dimarts, 27 de febrer del 2018

Reciclem...

Seguim amb entrades de l'any passat.
Havia de fer un petit present i se'm va acudir reciclar un pot de vidre que tenia i transformar-lo en una bombonera.

Vaig agafar un pot de vidre i el vaig transformar mitjançant goma eva i feltre. Vaig fer servir feltre per folrar el pot de vermell simulant el vestit vermell del pare Noel, amb feltre també vaig fer el barret i el vaig enganxar a la tapa per poder tancar i obrir el pot, la goma eva la vaig utilitzar per fer la barba i per acabar-lo de decorar i donar els últims tocs vaig fer servir roba de pel blanc i boletes negres, simulant els botons del vestit i la bola del barret.

Una vegada ho vaig tenir tot fet vaig omplir el pot de bombons i va quedar força curiós.



Espero us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...