dilluns, 29 de maig del 2017

La Natura no s'atura....



Feia temps que havia vist un reportatge de fotos sobre com la Natura s'havia empassat ciutats senceres, ciutats que els homes havien abandonat i la Natura s'havia apoderat d'elles. 

Això em fa per pensar i em va inspirar per fer un art journal dedicat a la Natura. Volia enfrontar els totxos, la foscor, la pol·lució i els grans edificis amb la Natura...ella no s'atura, ni per be ni per malament.

1. Primer he començat posant gesso blanc al full d'aquarel·la. Una vegada sec he fet servir un stencil de totxos amb pasta de textura blanca. D'aquesta manera he preparat la base de l'art journal. I ho he deixat secar.


2. Una vegada sec he fet servir les dylusion paint en blau, verd i groc per fer tant el cel com l'herba. Una vegada sec, he fet servir la dylusion paint en grana per donar un toc vermellós als totxos, també vaig fer servir la distress en negre i gris per enfosquir-los. La distress gris la vaig fer servir per enfosquir el cel. 


3. Una vegada fet i sec vaig fer el dibuix del perfil de la dona que representava a la Natura, una vegada fet això vaig tapar el perfil per poder segellar amb flors tot el voltant fent servir una tinta versafine negre per després poder donar color en els segells de flors fent servir les distress a mode d'aquarel·les. Per altra banda vaig segellar en un altre full segells de flors i vaig fer servir igualment les distress com a aquarel·les per pintar les flors, posteriorment les vaig retallar.

4. Una vegada vaig tenir tot això fet, vaig dibuixar els edificis i les antenes. Llavors em quedava enganxar les flors per donar el relleu en el meu jardí. En aquestes flors els hi vaig donar color amb retoladors amb purpurina i les vaig enganxar al voltant del dibuix de la Natura. 

5. Una vegada tot això i com a final vaig enganxar les papallones i vaig fer els últims detalls amb retolador blanc en el ull, els llavis i fent el recorregut de les papallones. Tan sols em quedava fer el títol "La Natura no s'atura" esta escrit a ma i amb embossat calent. 



Amb aquest art journal em presento al repte de Scrap Collection.

Espero que us agradi!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...