Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nens. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nens. Mostrar tots els missatges

diumenge, 19 de juny del 2016

Atrapa-somnis

Ja fa temps que volia fer un atrapa-somnis.., em cridava l'atenció d'on venia, el seu significat i quin era l'ús d'aquest adminicle.

Què és un atrapa-somnis?

Un atrapasomnis o caçador de somnis és un adminicle fet a mà, la base és un cercle fabricat tradicionalment amb fusta de salze, amb una xarxa fluixa en el seu interior i decorat amb diversos objectes (comunament plomes).

Segons la creença popular, la seva funció consisteix a filtrar els somnis de les persones, deixant passar només els somnis i visions positives, els somnis que no recordes són els que baixen lentament per les plomes, els malsons es queden atrapades en el compte (pedra) i l'endemà al matí es cremen amb la llum del dia perquè no es compleixin.

Els atrapa-somnis es van originar en la nació nativa nord-americana de Ojibwa. El atrapa-somnis, penjat sobre la capçalera del llit, és usat sovint com un encanteri per protegir els nens dels malsons i de les visions malignes. Els Ojibwa creien que un atrapa-somnis filtrava els somnis de les persones: els "bons somnis" passen pel centre cap a la persona que dorm. Els malsons són capturats en la malla i s'esvaeixen amb el primer raig de llum de l'alba nord-americana de Ojibwa.

Avui en dia es poden fer de moltes maneres i utilitzant molts productes per decorar-los.

La veritat és que jo els he fet amb tot l'amor per que puguin atrapar els malsons i deixin fluir els bons somnis.




Espero que us agradi!

dijous, 27 de juny del 2013

Final de curs!

Com cada any ha acabat un curs lectiu ple d'esperances i anhels i com cada any els infants s'ho han passat d'allò mes bé.

Un final de curs ben remullat amb escuma, rialles, jocs i diversió.












Petits i grans han gaudit d'aquest bany tant blanc.













Aquest final de curs ha sigut molt especial, durant tres anys he gaudit de l'amistat d'unes mestres molt especials, d'uns pares encantadors i uns infants molt encisadors.

Gràcies a tots!

Gràcies Joan Pelegrí!


dissabte, 27 d’abril del 2013

Color

Avui anava caminant pel carrer, i de sobte he mirat cap a munt i he vist un balcó ple de flors, era molt maco i he pensat que si ho compartia seria com un alè de dolçor dins d'un mar salat.
 




Més endavant he tornat a veure un altre balcó que també tenia unes flors molt maques i com en el primer he pensat en fer-li una fotografia i així poder compartir-la.
 

També et pot interessar...