divendres, 14 d’abril del 2017

Art journal: Spring

Avui una altra pàgina d'art journal... estic molt treballadora!
Aquest cop dedicada a la primavera, tot i que no m'agrada gens la calor, aquesta estació de l'any on totes les flors cobren vida i tot és torna de color verd m'encanta. Els dies es tornen llargs i sembla que això fa que gaudeixis molt més de les coses.

Art journal
Projecte: "Les quatre estacions"
Nom: Spring



Detalls:


Fer servir pintures en sprai en base alcohol per fer el fons m'agrada molt, de fet fer els fons dels papers m'encanten.
Aquest cop he volgut provar la tècnica del lettering, és la primera vegada que em fixo de com fer-ho i bé, trobo que és força difícil haure de començar a practicar.

Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes en sprai 
Segell
Tinta versafine
Retoladors en base a alchohol
Retolador blanc
Retolador amb purpurina

Espero us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...