Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Reciclar. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Reciclar. Mostrar tots els missatges

dimarts, 27 de febrer del 2018

Reciclem...

Seguim amb entrades de l'any passat.
Havia de fer un petit present i se'm va acudir reciclar un pot de vidre que tenia i transformar-lo en una bombonera.

Vaig agafar un pot de vidre i el vaig transformar mitjançant goma eva i feltre. Vaig fer servir feltre per folrar el pot de vermell simulant el vestit vermell del pare Noel, amb feltre també vaig fer el barret i el vaig enganxar a la tapa per poder tancar i obrir el pot, la goma eva la vaig utilitzar per fer la barba i per acabar-lo de decorar i donar els últims tocs vaig fer servir roba de pel blanc i boletes negres, simulant els botons del vestit i la bola del barret.

Una vegada ho vaig tenir tot fet vaig omplir el pot de bombons i va quedar força curiós.



Espero us agradi!

dilluns, 17 de juliol del 2017

Postals d'agraïment per final de curs

Com cada any, quan arriba el final de curs acostumo a fer unes postals d'agraïment cap als profes. Anaven acompanyant el regal que tots els pares els hi vam fer. 



La postal de l'esquerra estava feta en acordió per que tots els infants poguessin posar la seva dedicatòria.


Tant una com l'altre estaven decorades amb segells i troquelats.

Per l'altre curs vaig decorar un pot (reciclat) per que tots els infants poguessin posar una frase dedicada al seu mestre. El vaig pintar amb pintura chalk paint de color blau, una corda, un llaç, uns troquels i uns die cuts van ser suficients per que quedes prou be.


A vegades amb poca cosa pots demostrar l'agraïment sense necessitat de gastar massa...
Espero que us agradi!

dijous, 30 de març del 2017

Reciclem: Cosetes!













Avui us porto una caixa de cireres alterada. Feia temps que la tenia i volia alterar-la però no trobava pas el moment per a fer-ho. Vaig veure el repte de DK scrap collection i vaig pensar que havia arribat el moment de fer-ho.


Primer de tot vaig fregar tota la caixa amb un paper de vidre de gra fi per a fusta. Després d'això vaig fer servir la tècnica del paper "mâché" per tapar totes les grapes que porten aquestes caixes i vaig deixar-la secar. Una vegada vaig tenir seca la caixa vaig tornar a fregar-la amb el paper de vidre.


Després de tot això vaig pintar-la amb pintura "chalk paint" de color blau clar. Una vegada la vaig tenir seca, va venir la part de la decoració pròpiament.


Per decorar-la vaig fer servir primer paper "decoupage" de flors, fent servir la tècnica del "decoupage". Una vegada vaig tenir-ho sec, vaig col·locar "washi tape" de roba rosa amb estrelletes a les cantonades i vaig col·locar corda al voltant de la caixa, a la part inferior vaig donar tres voltes i al part superior dues. Una vegada fet tot això per donar-li un millor acabat vaig donar-li una capa de gel-medium. 
Quan estava sec vaig pintar-la amb pintura acrílica daurada per donar-li un aire antic.


Després amb silicona calenta vaig fer la paraula "Cosetes" i algunes de les flors i ho vaig pintar amb pinta-ungles de colors, quan ho vaig tenir sec vaig enganxar-ho a la caixa amb silicona calenta i vaig posar unes perles al centre. També vaig posar dues flors de roba a cada punta i una al centre aproximadament posant les mateixes perles.
Per últim amb una patina daurada vaig fer aquest acabament "vintage".

I aquest és el resultat final: 



Una caixa per poder guardar totes les "xuxes" d'scrap que tinc per sobre la taula i que moltes vegades no faig servir per que no recordo que les tinc.
Espero us agradi!

dijous, 5 de maig del 2016

Reciclem....

Aquests dies m'he dedicat a fer força coses, però aquest cop no ben be d'scrap. M'agrada reciclar i donar altres utilitats a pots, llaunes, cartrons....

Aquesta vegada és un pot de cola-cao que pintat amb pintura acrílica de color bronze i guarnit amb una cinta de sac, una flor feta de cordill, un botó de fusta i una floreta de plàstic fan que un simple pot de plàstic groc pugui tenir una altra utilitat i aquest cop entrant dins la secció de "home decor".


Jo el faré servir per tenir ordenat tots els meus estris de pintura....


Espero que us agradi!

També et pot interessar...