Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Llibre de signatures. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Llibre de signatures. Mostrar tots els missatges

dijous, 28 de juliol del 2016

Llibre de signatures

El dia 16 vaig assistir al casament d'una parella molt propera... i vaig voler fer un regal molt personal per mi.
Era la primera vegada que realitzava un àlbum d'aquestes característiques i volia que fos un present, per poder recordar un dia inoblidable.
Vaig fer servir cartolina de color crema, papers d'scrap de tons mes aviat clarets, segells, tintes, decoracions, enganxines, perles i molt d'amor. L'enquadernació la vaig fer amb espiral, és la manera més fàcil per poder obrir totalment sense deteriorar les pàgines.


Primera part de l'àlbum:
- Dedicada a les fotografies



 Segona part de l'àlbum:
 - Dedicada a les signatures i dedicatòries.


 Detall final:
 - Vaig voler fer una cosa encara més personal i vaig fer el dibuix jo mateixa.


Espero us agradi tant com a mi fer-lo!

També et pot interessar...