divendres, 30 de novembre del 2018

Black challenge Paradise

Quan vaig llegir que The Paradise Corner tenia entre mans aquest repte em va fer força il·lusió, per fi el meu color preferit tenia tot un mar de possibilitats. Es cert que des de fa molt temps el color negre i jo sempre hem anat de la ma tot i que fa temps que a la meva vida també han entrat altres colors. 
Doncs si, el repte és la utilització del color negre com a base, ha de predominar sobre els altres i aquí us mostro el meu llenç.


Detalls:


Materials:
Llenç 15x15cm
Pintura negra Dylussion
Pintura daurada Cadence
Stencils
Troquel engranatges
Pasta textura 
Patines daurada i bronze de la marca Cadence
Tul negre
Paper Vegetal estrelletes daurades
Motllo per mix media d'stamperia
Cream paste d'stamperia

Primer de tot vaig fer els dos cors i el número amb la Cream paste d'stamperia i els motllos, em va agrada moltíssim!! No ho havia provat mai i em va encantar.
Després vaig pintar amb pintura acrílica negra el fons i vaig posar pasta de textura amb un stencil i un cop sec amb l'altre stencil i pintura daurada. Un bon punt vaig acabar, vaig troquelar les decoracions, i quan tot va estar enllestit ho vaig muntar i el resultat no ha quedat del tot malament....

Espero que us agradi! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...