diumenge, 22 de juliol del 2018

Summer



Aquest estiu el grup "Mix Mediando un poquito" ha organitzat un repte força entretingut i a la vegada molt divertit. Es tracte de la creació de quatre tags XL, un per quinzena. Ens donaran una paraula i haurem de crear un tag amb el que ens representi o el que ens transmeti la paraula. Aquesta primera quinzena la paraula és "Estiu".

Este verano el grupo Mix Mediando un poquito ha organizado un reto muy entretenido y a la vez muy divertido. Se trata de la creación de cuatro tags XL uno por quincena. Nos daran una palabra y tendremos que crear un tag con lo que nos represente o nos transmita la palabra. En esta primera quincena la palabra es Verano.



Vaig utilitzar paper d'aquarel·la i el vaig embossar en fred, després vaig crear un fons amb la gelli plate i les dylusions simulant el fons del mar...
Després amb les infusions vaig donar diferents tonalitats. Amb diferents stencils i pasta de textura negra i transparent vaig donar profunditat.

Utilicé papel de acuarela i lo embose en frio, después cree un fondo con la gelli plate y las dylusions simulando el fondo del mar...
Después con las infusions di distintas tonalidades. Con distintos stencils y pasta de textura negra y transparente le di profundidad.


Per últim, vaig utilitzar una gassa tintada de blau i vaig fer diferents troquelats de coralls, peixos, caragols i estrelles de mar per poder guarnir el tag, els troquelats els vaig fer amb paper d'aquarel·la i infusions.

Por último, utilice una gasa tintada en azul y realicé distintos troqueles de corales, peces, caracolas y estrellas de mar para poder adornar el tag, los troquelados los hice con papel de acuarela y infusions.



I aquest és el resultat final:

I aquest és el resultat final:



Espero que us agradi!

Espero que os guste!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

També et pot interessar...