Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tintes dylusion. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tintes dylusion. Mostrar tots els missatges

divendres, 30 de novembre del 2018

Black challenge Paradise

Quan vaig llegir que The Paradise Corner tenia entre mans aquest repte em va fer força il·lusió, per fi el meu color preferit tenia tot un mar de possibilitats. Es cert que des de fa molt temps el color negre i jo sempre hem anat de la ma tot i que fa temps que a la meva vida també han entrat altres colors. 
Doncs si, el repte és la utilització del color negre com a base, ha de predominar sobre els altres i aquí us mostro el meu llenç.


Detalls:


Materials:
Llenç 15x15cm
Pintura negra Dylussion
Pintura daurada Cadence
Stencils
Troquel engranatges
Pasta textura 
Patines daurada i bronze de la marca Cadence
Tul negre
Paper Vegetal estrelletes daurades
Motllo per mix media d'stamperia
Cream paste d'stamperia

Primer de tot vaig fer els dos cors i el número amb la Cream paste d'stamperia i els motllos, em va agrada moltíssim!! No ho havia provat mai i em va encantar.
Després vaig pintar amb pintura acrílica negra el fons i vaig posar pasta de textura amb un stencil i un cop sec amb l'altre stencil i pintura daurada. Un bon punt vaig acabar, vaig troquelar les decoracions, i quan tot va estar enllestit ho vaig muntar i el resultat no ha quedat del tot malament....

Espero que us agradi! 

divendres, 7 de setembre del 2018

I aquí va una d'atc's

En el grup de face "Sensaciones ATC" ja fa uns mesos que vam fer un intercanvi d'atc's.

Nom de la sèrie: Espai
Requisit: fons mix-media



Pel fons vaig fer servir paper d'aquarel·la, i pintures acríliques. Per fer els planetes troquels i carpetes de textura i per últim tocs de pàtina coure, lila i blava.

Espero que us agradi!

dimarts, 21 d’agost del 2018

Dark Angel

I aquest és el quart i últim tag XL proposat pel grup Mix Mediando un poquito. Aquest cop la paraula proposada és "Dark". 
Al principi no estava segura...que es el que havia de fer, no sabia per on havia de començar però la veritat és que aquest estil m'agrada molt. La obscuritat, el costat fosc, l'humor negre....són part de la meva vida.

Y este es el cuarto y último tag XL propuesto por el grupo Mix Mediando un poquito. La palabra que han propuesto es "Dark".
Al principio no estaba segura...no sabia que tenia que hacer, por donde tenia que empezar pero la verdad es que este estilo me gusta mucho. La oscuridad, el lado oscuro, el humor negro...son parte de mi vida.

1. Primer i com en els altres tags vaig agafar un paper d'aquarel·la i el vaig enganxar en un cartró per donar consistència. Vaig enganxar uns fulls de paper de llibre i una vegada sec vaig pintar-ho amb una barreja de gesso blanc i pintura negra, per això va quedar d'un color gris...
Una vegada sec amb un stencil i pasta de textura negra que també vaig posar per les vores vaig donar un aspecte a trencat. Per últim amb pintura granat vaig donar uns tocs per acabar donant-li aquest aspecte.


1. Primero y como en los otros tags utilicé papel de acuarela que pegué a un cartón para darle consistencia. Luego pegué trozos de hojas de un libro y una vez seco, lo pinté con una mezcla de gesso blanco y pintura negra, de ahí que quedara de un color gris... Una vez seco con stencil y pasta de textura negra que también puse por los lados para dar una apariencia de roto. Por último con pintura granate le di unos toques para terminar de darle este aspecto.



2. Per un altra banda vaig agafar dos trossos de vena i els vaig pintar de color negre. Vaig troquelar uns cors que vaig pintar amb pintura granat i negra i també vaig troquelar un enreixat tres vegades i el vaig pintar amb la mateixa pintura granat i negra, per últim vaig fer unes llàgrimes amb silicona calenta que també vaig pintar amb els mateixos colors.


2. Por otro lado cogí dos trozos de venda y los pinté de color negro. Luego troquelé unos corazones que pinté con pintura granate y negra y luego troquelé tres veces unos enrejados que pinté con la misma pintura granate y negra, por último hice unas lágrimas con silicona caliente que pinté con los mismos colores.



3. L'últim pas abans de la composició final va ser realitzar un ala i un cercle amb plomes negres. Va ser força entretingut però va valer la pena.
Una vegada tenia tots els elements vaig fer la composició final i per últim li vaig donar uns tocs amb la pàtina de color coure. I aquest és el resultat final.


3. El último paso antes de la composición final fue realizar un ala y un aro con plumas negras. Fue bastante entretenido pero valió la pena.
Una vez tube todos los elementos hice la composición final y por último le di unos toques con la pátina cobre. Y este es el resultado final.

                                            

Detalls:
Detalles:




































Espero que us agradi! 
Espero que os guste!

Una finestra oberta al món


I avui us porto el tercer tag XL, que correspon a la primera quinzena d'agost. Aquest cop el grup "Mix mediando un poquito" ha proposat la paraula "finestra".




Y hoy os traigo el tercer tag XL, que corresponde a la primera quincena de agosto. Esta vez el grupo Mix mediando un poquito ha propuesto la palabra "ventana".




Vaig començar posant gesso blanc en un full d'aquarel·la que anteriorment havia enganxat en un cartró per poder donar consistència. Després vaig pintar amb negra, blau i granat al fons. Una vegada seca vaig fer servir un stencil d'estrelles amb pintura plata per donar mes realitat a la nit (tot i que no es veu gaire ja que queda sota la cortina).
A part fent servir goma eva vaig construir la finestra, la vaig enganxar i la vaig pintar negra.
Mentrestant vaig troquelar tres cops els edificis amb diferents papers, negre, plata i vermell (era pintura sobre full de llibre).
Amb un llapis de grafit vaig fer les ombres dels edificis.

Empecé con gesso blanco poniéndola en una hoja de acuarela que anteriormente habia enganchado un cartón para darle consistencia. Después con pintura negra, azul y granate pinté el fondo. Una vez seco utilicé un stencil de estrellas con pintura plata para dar más realismo a la noche (aunque no se ve demasiado ya que queda escondido detras de la cortina).
A parte utilicé goma eva para construir la ventana, la enganche y la pinté en negro. Mientras se secaba troquele tres veces los edificios con distintos papeles, negro, plata y rojo (este último era pintado sobre una hoja de papel de un libro). Una vez enganchados en el fondo del tag, con un làpiz de grafito hice las sombras que proyectan los edificios.








Per últim vaig fer la composició, vaig posar una cortineta decorada amb una cinta negra, vaig segellar una de les nines de Prima Doll i ho vaig pintar amb pintura negra, simula que esta d'esquena mirant la gran ciutat!! Unes floretes i ja esta!
Ah! i la meva frase... Una finestra oberta al mon!

Por último acabe la composición, puse una cortina decorada con una cinta negra. Con un sello de las muñecas de Prima Doll y pintado de negro hice que pareciera  una figura de espaldas mirando la gran ciudad!. Unas fores y ya esta!
Ah! y mi frase....Una ventana abierta al mundo!










Detalls:





















Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dilluns, 6 d’agost del 2018

Live is beautiful

Anem pel segon tag XL, segona quinzena de juliol i la paraula  que van proposar en el grup "Mix mediando un poquito" era "Bellesa". Quan vaig llegir aquesta paraula el que em va venir el cap va ser el títol d'una pel·lícula que em va agradar moltíssim, tant la música com la pel·lícula en sí. Aquest joc entre còmic i dramàtic em va encisar. 

Vamos por el segundo tag XL, segunda quincena de julio, y la palabra propuesta por el grupo Mix mediando un poquito es "Belleza". Cuando leí la palabra lo primero que me vino a la cabeza fué el título de una película que me gusto muchísimo, tanto la música como la película en sí. El juego entre lo cómico y lo dramático me encandiló.





Per fer el fons vaig utilitzar el paper d'aquarel·la blanc i vaig fer servir un stencil i pasta de textura, després ho vaig pintar amb acríliques, crema, negra i plata.
Per altra banda vaig utilitzar tres tipus de paper amb el toc romàntic dels roses, cremes i un d'una partitura. Vaig fer servir una malla pintada amb pintura acrílica plata i un troquelat. Per acabar vaig posar una foto del pòster de la peli, tres flors negres i el títol on hi podem trobar la paraula proposada.

Para hacer el fondo he utilizado papel de acuarela blanco y con un stencil y pasta de textura, después lo he pintado con pinturas acrílicas crema, negra y plata.
Por otro lado he utilizado tres tipos de papel con un aire romántico rosas, cremas y uno con una partitura. Utilicé una malla pintada con pintura acrílica plata y un troquelado. Para acabar utilicé una foto del póster de la peli, tres flores negras y el tílulo donde encontramos la palabra propuesta.





Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dijous, 17 de maig del 2018

Portada llibre alterat



El mes d'octubre de 2017 en el grup "Mix mediando un poquito" la MarFer Dei va proposar el repte de la portada del llibre alterat. Jo no vaig poder presentar-me per falta de temps però fa poc em vaig proposar fer-lo.
Ha sigut tota una experiència fer servir materials que no havia fet servir mai, ha sigut súper enriquidor.

En el mes de octubre de 2017 en el grupo "Mix mediando un poquito",  MarFer Dei propuso el reto de alterar la portada de un libro. Yo no pude participar por falta de tiempo pero hace relativamente poco me propuse realizarlo.
Ha sido toda una experiéncia utilizar materiales que no había utilizado nunca, ha sido super enriquecedor.






Primer de tot vaig preparar les tapes del llibre fent servir gesso blanc, després les vaig folrà amb un paper d'scrap senzill i de poc gramatge per que la veritat és que la intenció era que no es veies el més mínim. Una vegada sec vaig començar a enganxar goma eva en el llom amb silicona calenta, una vegada fet això vaig fer amb silicona calenta també els puntets que donarien aquest aspecte de cap de cargol.

Primero de todo preparé las tapas del libro utilizando gesso blanco, después las forré con un papel de scrap sencillo y de poco gramage, ya que mi intención era que no se viese lo más mínimo. Una vez seco empecé a enganchar goma eva en el lomo con silicona caliente y después con silicona caliente también hice los puntitos que darian el aspecto a las cabezas de los tornilos.







Un cop tot això vaig pintar les tapes del llibre de negre i vaig jugar amb les patines de Cadence  de colors bronze, blau, rosa i lila per donar aquest aspecte metàl·lic, antic i sinistre. 

Una vez hecho todo esto pinté las tapas del libro de negro y jugué con las patinas de Cadence de colores bronce, azul, rosa y lila para darle este aspecto metálico, antigüo y siniestro.









         
Després de tot això vaig decorar la tapa del llibre fent servir die cuts, troquelats, fustetes i unes gasses tenyides de negre, daurat i lila. I per donar el toc final una ploma, una xapa, una clau i unes lletres en fusta. "Enjoy" i "Art"...gaudeix de l'art....

Después de todo esto decoré la tapa del libro utilizando die cuts, troquelados, maderitas y unas gasas tenyidas de negro, dorado y lila. Y para el toque final utilicé una pluma negra, una chapa, una llave y unas letras en madera. "Enjoy" y "Art"...disfruta del arte....
















Espero que us agradi!
Espero que os guste!         

diumenge, 13 de maig del 2018

Layout Mix media "Dream"

El repte d'aquest mes de "Mix Mediando un poquito" és la realització d'un layout fet amb les tècniques de mix media, fet que des de que ho vaig descobrir, no ha fet més que agradar-me cada cop més. Aquest mes el repte l'ha proposat una mestra, la Diysil Art - Silvia SC.

El reto de este mes de "Mix Mediando un poquito" es la realización de un layout hecho con las técnicas de mix media, hecho que desde que lo descubrí no ha hecho que gustarme cada vez más. El reto este mes lo ha propuesto una maestra Diysil Art - Silvia SC.

Repte número 10 Layout mix media.
Reto número 10 Layout mix media.

Requisits:
Requisitos:

1. Format: 30.5x30.5
1. Formato: 30,5x30x5

2. Incorporació d'elements metàl·lics.
2. Incorporación de elementos metálicos.

3. No es poden fer servir ni flors ni papallones.
3. No se pueden utilizar ni flores ni mariposas.

Seguin aquests requisits aquest és el meu layout:
Siguiendo estos requisitos este es mi layout:



Detalls:
Detalles:


 Materials utilitzats:
Materiales utilizados:

- Paper d'scrap bàsic color marró (fons del layout) / Papel de scrap básico color marrón (fondo del layout)
- Paper d'scrap fi de diari / Paper de scrap fino de periódico
- Paper d'scrap (per fer decoracions) / Papel de scrap (pera hacer decoraciones)
- Pasta de textura negra / Pasta de textura negra
- Pasta de textura transparent (que he entintat amb pintura color bronze) / Pasta de textura transparente (que he entintado con pintura color bronce)
- Patines Cadence / Patines Cadence
- Rejilla / Rejilla
- Pintura dylusion negra / Pintura dylusion negra
- Segell de creus / Sello de cruces
- Tinta distress / Tinta distress
- Tinta versafine / Tinta versafine
- Eyelette / Eyelette
- Brad / Brad
- Fil negre / Hilo negro
- Objectes metàlics; arandeles, cargols, molles, penja quadres... / Objetos metálicos; arandelas, tornillos, muelles, cuelga cuadros...
- Paper bombolles / Papel burbujas
- Palla / Paja
- Stencils (nombres i calçada) / Stencils (números y calzada)
- Troquelats / Troquelados
- Silicona calenta / Silicona caliente

Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dimecres, 18 d’abril del 2018

Llibre alterat

Això dels reptes enganxen....
Em torno a presentar el repte d'Abril de "Mix Mediando un poquito", grup del Facebook que segueixo. Aquest mes l'ha proposat Hadry Dc. El repte es tractava d'alterar algunes de les pàgines d'un llibre fent servir qualsevol tècnica i amb un element obligatori, la corda.

Esto de los retos engancha...
Me vuelvo a presentar a los retos de "Mix Mediando un poquito" y esta vez de la mano de Hadry Dc. El reto trataba de alterar algunas páginas de un libro utilizando qualquier técnica y con un elemento obligatorio como es, la cuerda.

Primer de tot vaig començar preparant les pàgines del llibre, algunes les vaig enganxar entre si per donar-hi consistència per poder després pintar-les, altres les vaig arrencar per poder treballar millor i que no hi hagués massa volum. I per últim, a les pàgines del final vaig copiar-li la idea a l' Hadry Dc i hi vaig fer dos marcs per poder presentar una petita història.

Primero de todo empecé preparando las páginas del libro, algunas las enganché unas con otras para dar consistencia para posteriormente poder pintarlas, otras las arranqué para poder trabajar mejor y que no hubiera demasiado volumen. Por último en las páginas finales copié la idea de Hadry Dc e hice dos marcos par poder presentar una pequeña historia.

He utilitzat quasi bé tots els materials possibles dels que disposava i la veritat haig de dir, que he gaudit molt del treball.

He utilizado casi todos los materiales posibles que disponia y la verdad es que me lo he pasado muy bien.

Pàgina n.1:
"Magic dreams"
Silicona calenta per a fer l'arbre, fons amb gesso i pintures acríliques dylusions paint. Stencils d'estrelles i un d'una mandala simulant un cel estrellat.
Troquelats en cartolina vermella i negre i una papallona de fusta pintada amb patines de cadence. Per últim stiquers com a fruits de l'arbre.
Simbolisme: un mon màgic replet de somnis.

Página n.1:
"Magic dreams"
Silicona caliente para poder realizar el árbol. Fondo con gesso y pinturas acrílicas dylusions paint. Stencil de estrellas y de una mandala para emular un cielo estrellado. 
Troquelados en cartulina roja y negra y una mariposa de madera pintada con patinas de cadence. Por útimo stiquers como frutos del árbol. 
Simbolismo: un mundo mágico repleto de sueños.

Pàgina n.2:
Per fer aquesta pàgina em vaig inspirar en Alícia en terra de Meravelles. 
"Love"
Silicona calenta per fer les tiges, troquelats de cors vermells i negres. Tinta versafine i versamagic, una per estampar els cors i l'altre per fer les fulles. 
Per fer els fons he utilitzat tinta dylusions crema, grana i negra per la pàgina de la butxaca enganxada amb cinta de dobla cara i un brad.
Per finalitzar cinta d'organza i flors metáliques.

Página n.2:
Para realizar esta página me inspire en Alícia en el país de las maravillas. "Love".
Silicona caliente para hacer los tallos, troquelados de corazón en cartulina roja y negra. Tinta versafine i versamagic, una para estampar los corazones y la otra par hacer las hojas.
Para el fondo utilicé tinta dylusions crema, grana y negra para la página del bolsillo enganchado con cinta de doble cara y un brad.
Para finalizar cinta de organza y flores metálicas.

Pàgina n.3:
Seguim amb la inspiració, aquest cop en el gat d'Alícia.
"Unique"
Pintura dylusion negra, infusion groga i magenta. Pasta de textura negra i els meus segells preferits de gatets de dylusion. I com element obligatori la corda.

Página n.3:
Seguimos con la inspiración, esta vez con el gato que aparece en Alícia.
"Unique"
Pintura dylusion negra, infusion amarilla y magenta, pasta de textura negra y mis sellos preferidos de gatos de dylusion. Y como elemento obligatorio, la cuerda.

Pàgina n.4:
Per mi aquesta pàgina té una simbologia clara i amb el títol ho expresso "The city of dreams"...
Gesso i una pinta per donar textura, després dylusion negra, blava, grana i lila, per acabar pintura plata per les llunes i gotetes blanques.
La ciutat son troquels fets amb pàgines pintades de grana i amb textura feta amb plàstic de bombolles.

Página n.4:
Para mi esta página tiene una simbologia clara y con el título lo expreso "The city of dreams"...
Gesso y un peine para dar textura, después dylusion negra, azul, grana y lila, para acabar pintura plata para las lunas y gotitas blancas para simular el cielo. Los edificios son troquelados en páginas del libro pintadas en grana y con textura hecha con plástico de burbujas.


Pàgina n.5 i n.6:
Aquestes dues pàgines van juntes i comparteixen títol:
"Although sometimes we see everything black... There is always a ray of ligth"
Són les pàgines que tenen més simbologia, on apareixen els colors tristos per una banda i el rosa per l'altre. L'estel de cor amb la corda que s'escapa de la ma de la nena...
Dylusion rosa, paper d'scrap, pasta de textura negra, stiquers, segells, troquelats, retoladors a l'alcohol, tinta per embossar i pólvores negres, infusion...i per últim corda.







Página n.5 y n.6:
Estas dos páginas van juntas y comparten título:
"Although sometimes we see everything black... There is always a ray of ligth".
Son las páginas que tienen más simbologia, donde aparecen colores tristes por un lado y colores como el rosa por el otro. La cometa en forma de corazón que se encuentra en la parte del rosa y que se escapa de la mano de la niña...
Dylusion rosa, papel de scrap, pasta de textura negra, stiquers, sellos, troquelados, rotuladores al alcohol, tinta para embosar y polvos negros, infusion...y por último cuerda.





I aquí us passo el vídeo de la transformació de les pàgines.

Y aquí os paso el vídeo de la transformación de las páginas.


Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dimarts, 5 de desembre del 2017

Somnis

Aquest cop un art journal dedicat al mon dels somnis...i com no podia faltar amb aquest segell de gat de la casa Dylusions. Aquests segells m'encanten!!

Art journal
Projecte: "Lliure"
Títol: Somnis



El fons està fet amb tinta dylusions negra, blava i vermella, per últim amb tocs sotils de gotes blanques per mostrar un cel ennegrit del mon dels somnis, en aquest mateix full vaig segellar el meu gat i amb tinta distress negra i grisa vaig pintar-li la cara, després vaig utilitzar retolador blanc posca per pintar el cos del gat.

A part, vaig dibuixar aquestes xemeneies que vaig pintar amb tinta dylusions blava, lila i taronja, i utilitzant stencils els hi vaig dibuixar diferents motius....
Una vegada ho vaig tenir tot sec ho vaig enganxar a la negra nit i vaig fer aquest marc amb tinta dylusions blanca.
Per finalitzar vaig enganxar les lletres de fusta.

Detalls:
















Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes dylusion
Tintes distress
Retolador posca
Segells
Stencil
Lletres de fusta

Espero us agradi!

divendres, 24 de novembre del 2017

Fosc...

Avui un art journal dedicat a la nit, una nit molt fosca tot i que encara que sigui de nit sempre podem trobar la llum.

Aquesta pàgina és un mix d'una pàgina que ja tenia mig començada i una inspiració donada per "La Clau del scrap" amb el seu art journal "Color my home", tot i que no s'assemblen gens la idea me la va donar aquest art journal ple de color i brillant.
Jo ja tenia aquest fons fosc i tètric però no sabia com acabar-ho i vaig recordar que "La Clau del scrap" havia fet servir uns segells que jo també tenia i se'm va acudir que podia posar-los i representar allò que jo volia, una ciutat plena de foscor, tètrica i fúnebre. 

Art journal
Projecte: "Lliure"
Títol: Fosc


El fons el vaig fer utilitzant gesso blanc i una pinta per poder fer aquesta textura ratllada, després vaig fer servir pintura negra i blau fosc de la dylusion i  per últim pintura acrílica platejada tant per fer la lluna com per els detalls.

Després vaig segellar aquestes cases en un altre paper amb tinta distress per embossar i ho vaig fer amb pólvores negres, després les vaig entintar amb tinta distress negra i blau fosc, una vegada fet tot això les vaig enganxar en el meu art journat i per últim vaig enganxar els rat penats i les lletres de la paraula "fosc".

Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·la
Gesso blanc
Pintura dylusion
Tinta distress
Lletres
Rat penats
Glossy accents
Tinta per embossar distress
Pólvores negres
Pintura acrílica platejada

Espero us agradi!

diumenge, 17 de setembre del 2017

Avui fa un mes...

Aquest és el meu petit detall per honrar la memòria d'aquells que van perdre la vida en un dels pitjors atemptats a la meva ciutat....
Van ser uns dies molt trists, crec que a tothom ens va fer replantejar algunes coses, som tant vulnerables, en una mil·lèsima de segon ens pot canviar tant la vida....

Per aquest fet vaig voler fer un petit detall, un llenç de 20x20cm , fent servir les tintes dylusions, un stencil de nombres i un stencil d'engranatges per simbolitzar lo complicat i a la vegada senzill que pot ser acabar amb la vida d'innocents. Després un cort trencat on van caure les peces que simbolitzaven les vides perdudes i per últim els monuments més significatius de la meva ciutat.
Se que el meu estil no esta ven be depurat però està fet amb tot el meu cor.





Detalls:














Pasta de textura, tinta dylusions, troquelats, corda,  stencils i dibuix....











Espero que us agradi!

També et pot interessar...