dilluns, 23 de juliol del 2018

Art journal Masculí

Després d'una bona temporada sense publicar res, avui començaré a fer entrades que ja tenia pendents i d'altres que són noves.

Después de mucho tiempo sin publicar nada, hoy empezaré haciendo distintas entradas que tenia pendientes y otras que son completamente nuevas.

Avui començaré per una entrada que ja fa força temps que tinc pendent. Es tracta d'un intercanvi que vaig fer. L'intercanvi es tractava de fer una pàgina d'art journal amb característiques masculines i després d'alguns dies pensant que podia fer vaig decidir-me per fer una pàgina amb un aire molt masculí.

Hoy empiezo con una entrada que ya hace algún tiempo que tenia pendiente. Se trata de un intercambio de art journal con características masculinas y después de algunos dias pensando me decidí por una página de art journal con un aire muy masculino.



Vaig fer servir moltes tècniques de mix media, això d'embrutar-me les mans cada cop m'agrada més. La pasta de textura, el gesso, els stencils, les pintures i diversos materials és el que he fet servir i així ha quedat l'art journal.

Utilice muchas técnicas de mix media, esto de ensuciarme las manos cada vez me gusta más. La pasta de textura, el gesso, los stencils, las pinturas y distintos materiales es lo que he utilizado y así ha quedado mi art journal.

Espero que us agradi!  

Espero que os guste!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...