Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Distress. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Distress. Mostrar tots els missatges

dijous, 17 de maig del 2018

Portada llibre alterat



El mes d'octubre de 2017 en el grup "Mix mediando un poquito" la MarFer Dei va proposar el repte de la portada del llibre alterat. Jo no vaig poder presentar-me per falta de temps però fa poc em vaig proposar fer-lo.
Ha sigut tota una experiència fer servir materials que no havia fet servir mai, ha sigut súper enriquidor.

En el mes de octubre de 2017 en el grupo "Mix mediando un poquito",  MarFer Dei propuso el reto de alterar la portada de un libro. Yo no pude participar por falta de tiempo pero hace relativamente poco me propuse realizarlo.
Ha sido toda una experiéncia utilizar materiales que no había utilizado nunca, ha sido super enriquecedor.






Primer de tot vaig preparar les tapes del llibre fent servir gesso blanc, després les vaig folrà amb un paper d'scrap senzill i de poc gramatge per que la veritat és que la intenció era que no es veies el més mínim. Una vegada sec vaig començar a enganxar goma eva en el llom amb silicona calenta, una vegada fet això vaig fer amb silicona calenta també els puntets que donarien aquest aspecte de cap de cargol.

Primero de todo preparé las tapas del libro utilizando gesso blanco, después las forré con un papel de scrap sencillo y de poco gramage, ya que mi intención era que no se viese lo más mínimo. Una vez seco empecé a enganchar goma eva en el lomo con silicona caliente y después con silicona caliente también hice los puntitos que darian el aspecto a las cabezas de los tornilos.







Un cop tot això vaig pintar les tapes del llibre de negre i vaig jugar amb les patines de Cadence  de colors bronze, blau, rosa i lila per donar aquest aspecte metàl·lic, antic i sinistre. 

Una vez hecho todo esto pinté las tapas del libro de negro y jugué con las patinas de Cadence de colores bronce, azul, rosa y lila para darle este aspecto metálico, antigüo y siniestro.









         
Després de tot això vaig decorar la tapa del llibre fent servir die cuts, troquelats, fustetes i unes gasses tenyides de negre, daurat i lila. I per donar el toc final una ploma, una xapa, una clau i unes lletres en fusta. "Enjoy" i "Art"...gaudeix de l'art....

Después de todo esto decoré la tapa del libro utilizando die cuts, troquelados, maderitas y unas gasas tenyidas de negro, dorado y lila. Y para el toque final utilicé una pluma negra, una chapa, una llave y unas letras en madera. "Enjoy" y "Art"...disfruta del arte....
















Espero que us agradi!
Espero que os guste!         

dimarts, 5 de desembre del 2017

Somnis

Aquest cop un art journal dedicat al mon dels somnis...i com no podia faltar amb aquest segell de gat de la casa Dylusions. Aquests segells m'encanten!!

Art journal
Projecte: "Lliure"
Títol: Somnis



El fons està fet amb tinta dylusions negra, blava i vermella, per últim amb tocs sotils de gotes blanques per mostrar un cel ennegrit del mon dels somnis, en aquest mateix full vaig segellar el meu gat i amb tinta distress negra i grisa vaig pintar-li la cara, després vaig utilitzar retolador blanc posca per pintar el cos del gat.

A part, vaig dibuixar aquestes xemeneies que vaig pintar amb tinta dylusions blava, lila i taronja, i utilitzant stencils els hi vaig dibuixar diferents motius....
Una vegada ho vaig tenir tot sec ho vaig enganxar a la negra nit i vaig fer aquest marc amb tinta dylusions blanca.
Per finalitzar vaig enganxar les lletres de fusta.

Detalls:
















Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes dylusion
Tintes distress
Retolador posca
Segells
Stencil
Lletres de fusta

Espero us agradi!

divendres, 24 de novembre del 2017

Fosc...

Avui un art journal dedicat a la nit, una nit molt fosca tot i que encara que sigui de nit sempre podem trobar la llum.

Aquesta pàgina és un mix d'una pàgina que ja tenia mig començada i una inspiració donada per "La Clau del scrap" amb el seu art journal "Color my home", tot i que no s'assemblen gens la idea me la va donar aquest art journal ple de color i brillant.
Jo ja tenia aquest fons fosc i tètric però no sabia com acabar-ho i vaig recordar que "La Clau del scrap" havia fet servir uns segells que jo també tenia i se'm va acudir que podia posar-los i representar allò que jo volia, una ciutat plena de foscor, tètrica i fúnebre. 

Art journal
Projecte: "Lliure"
Títol: Fosc


El fons el vaig fer utilitzant gesso blanc i una pinta per poder fer aquesta textura ratllada, després vaig fer servir pintura negra i blau fosc de la dylusion i  per últim pintura acrílica platejada tant per fer la lluna com per els detalls.

Després vaig segellar aquestes cases en un altre paper amb tinta distress per embossar i ho vaig fer amb pólvores negres, després les vaig entintar amb tinta distress negra i blau fosc, una vegada fet tot això les vaig enganxar en el meu art journat i per últim vaig enganxar els rat penats i les lletres de la paraula "fosc".

Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·la
Gesso blanc
Pintura dylusion
Tinta distress
Lletres
Rat penats
Glossy accents
Tinta per embossar distress
Pólvores negres
Pintura acrílica platejada

Espero us agradi!

dimarts, 18 de juliol del 2017

Regal d'aniversari

Fa uns dies em van encarregar que fes alguna cosa per regalar a una nena que feia el seu aniversari. I vaig pensar que una llibreta per poder escriure tots els seus secret amb complements estaria be. Així que em vaig posar a la feina.

Primer vaig fer servir fulls quadriculats i grapant-los vaig construir una llibreta que després decoraria. La vaig folra amb un paper d'scrap rosa amb topets i vaig posar un llom de tela adhesiva de lli fent conjunt, també vaig afegir una punta que fes un bon acabat, Vaig posar el nom a la portada fent servir uns segells alfabètics decorats, també vaig posar una goma negra per que pogués tancar-se amb facilitat i per últim vaig entintar tots els fulls amb distress lila i vaig enganxar uns pompons negres.


Segon vaig comprar una carpeta de gomes i la vaig modificar, primer vaig treure les gomes que portava i la vaig pintar amb pintura chalk paint de color blau clar quan la vaig tenir seca amb sprai chalk paint crema la vaig ruixar donant un aspecte ben diferent del que tenia abans.


Així va quedar el conjunt de llibreta mes carpeta.


Per últim vaig afegir un petit estoig que també vaig decorar enganxant uns petits botons metàl·lics i fent un petit acabament per la cremallera.
Crec que tot el conjunt va quedar prou be! Senzill però molt personalitzat.


 Espero que us agradi!

dijous, 13 de juliol del 2017

Geometries

Avui un art journal ple de detalls. Quan el feia sentia que tot el que m'envoltava estava quadriculat, tot era una geometria on no ens podem sortir, no deixen que l'ésser individual sigui diferent i especial si no que tot esta mesurat, identificat, on tots hem de pensar el mateix i realment quan menys es pensi millor. Penso que hem de promocionar que els nens creixin lliures de pensament, els hem d'ensenyar a ser crítics i a pensar per ells mateixos.....

L'art journal per a mi és simplement l'emoció de plasmar els sentiments....


Art journal 
Projecte: "Lliure"
Nom: Geometries


Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes en sprai
Segells
Pasta de textura rosa i blava
Distress
Retolador negre i blanc
Washitape
Troquelats

Espero que us agradi!

dijous, 13 d’abril del 2017

Art journal: Cactus

Ja fa dies que tinc aquest art journal acabat però no trobava el moment adient per ensenyar-vos-el. Avui el final he trobat un momentet per fer-ho i aquí el teniu. Aquesta vegada va de cactus i desert i amb un amiguet un tant amagadet, uns fennecs. M'encanten aquests petits animalons, orelles grans i pelatge claret....

Art journal
Projecte: "Lliure"
Nom: Cactus


Aquest cop he fet servir sal per recrear aquesta textura com de sorra. És curiós com la sal ens pugui fer servei i la veritat és que moltes de les coses que tenim a casa com a quotidianes ens poden ajudar a fer alguns dels nostres treballs.

Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·les
Pintura acrílica marrón
Sal
Gesso blanc
Lletres de fusta
Flors de paper
Troquels
Retulador negre
Distress blau i verd

Espero us agradi!

dimarts, 14 de febrer del 2017

Ciutat de l'Amor

Tot i pensant que el dia dels enamorats és plenament comercial i preferint celebrar-ho cada dia sense regals i solament amb fets, avui he dedicat el meu nou art jornal a una ciutat que des de petita sempre he cregut que era la ciutat de l'amor per excel·lència. 
Quan vaig anar la primera vegada vaig quedar enlluernada per aquesta ciutat, els carrers, els monuments, els museus, les llums i les dimensions em van atrapar. És una ciutat que m'agrada i si la companyia és l'adequada....fan un bon conjunt.

Art Journal
Projecte: "Ciutats del món"
Nom: Ciutat de l'Amor


Detalls:


He de dir que m'ha agradat molt poder fer servir diferents tècniques, des de dibuixar els monument fins a fer el fons i utilitzar la pasta de textures per crear aquesta aparença romàntica....

Materials:
Paper d'aquarel·la
Gelatos
Tintes distress
Stencil de la casa Cadence
Pasta de textura
Segell
Lletres de roba
Washitape
Vernís brillant en esprai

Espero que us agradi!

dimarts, 31 de gener del 2017

Els barrufets i jo!

Avui aquest post és una mica diferent de tots els altres que he fet... Necessitava fer el regalet que es dóna als convidats en un casament i no ho tenia gaire clar. Al final vam decidir que fossin barrufets. M'encanten aquests ninotets, des de ben petita que jo ja els col·leccionava, són bufons, bufons....

Vam decidir que faríem servir uns barrufets que són una parella de nuvis, són de l'any 2013 i pertanyen a una línia de 8 barrufets....



Per altra banda també volíem posar-los sobre un pedestal perquè fessin més patxoca.


El procés va ser lent ja que com la núvia era morena vam decidir de pintar el cabell de les barrufetes i que passessin de rosses a morenes.... Havíem de trobar una pintura que ens permetés pintar els cabells i que no quedes malament ni que es veiés que havien estat pintades. Al final vam comprar la pintura de “Carrotcake by Vallejo” i ens va donar molt bon resultat.




Un cop els vam tenir pintats ens quedaven dues coses no menys importants: una posar les etiquetes que havíem fet - eren transparents amb el nom dels nuvis i la data del casament - i l'altra enganxar-los sobre el pedestal amb silicona calenta.



Una cop els vam tenir acabats el resultat no ens agradava gaire, la font de la lletra de les etiquetes no era l'adient i vam decidir canviar-la. Vam decidir repetir-les amb un tipus de lletra que quedés millor i així ho vam fer, vam desenganxar les etiquetes que ja teníem posades i vam enganxar les noves i el resultat ens va agradar molt més.







Per últim vam posar-los en una bosseta de roba transparent de color blau i amb un tag de cartolina de color crema amb les vores entintades de blau amb tinta distress. El resultat ens va agradar molt i va agradar molt.

Va ser una bona decisió, original i amb una peça "exclusiva".


Espero que us agradi !

També et pot interessar...