Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pot. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pot. Mostrar tots els missatges

dimarts, 27 de febrer del 2018

Reciclem...

Seguim amb entrades de l'any passat.
Havia de fer un petit present i se'm va acudir reciclar un pot de vidre que tenia i transformar-lo en una bombonera.

Vaig agafar un pot de vidre i el vaig transformar mitjançant goma eva i feltre. Vaig fer servir feltre per folrar el pot de vermell simulant el vestit vermell del pare Noel, amb feltre també vaig fer el barret i el vaig enganxar a la tapa per poder tancar i obrir el pot, la goma eva la vaig utilitzar per fer la barba i per acabar-lo de decorar i donar els últims tocs vaig fer servir roba de pel blanc i boletes negres, simulant els botons del vestit i la bola del barret.

Una vegada ho vaig tenir tot fet vaig omplir el pot de bombons i va quedar força curiós.



Espero us agradi!

dilluns, 17 de juliol del 2017

Postals d'agraïment per final de curs

Com cada any, quan arriba el final de curs acostumo a fer unes postals d'agraïment cap als profes. Anaven acompanyant el regal que tots els pares els hi vam fer. 



La postal de l'esquerra estava feta en acordió per que tots els infants poguessin posar la seva dedicatòria.


Tant una com l'altre estaven decorades amb segells i troquelats.

Per l'altre curs vaig decorar un pot (reciclat) per que tots els infants poguessin posar una frase dedicada al seu mestre. El vaig pintar amb pintura chalk paint de color blau, una corda, un llaç, uns troquels i uns die cuts van ser suficients per que quedes prou be.


A vegades amb poca cosa pots demostrar l'agraïment sense necessitat de gastar massa...
Espero que us agradi!

També et pot interessar...