Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tags. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tags. Mostrar tots els missatges

dimarts, 21 d’agost del 2018

Dark Angel

I aquest és el quart i últim tag XL proposat pel grup Mix Mediando un poquito. Aquest cop la paraula proposada és "Dark". 
Al principi no estava segura...que es el que havia de fer, no sabia per on havia de començar però la veritat és que aquest estil m'agrada molt. La obscuritat, el costat fosc, l'humor negre....són part de la meva vida.

Y este es el cuarto y último tag XL propuesto por el grupo Mix Mediando un poquito. La palabra que han propuesto es "Dark".
Al principio no estaba segura...no sabia que tenia que hacer, por donde tenia que empezar pero la verdad es que este estilo me gusta mucho. La oscuridad, el lado oscuro, el humor negro...son parte de mi vida.

1. Primer i com en els altres tags vaig agafar un paper d'aquarel·la i el vaig enganxar en un cartró per donar consistència. Vaig enganxar uns fulls de paper de llibre i una vegada sec vaig pintar-ho amb una barreja de gesso blanc i pintura negra, per això va quedar d'un color gris...
Una vegada sec amb un stencil i pasta de textura negra que també vaig posar per les vores vaig donar un aspecte a trencat. Per últim amb pintura granat vaig donar uns tocs per acabar donant-li aquest aspecte.


1. Primero y como en los otros tags utilicé papel de acuarela que pegué a un cartón para darle consistencia. Luego pegué trozos de hojas de un libro y una vez seco, lo pinté con una mezcla de gesso blanco y pintura negra, de ahí que quedara de un color gris... Una vez seco con stencil y pasta de textura negra que también puse por los lados para dar una apariencia de roto. Por último con pintura granate le di unos toques para terminar de darle este aspecto.



2. Per un altra banda vaig agafar dos trossos de vena i els vaig pintar de color negre. Vaig troquelar uns cors que vaig pintar amb pintura granat i negra i també vaig troquelar un enreixat tres vegades i el vaig pintar amb la mateixa pintura granat i negra, per últim vaig fer unes llàgrimes amb silicona calenta que també vaig pintar amb els mateixos colors.


2. Por otro lado cogí dos trozos de venda y los pinté de color negro. Luego troquelé unos corazones que pinté con pintura granate y negra y luego troquelé tres veces unos enrejados que pinté con la misma pintura granate y negra, por último hice unas lágrimas con silicona caliente que pinté con los mismos colores.



3. L'últim pas abans de la composició final va ser realitzar un ala i un cercle amb plomes negres. Va ser força entretingut però va valer la pena.
Una vegada tenia tots els elements vaig fer la composició final i per últim li vaig donar uns tocs amb la pàtina de color coure. I aquest és el resultat final.


3. El último paso antes de la composición final fue realizar un ala y un aro con plumas negras. Fue bastante entretenido pero valió la pena.
Una vez tube todos los elementos hice la composición final y por último le di unos toques con la pátina cobre. Y este es el resultado final.

                                            

Detalls:
Detalles:




































Espero que us agradi! 
Espero que os guste!

Una finestra oberta al món


I avui us porto el tercer tag XL, que correspon a la primera quinzena d'agost. Aquest cop el grup "Mix mediando un poquito" ha proposat la paraula "finestra".




Y hoy os traigo el tercer tag XL, que corresponde a la primera quincena de agosto. Esta vez el grupo Mix mediando un poquito ha propuesto la palabra "ventana".




Vaig començar posant gesso blanc en un full d'aquarel·la que anteriorment havia enganxat en un cartró per poder donar consistència. Després vaig pintar amb negra, blau i granat al fons. Una vegada seca vaig fer servir un stencil d'estrelles amb pintura plata per donar mes realitat a la nit (tot i que no es veu gaire ja que queda sota la cortina).
A part fent servir goma eva vaig construir la finestra, la vaig enganxar i la vaig pintar negra.
Mentrestant vaig troquelar tres cops els edificis amb diferents papers, negre, plata i vermell (era pintura sobre full de llibre).
Amb un llapis de grafit vaig fer les ombres dels edificis.

Empecé con gesso blanco poniéndola en una hoja de acuarela que anteriormente habia enganchado un cartón para darle consistencia. Después con pintura negra, azul y granate pinté el fondo. Una vez seco utilicé un stencil de estrellas con pintura plata para dar más realismo a la noche (aunque no se ve demasiado ya que queda escondido detras de la cortina).
A parte utilicé goma eva para construir la ventana, la enganche y la pinté en negro. Mientras se secaba troquele tres veces los edificios con distintos papeles, negro, plata y rojo (este último era pintado sobre una hoja de papel de un libro). Una vez enganchados en el fondo del tag, con un làpiz de grafito hice las sombras que proyectan los edificios.








Per últim vaig fer la composició, vaig posar una cortineta decorada amb una cinta negra, vaig segellar una de les nines de Prima Doll i ho vaig pintar amb pintura negra, simula que esta d'esquena mirant la gran ciutat!! Unes floretes i ja esta!
Ah! i la meva frase... Una finestra oberta al mon!

Por último acabe la composición, puse una cortina decorada con una cinta negra. Con un sello de las muñecas de Prima Doll y pintado de negro hice que pareciera  una figura de espaldas mirando la gran ciudad!. Unas fores y ya esta!
Ah! y mi frase....Una ventana abierta al mundo!










Detalls:





















Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dilluns, 6 d’agost del 2018

Live is beautiful

Anem pel segon tag XL, segona quinzena de juliol i la paraula  que van proposar en el grup "Mix mediando un poquito" era "Bellesa". Quan vaig llegir aquesta paraula el que em va venir el cap va ser el títol d'una pel·lícula que em va agradar moltíssim, tant la música com la pel·lícula en sí. Aquest joc entre còmic i dramàtic em va encisar. 

Vamos por el segundo tag XL, segunda quincena de julio, y la palabra propuesta por el grupo Mix mediando un poquito es "Belleza". Cuando leí la palabra lo primero que me vino a la cabeza fué el título de una película que me gusto muchísimo, tanto la música como la película en sí. El juego entre lo cómico y lo dramático me encandiló.





Per fer el fons vaig utilitzar el paper d'aquarel·la blanc i vaig fer servir un stencil i pasta de textura, després ho vaig pintar amb acríliques, crema, negra i plata.
Per altra banda vaig utilitzar tres tipus de paper amb el toc romàntic dels roses, cremes i un d'una partitura. Vaig fer servir una malla pintada amb pintura acrílica plata i un troquelat. Per acabar vaig posar una foto del pòster de la peli, tres flors negres i el títol on hi podem trobar la paraula proposada.

Para hacer el fondo he utilizado papel de acuarela blanco y con un stencil y pasta de textura, después lo he pintado con pinturas acrílicas crema, negra y plata.
Por otro lado he utilizado tres tipos de papel con un aire romántico rosas, cremas y uno con una partitura. Utilicé una malla pintada con pintura acrílica plata y un troquelado. Para acabar utilicé una foto del póster de la peli, tres flores negras y el tílulo donde encontramos la palabra propuesta.





Espero que us agradi!
Espero que os guste!

diumenge, 22 de juliol del 2018

Summer



Aquest estiu el grup "Mix Mediando un poquito" ha organitzat un repte força entretingut i a la vegada molt divertit. Es tracte de la creació de quatre tags XL, un per quinzena. Ens donaran una paraula i haurem de crear un tag amb el que ens representi o el que ens transmeti la paraula. Aquesta primera quinzena la paraula és "Estiu".

Este verano el grupo Mix Mediando un poquito ha organizado un reto muy entretenido y a la vez muy divertido. Se trata de la creación de cuatro tags XL uno por quincena. Nos daran una palabra y tendremos que crear un tag con lo que nos represente o nos transmita la palabra. En esta primera quincena la palabra es Verano.



Vaig utilitzar paper d'aquarel·la i el vaig embossar en fred, després vaig crear un fons amb la gelli plate i les dylusions simulant el fons del mar...
Després amb les infusions vaig donar diferents tonalitats. Amb diferents stencils i pasta de textura negra i transparent vaig donar profunditat.

Utilicé papel de acuarela i lo embose en frio, después cree un fondo con la gelli plate y las dylusions simulando el fondo del mar...
Después con las infusions di distintas tonalidades. Con distintos stencils y pasta de textura negra y transparente le di profundidad.


Per últim, vaig utilitzar una gassa tintada de blau i vaig fer diferents troquelats de coralls, peixos, caragols i estrelles de mar per poder guarnir el tag, els troquelats els vaig fer amb paper d'aquarel·la i infusions.

Por último, utilice una gasa tintada en azul y realicé distintos troqueles de corales, peces, caracolas y estrellas de mar para poder adornar el tag, los troquelados los hice con papel de acuarela y infusions.



I aquest és el resultat final:

I aquest és el resultat final:



Espero que us agradi!

Espero que os guste!



divendres, 16 de març del 2018

Parella de Maxi Tag's

Fa molt temps que no em presento a cap repte tot i que normalment m'agradaria fer-ho més sovint, però ja se sap que a vegades o la inspiració o el temps no estan de la nostra part.

Hace mucho tiempo que no me presento a ningún reto, aunque me gustaria hacerlo más a menudo, pero ya se sabe que a veces o la inspiración o el tiempo no estan de nuestra parte

Ja fa temps que el mix media va entrar a formar part de les meves aficions i vaig començar a seguir al grup de face Mix Mediando un poquito, on cada mes fan un repte... Des de que vaig entrar en el grup vaig seguint els reptes però no m'atrevia a participar, hi ha un nivell molt alt i jo acabo de començar.

Ya hace tiempo que el mix media entró a formar parte de mis aficiones y empecé a seguir al grupo de face Mix Mediando un poquito, donde cada mes hacen un reto... Desde que entre en el grupo voy siguiendo los retos pero no me atrevia a participar, el nivel es muy alto y yo acabo de empezar.

Aquest mes m'he decidit a participar, el repte es tracte de fer dos tag's bessons i va ser la MarFer Dei qui el va proposar. Ens van donar una sèrie de requisits que crec que he complert.

Este mes me he decidido a participar, el reto se trata de realizar dos tag's gemelos i fue MarFer Dei quien lo propuso. Nos dió una serie de requisitos que creo que he cumplido.


Les mesures del tag havien de ser 7" x 4" i havia de tenir un suport de cartró per que no es doblegués quan utilitzéssim tècniques de mix media.

Las medidas del tag habian de ser 7" x 4" y habia de tener un soporte de cartón para que no se doblase cuando se utilizaran técnicas de mix media.


Una vegada escollit el paper decorat pel fons vaig envellir les vores i les vaig entintar amb distress, després el vaig enganxar sobre el suport de cartró.
El fons dels tags el vaig fer amb un segell de text i tinta versafine negre, també amb un stencil i pasta de textura blanca amb pintura daurada i purpurina vaig fer un rellotges.

Una vez escogido el papel decorado para el fondo, envejecí los bordes y los entinté con distress, después lo enganche sobre el soporte de cartón.
El fondo de los tag's lo hice con un sello de texto y tinta versafine negra, también con un stencil y pasta textura blanca, con pintura dorada y purpurina hice unos relojes.


El següent pas era preparar les decoracions, vaig fer servir cartró coarrugat, corda, una gassa, vellum, un tros de paper decorat del mateix del fons del tag i diferents troquelats amb cartolina negra. 


El siguiente paso era preparar las decoraciones. utilizé cartón coarrugado, cuerda, gasa, vellum, un trozo del papel decorado y diferentes troquelados en cartulina negra.

El cartró coarrugat kraft el vaig empastifar de pasta de textura blanca, un cop seca amb patina daurada i lila o bronze i lila segons els tag els vaig donar el toc final. Els troquelats de cartolina negra i les gasses, els vaig embossar amb pólvores or o bronze segons on havien d'anar col·locats. Vaig troquelar el vellum. Amb les patines daurada i bronze vaig pintar les cordes.

El cartón coarrugado kraft lo embadurné de pasta de textura blanca, una vez seco con patina dorada y lila o bronce y lila según el tag les dí el toque final. Los troquelados de cartulina negra y las gasas, los embosé con polvos oro o bronce según donde tenian que ir colocados. Troquelé el vellum. Con las patinas dorada y bronce pinté las cuerdas.

Una vegada tot això havia de troquelar les paraules que havien d'anar a cada tag. Vaig decidir que serien Love (Amor) i Forever (Sempre), pel seu significat. 
Les vaig embossar amb les pólvores or o bronze segons havien d'anar.

Una vez todo esto tenia que troquelar las palabras que tenian que ir en cada tag. Decidí que serian Love (Amor) y Forever (Siempre), por su significado.
Las embosé con los polvos oro o bronze según donde iban colocadas.

Per últim vaig enganxar-ho tot i per acabar vaig col·locar una etiqueta de rellotge a cada tag i una frase que anava relacionada. Un: Love what you do - Do what you love (Estima el que fas - Fes el que estimes) i l'altre: Charm more than beauty (L'encant és més que la bellesa). 

Por último lo enganché todo y para acabarlo coloqué, una etiqueta con un reloj en cada tag y una frase que iba relacionada. En uno: Love what you do - Do what you love (Ama lo que haces - Haz lo que ames) y el otro: Charm more than beauty (El encanto es más que la belleza)

I aquí teniu el resultat final. No deixis escapar l'amor, estima sempre, tot el que facis que sigui amb amor, gaudeix sempre de tot el que facis......

Y aquí esta el resultado final. No dejes escapar el amor, ama siempre, todo lo que hagas que sea con amor, disfruta siempre de todo lo que hagas.
  
M'ha agradat molt participar en aquest repte i segur que hi participaré més sovint.

Me ha gustado mucho participar en este reto y seguro que participaré mas a menudo.

Per primer cop m'he atrevit a fer un vídeo de tot el procés de realització dels tag's, M'ha costat força però espero que tot i que té moltes errades serveixi per veure tots els passos.
Por primera vez me he atrevido a realizar un vídeo de todo el proceso de realización de los tag's. Me ha costado mucho pero espero que aún todos los errores, sirva para ver todos los pasos.


Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dimecres, 28 de febrer del 2018

Tag d'hivern...




Com cada any el grup de Facebook "La chica del scrap" organitza un intercanvi de tag's Nadalencs per a poder penjar a l'arbre. 

Aquest és el segon any que hi participo i la veritat es que m'agrada molt fer aquests intercanvis.

Aquests any he creat el fons jo mateixa, colors blau, blanc i platejat són els colors principals que he fet servir. La pasta de textura i els stencils m'han ajudat a acabar de perfilar-ho.

Després un troquel de pingüí i un de paraula conformaven el tag. Per decorar-ho troquelats de neu, cinta i paper d'scrap. Les vores entintades amb distress i el requisit dels tag's que era fer servir una punta brodada.




Espero us agradi!

Nous formats: postals de Nadal 2017

Aquest any he volgut fer un tag i un atc Nadalenc, el primer per felicitar en els professors de l'escola el Nadal i el segon per fer un intercanvi. 
Ha sigut força divertit crear d'una manera diferent la tradicional postal de Nadal.

Espero us agradi i us pugui servir d'inspiració pel proper Nadal, si mes no.

Per fer el fons he utilitzat aquarel·les, després un troquel, un llaç i unes flors fetes amb un paper xarol vermell i per últim un segell... i ja esta!

































En aquest cas el fons de les atc's esta fet amb acriliques, stencil i pasta de textura.

Nom de la sèrie: "Merry x-mas"
Requisit: Nadal

divendres, 17 de juliol del 2015

Intercanvi de tags rebuts!!

Com ja vaig comentar vull fer una entrada donant les gràcies a les meves companyes de grup per els tags que em van enviar.
Estic molt contenta d'haver participat i d'haver intercanviat els meus tags amb les companyes que em van tocar, m'agraden molts els tags que vaig rebre, es nota que estan fets amb total dedicació i amor.

Crec que és una molt bona idea fer aquest intercanvis, la creativitat, la il·lusió i l'art que desprenen aquestes creacions fan que siguin peitites obres d'art.

Gràcies!



I no ens podem oblidar de les xuxes que sempre fan molta il·lusió rebre-les!!!

dimecres, 15 de juliol del 2015

Intercanvi de Tags!!!

Ja fa uns dies a través del grup del Face "Scrapbook en català" vam organitzar un intercanvi de tags. 

El tema era la festivitat de Sant Joan, els focs, l'estiu.....

I aquests són els que jo vaig enviar, fets amb tot el cor i 100x100 fets a ma.
Vaig utilitzar carpeta d'embossing de la sizzix, tintes, blondes, brillantets...

Els grups eren de cinc components per tant en vaig fer quatre va ser genial tant la preparació com l'espera de rebre els de les meves companyes...





Espero que us agradin.
En la propera entrada penjaré els que he rebut de les meves companyes de grup!!

També et pot interessar...