dilluns, 5 de març del 2018

50 primaveres...

Avui una postal per felicitar a algú molt especial i que fa un número molt rodó. Un pot pensar que 50 són molts anys i vist així ho pot semblar però els anys no estan en el número sinó en la persona que els fa..

Aquests 50 he de dir que els porta molt ben posats i ningú diria que els té.


És una postal molt senzilla però feta amb molt d'amor. He fet servir segells, troquels i per fer els números he fet servir l' "Alphabet Punch Board de We R Memory Keepers ".



Aquests segells de cautxú "Bird Crazy de Tim Holtz" em tornen boja, la veritat és que tot el que acostuma a fer el Tim Holtz m'agrada molt.
Com s'aprecia solament vaig pintar el bec i l'ala ho vaig fer per que ressaltés l'ocell en sí.


Per altra banda la maquineta de We R Memory Keepers està força bé, però s'ha de tenir molta pràctica o al menys és el que a mi em sembla per que els números et surtin bé.


Senzilla però el resultat m'ha agradat molt i a la persona que anava dirigida també i això és l'important.




Espero us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...