dijous, 30 de març del 2017

Reciclem: Cosetes!













Avui us porto una caixa de cireres alterada. Feia temps que la tenia i volia alterar-la però no trobava pas el moment per a fer-ho. Vaig veure el repte de DK scrap collection i vaig pensar que havia arribat el moment de fer-ho.


Primer de tot vaig fregar tota la caixa amb un paper de vidre de gra fi per a fusta. Després d'això vaig fer servir la tècnica del paper "mâché" per tapar totes les grapes que porten aquestes caixes i vaig deixar-la secar. Una vegada vaig tenir seca la caixa vaig tornar a fregar-la amb el paper de vidre.


Després de tot això vaig pintar-la amb pintura "chalk paint" de color blau clar. Una vegada la vaig tenir seca, va venir la part de la decoració pròpiament.


Per decorar-la vaig fer servir primer paper "decoupage" de flors, fent servir la tècnica del "decoupage". Una vegada vaig tenir-ho sec, vaig col·locar "washi tape" de roba rosa amb estrelletes a les cantonades i vaig col·locar corda al voltant de la caixa, a la part inferior vaig donar tres voltes i al part superior dues. Una vegada fet tot això per donar-li un millor acabat vaig donar-li una capa de gel-medium. 
Quan estava sec vaig pintar-la amb pintura acrílica daurada per donar-li un aire antic.


Després amb silicona calenta vaig fer la paraula "Cosetes" i algunes de les flors i ho vaig pintar amb pinta-ungles de colors, quan ho vaig tenir sec vaig enganxar-ho a la caixa amb silicona calenta i vaig posar unes perles al centre. També vaig posar dues flors de roba a cada punta i una al centre aproximadament posant les mateixes perles.
Per últim amb una patina daurada vaig fer aquest acabament "vintage".

I aquest és el resultat final: 



Una caixa per poder guardar totes les "xuxes" d'scrap que tinc per sobre la taula i que moltes vegades no faig servir per que no recordo que les tinc.
Espero us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...