divendres, 24 de novembre del 2017

Fosc...

Avui un art journal dedicat a la nit, una nit molt fosca tot i que encara que sigui de nit sempre podem trobar la llum.

Aquesta pàgina és un mix d'una pàgina que ja tenia mig començada i una inspiració donada per "La Clau del scrap" amb el seu art journal "Color my home", tot i que no s'assemblen gens la idea me la va donar aquest art journal ple de color i brillant.
Jo ja tenia aquest fons fosc i tètric però no sabia com acabar-ho i vaig recordar que "La Clau del scrap" havia fet servir uns segells que jo també tenia i se'm va acudir que podia posar-los i representar allò que jo volia, una ciutat plena de foscor, tètrica i fúnebre. 

Art journal
Projecte: "Lliure"
Títol: Fosc


El fons el vaig fer utilitzant gesso blanc i una pinta per poder fer aquesta textura ratllada, després vaig fer servir pintura negra i blau fosc de la dylusion i  per últim pintura acrílica platejada tant per fer la lluna com per els detalls.

Després vaig segellar aquestes cases en un altre paper amb tinta distress per embossar i ho vaig fer amb pólvores negres, després les vaig entintar amb tinta distress negra i blau fosc, una vegada fet tot això les vaig enganxar en el meu art journat i per últim vaig enganxar els rat penats i les lletres de la paraula "fosc".

Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·la
Gesso blanc
Pintura dylusion
Tinta distress
Lletres
Rat penats
Glossy accents
Tinta per embossar distress
Pólvores negres
Pintura acrílica platejada

Espero us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...