Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Formiga. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Formiga. Mostrar tots els missatges

dilluns, 18 d’agost del 2014

Quina cua !!

Ja estem de tornada i aquest cop amb una foto d'una cua immensa...





Noooooo.... que es colen!!!!

També et pot interessar...