Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Rosa. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Rosa. Mostrar tots els missatges

dimecres, 25 d’abril del 2018

Sant Jordi 2018







I com cada any he fet els meus punts de llibre. Aquest any han sigut força senzills però el resultat ha agradat.























Els materials que he fet servir: cartolina decorada d'scrap, cartró coarrugat, cartolina vermella, infussion verda, glossy accents, cartolina negra, cinta d'organza negra, pàgines d'un llibre i dos troquels que no són ven be de roses però l'efecte que fan és molt semblant a les roses.























Espero que us agradin!                                                             

dilluns, 24 d’abril del 2017

Sant Jordi 2017

Com cada any vaig preparar els meus punts de llibre per regalar i vaig dibuixar la meva dragoneta, com ja fa tres anys que faig... i aquest any a demés la vaig fer servir per fer un punt de llibre.



Aquest any també vaig decidir fer les roses jo mateixa amb feltre, m'agrada molt el resultat i han quedat força be. Aquestes no es pansiren mai...


Espero us agradi!

dijous, 19 de març del 2015

Fet a ma!

Aquest cap de setmana l'he fet servir per fer algunes coses que normalment no acostumo a fer i per cert que no m'han quedat gens malament.
La primera ha sigut un gerro utilitzant un pot de mongetes cuites.... he reciclat i li he donat una nova utilitat. Com m'agrada fer aquestes coses!


Després em vaig atrevir a fer unes flors i uns cors per posar a dintre d'aquest gerro. Tant les flors com els cors els vaig fer de feltre, amb silicona tant freda com calenta i per aguantar-les vaig utilitzar els pals que es fan servir per les broquetes...
Tot un repte!



Espero que us agradi!

També et pot interessar...