dimarts, 21 d’agost del 2018

Una finestra oberta al món


I avui us porto el tercer tag XL, que correspon a la primera quinzena d'agost. Aquest cop el grup "Mix mediando un poquito" ha proposat la paraula "finestra".




Y hoy os traigo el tercer tag XL, que corresponde a la primera quincena de agosto. Esta vez el grupo Mix mediando un poquito ha propuesto la palabra "ventana".




Vaig començar posant gesso blanc en un full d'aquarel·la que anteriorment havia enganxat en un cartró per poder donar consistència. Després vaig pintar amb negra, blau i granat al fons. Una vegada seca vaig fer servir un stencil d'estrelles amb pintura plata per donar mes realitat a la nit (tot i que no es veu gaire ja que queda sota la cortina).
A part fent servir goma eva vaig construir la finestra, la vaig enganxar i la vaig pintar negra.
Mentrestant vaig troquelar tres cops els edificis amb diferents papers, negre, plata i vermell (era pintura sobre full de llibre).
Amb un llapis de grafit vaig fer les ombres dels edificis.

Empecé con gesso blanco poniéndola en una hoja de acuarela que anteriormente habia enganchado un cartón para darle consistencia. Después con pintura negra, azul y granate pinté el fondo. Una vez seco utilicé un stencil de estrellas con pintura plata para dar más realismo a la noche (aunque no se ve demasiado ya que queda escondido detras de la cortina).
A parte utilicé goma eva para construir la ventana, la enganche y la pinté en negro. Mientras se secaba troquele tres veces los edificios con distintos papeles, negro, plata y rojo (este último era pintado sobre una hoja de papel de un libro). Una vez enganchados en el fondo del tag, con un làpiz de grafito hice las sombras que proyectan los edificios.








Per últim vaig fer la composició, vaig posar una cortineta decorada amb una cinta negra, vaig segellar una de les nines de Prima Doll i ho vaig pintar amb pintura negra, simula que esta d'esquena mirant la gran ciutat!! Unes floretes i ja esta!
Ah! i la meva frase... Una finestra oberta al mon!

Por último acabe la composición, puse una cortina decorada con una cinta negra. Con un sello de las muñecas de Prima Doll y pintado de negro hice que pareciera  una figura de espaldas mirando la gran ciudad!. Unas fores y ya esta!
Ah! y mi frase....Una ventana abierta al mundo!










Detalls:





















Espero que us agradi!
Espero que os guste!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...