dilluns, 5 de març del 2018

Reina Belluga


Aquest any l'escola em va demanar que els ajudés a fer el cap de la Reina  Belluga, era un repte força difícil i important. Feia molt temps que no posava a la pràctica la tècnica del paper maixé.

I aquí teniu el procés:


Primer vaig fer servir la tècnica senzilla del paper maixé. Encara que per fer les celles, el nas, les orelles, la barbeta i els llavis vaig haver de fer servir la tècnica clàssica per que havia de donar el volum necessari.



 Aquesta és la segona fase. Una vegada vaig tenir fet el cap vaig haver de pinta'l amb gesso blanc per poder pintar-lo després amb acríliques.
Ja començava a tenir forma.







 Aquesta és la tercera fase. Primer vaig pintar la cara amb el color carn-rosat. Segon vaig pintar les diferents parts de la cara, cada una amb el seu color més característic, llavis, ulls, celles, parpelles...
Per últim vaig fer els detalls de la cara com les pigues i vaig fer-li un barret de goma eva amb purpurina vermella i amb platejada.
I ja la vaig donar per acabada, tot i que no vaig quedar gaire contenta, hi havia força errades...però els hi va agrada molt i això és el que veritablement importa.









Una vegada acabada la vaig portar a l'escola on la van vestir i li van posar una perruca i va quedar prou bé.
Aquí teniu el rei Carnestoltes i la reina Belluga !!


Espero us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...