Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Àlbum. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Àlbum. Mostrar tots els missatges

dijous, 28 de juliol del 2016

Llibre de signatures

El dia 16 vaig assistir al casament d'una parella molt propera... i vaig voler fer un regal molt personal per mi.
Era la primera vegada que realitzava un àlbum d'aquestes característiques i volia que fos un present, per poder recordar un dia inoblidable.
Vaig fer servir cartolina de color crema, papers d'scrap de tons mes aviat clarets, segells, tintes, decoracions, enganxines, perles i molt d'amor. L'enquadernació la vaig fer amb espiral, és la manera més fàcil per poder obrir totalment sense deteriorar les pàgines.


Primera part de l'àlbum:
- Dedicada a les fotografies



 Segona part de l'àlbum:
 - Dedicada a les signatures i dedicatòries.


 Detall final:
 - Vaig voler fer una cosa encara més personal i vaig fer el dibuix jo mateixa.


Espero us agradi tant com a mi fer-lo!

dilluns, 7 de setembre del 2015

Un mini àlbum no tan mini

Avui un projecte diferent... l'scrap és un hobby on tot s'aprofita i no és llença res.. però aquest cop he volgut fer les pàgines amb sobres, papers d'scrap i revistes. Encara que sembla que no pugui ser, he fet servir revistes utilitzant les pàgines que més m'agradaven o inclús retallant frases, potser no és massa ortodoxa aquesta manera de fer scrap però crec que tot o quasi tot si val per expressar una idea o un pensament o un record o un boci de la memòria perduda...

Aquest àlbum no està acabat, cada pàgina la vull dedicar a un bocinet de la meva vida, faré servir per fer-ho tintes, acuarel·les, pasta de relleu, fotos, decoracions pròpies de l'scrap.... i qualsevol element que pugui servir per decorar un petit tros, per definir un sentiment o una emoció, un record passat o una il·lusió futura... 

L'àlbum l'he enquadernat amb anelles, crec que serà la manera més fàcil de posar i treure les pàgines, d'afegir-les quan faci falta i de poder treballar-les d'una manera més adequada i més senzilla.

Per la portada he fet servir un cartró dels cereals, és força recurrent (reciclo i no hi ha despesa)..., l'he folrat amb una cartolina decorada que corria per casa, he trobat que era força adient al temps que ja entrarem.. per decorar he utilitzat un tros de cartolina, una blonda, un tros de roba de sac i unes lletres de cartó adhesives.

Bocinets




















I aquí la primera pàgina, feeeta amb molt d'amor. He utilitzat una plantilla i pasta de relleu que després he pintat amb aquarel·les i tintes pigmentades, tot això damunt un sobre folrat amb paper d'origami.

Somnis




Espero que us agradi!

divendres, 26 de juny del 2015

Regals final de curs - Segon B

2 on. B

Aquest també està fet des de l'inici fins al final. M'ha agradat molt poder-ho fer.. poder dissenyar-ho i realitzar-ho. Ha sigut un bon projecte.

Aquest cop és un àlbum en espiga. 
La primera idea que vam tenir era poder demostrar a la mestra tot el que els infants l'estimaven i vam creure que ho demostrarien cada dia. Per això els infants van escriure una frase dedicada a la seva mestra. Aquesta frase la van escriure dues vegades, una per l'àlbum i l'altra per poder-la posar en grupets i entregar-les cada dia d'una manera anònima així li crearien intriga....

Les frases les vam enganxar en cartolines que vam enquadernar amb un brad i una nota amb el dia.


La veritat és que ho vam aconseguir i l'últim dia de la setmana quan els nens li van regalar l'àlbum va entendre-ho tot, la veritat és que va ser molt emotiu i crec que li va agradar força.

L'àlbum està enquadernat de forma manual, creat des de les tapes fins cada una de les 24 pàgines que té. Consta d'una pàgina per infant però aquest cop la fotografia queda dins i no es veu, si no obres unes portetes que tanquen cada pàgina.


 


La primera pàgina s'obria cap a dalt i estava pensada per que es pogués posar les fotos de grup del 2014 i del 2015.




Les pàgines interiors estaven tancades amb un velcro d'aquesta manera primer s'havia de llegir la frase i després veure la fotografia que amagaven les portes.



Amb l'àlbum li vam donar també una postal d'agraïment.





Vaig intentar cuidar tots els detalls des de les cantoneres, fins el tancament amb velcro de l'àlbum o fins i tot personalitzant la bossa amb segells i tintes.





D'aquest regal també vaig quedar molt satisfeta i la veritat és que vaig gaudir molt fent-lo!

Regals final de curs - Segon A

Ja fa molts dies que tenia el bloc molt parat, no per falta de ganes però si per falta de temps.

Han sigut uns dies força complicats, hi ha hagut la finalització del curs.... i aquest cop ha sigut molt intens, les meves nenes han acabat el cicle inicial i hem tingut un comiat molt especial. Les mestres que han tingut com a tutores a primer i a segon s'han acomiadat, ja que el proper any ja no les tindran i ha sigut aquest any que me volgut implicar directament en el seu regal, volia que fos molt personal i ple d'amor.

Han sigut dos anys molt intensos, de molts aprenentatges i de un gran desenvolupament per els nostres nens. Tant una mestra com l'altra han sigut un model i una ajuda pel creixement tant emotiu com de coneixements pels nostres infants. Com agraïment volia que fos un regal on els nens participessin d'una manera directa i crec que ho vam aconseguir.

1 er. A

A la classe de primer A vaig fer un àlbum des de l'inici fins al final. Vaig fer dues pàgines per cada infant, en una vaig posar una foto de cada nen i a l'altra vaig posar un dibuix que cada infant li va fer dedicat a la seva mestra, en definitiva van quedar unes pàgines molt emotives. L'enquadernació va ser feta de forma manual. Pàgines encolades i enquadernades, decorades i engalanades amb molt d'amor.
Per primer cop vaig utilitzar les cantoneres i crec que fan un efecte molt més cuidat i professional.
L'àlbum el vaig tancar amb un botó gran encolat i amb una goma que estava agafada amb un brad a la contraportada.
Van ser quaranta dues pàgines plenes d'amor.







Interior:

Vaig voler cuidar fins l'últim detall, personalitzant també la bossa on li vam donar aquest regal, fent servir segells i tintes i uns troquels de cors...



















Estic contenta amb el resultat!

També et pot interessar...