Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Regal. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Regal. Mostrar tots els missatges

dimarts, 18 de juliol del 2017

Regal d'aniversari

Fa uns dies em van encarregar que fes alguna cosa per regalar a una nena que feia el seu aniversari. I vaig pensar que una llibreta per poder escriure tots els seus secret amb complements estaria be. Així que em vaig posar a la feina.

Primer vaig fer servir fulls quadriculats i grapant-los vaig construir una llibreta que després decoraria. La vaig folra amb un paper d'scrap rosa amb topets i vaig posar un llom de tela adhesiva de lli fent conjunt, també vaig afegir una punta que fes un bon acabat, Vaig posar el nom a la portada fent servir uns segells alfabètics decorats, també vaig posar una goma negra per que pogués tancar-se amb facilitat i per últim vaig entintar tots els fulls amb distress lila i vaig enganxar uns pompons negres.


Segon vaig comprar una carpeta de gomes i la vaig modificar, primer vaig treure les gomes que portava i la vaig pintar amb pintura chalk paint de color blau clar quan la vaig tenir seca amb sprai chalk paint crema la vaig ruixar donant un aspecte ben diferent del que tenia abans.


Així va quedar el conjunt de llibreta mes carpeta.


Per últim vaig afegir un petit estoig que també vaig decorar enganxant uns petits botons metàl·lics i fent un petit acabament per la cremallera.
Crec que tot el conjunt va quedar prou be! Senzill però molt personalitzat.


 Espero que us agradi!

dimarts, 31 de gener del 2017

Els barrufets i jo!

Avui aquest post és una mica diferent de tots els altres que he fet... Necessitava fer el regalet que es dóna als convidats en un casament i no ho tenia gaire clar. Al final vam decidir que fossin barrufets. M'encanten aquests ninotets, des de ben petita que jo ja els col·leccionava, són bufons, bufons....

Vam decidir que faríem servir uns barrufets que són una parella de nuvis, són de l'any 2013 i pertanyen a una línia de 8 barrufets....



Per altra banda també volíem posar-los sobre un pedestal perquè fessin més patxoca.


El procés va ser lent ja que com la núvia era morena vam decidir de pintar el cabell de les barrufetes i que passessin de rosses a morenes.... Havíem de trobar una pintura que ens permetés pintar els cabells i que no quedes malament ni que es veiés que havien estat pintades. Al final vam comprar la pintura de “Carrotcake by Vallejo” i ens va donar molt bon resultat.




Un cop els vam tenir pintats ens quedaven dues coses no menys importants: una posar les etiquetes que havíem fet - eren transparents amb el nom dels nuvis i la data del casament - i l'altra enganxar-los sobre el pedestal amb silicona calenta.



Una cop els vam tenir acabats el resultat no ens agradava gaire, la font de la lletra de les etiquetes no era l'adient i vam decidir canviar-la. Vam decidir repetir-les amb un tipus de lletra que quedés millor i així ho vam fer, vam desenganxar les etiquetes que ja teníem posades i vam enganxar les noves i el resultat ens va agradar molt més.







Per últim vam posar-los en una bosseta de roba transparent de color blau i amb un tag de cartolina de color crema amb les vores entintades de blau amb tinta distress. El resultat ens va agradar molt i va agradar molt.

Va ser una bona decisió, original i amb una peça "exclusiva".


Espero que us agradi !

També et pot interessar...