Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mini àlbum. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mini àlbum. Mostrar tots els missatges

dilluns, 30 de maig del 2016

Mini Àlbum : Amistat

Ja fa dies vaig assabentar-me del repte d'Scrap Collection i em va sembla molt interessant. No estic massa acostumada a fer minis d'aquest tipus i al veure-ho vaig pensar que en algun moment m'havia de decidir a provar de fer aquesta mida.

Em vaig decidir per fer un mini àlbum una mica diferent.., diferent per que no vaig fer servir cap fotografia si no que vaig fer servir dites o frases que signifiquessin alguna cosa per a mi. I com l'amistat i els amics són molt importants a les nostres vides vaig voler dedicar un mini a tots aquells amics, ja fossin antics, presents o futurs.



Vaig agafar un full de la col·lecció DK 2500067 com a base i el vaig combinar amb whasi tape de color lila. Aquesta col·lecció te un aire oriental... que m'anava molt be pel que tenia pensat.


Una vegada ja tenia la base li vaig donar la volta i vaig decorar les pàgines amb papers de la mateixa col·lecció i amb el mateix whasi tape.
Després vaig arrodonir les cantonades tant de la portada com de la contraportada i vaig entintar tots el perfils amb tinta distress de color lila.


Una vegada fet això havia de pensar com decorar-ho i com havia de posar les frases que havia escollit i que reflectien el sentiment d'amistat que m'agradava tant. 
Primer vaig voler escriure a ma totes les frases, volia que fos lo  més personal possible, una vegada fet, vaig entintar els perfils per donar-li un aire antic amb tinta distress. I vaig decidir on havia de col·locar cada una de les frases i amb quin ordre. 
Després vaig decidir quines coses volia fer servir per decorar cada una de les pàgines del meu mini. . I abans d'enganxar tot i cada una de les coses que havia escollit per cada pàgina vaig agafar un eyelette de cor de color lila i el vaig posar a la portada per poder posar una goma de color lila per poder tancar-ho. 
Un cop vaig tenir això fet vaig segellar cada una de les pàgines de darrera amb segells de paraules que m'agrada compartir amb els meus amics.


Una vegada fet tot això vaig passar a enganxar tant les frases com les decoracions de cada una de les pàgines.


                     
I aquest és el resultat.


Per a mi és tan important el contingut, com les decoracions, com el format, com el que vull transmetre amb el que estic fent, per tant intento escollir els materials molt acuradament per poder transmetre de la millor manera possible les meves emocions
Espero que us agradi!

diumenge, 23 d’agost del 2015

Mini Album "My Cat"

L'entrada d'avui és una mica diferent, tot i que fa molt poc temps que em dedico a l'scrap d'una manera més scrap... ho dic així per què fa molt temps que faig manualitats amb paper i cartolina i molt poc temps que faig scrap.




Per poder-me presentar al DT Call de Sweet Möma he fet un mini dedicat a la meva petita mascota, he gaudit molt fent-lo.. ja que feia molt temps que volia dedicar-li un mini i mai trobava el temps però gràcies a aquesta presentació he pogut escollir les fotos, els papers i els missatges adequats pel meu mini.
Espero que us agradi!

L'enquadernació està feta mitjançant dos eyeletes i cosits amb un cordó de seda. Té una estructura un pel des-estructurada. Els papers són de colors vius i les decoracions són senzilles i amb molt d'amor.








Altres treballs:





divendres, 15 de maig del 2015

Mini àlbum targeta

Estic preparant un petit taller d'scrap i he pensat que seria molt interessant poder fer un mini amb poques coses i amb molt d'amor.

Sovint ens creiem que si els nostres treballs no tenen moltes coses semblen pobres i no agraden, jo en canvi penso que és molt important no recarregar les feines i que siguin les fotografies les que agafin tot el protagonisme. 

En aquest cas he fet un mini amb cartolina i uns papers que tenia que vaig comprar en el seu moment en un supermercat... Potser no és el mes apropiat però a vegades si és el més útil. Uns brillantets, una cinta decorada, un washi fent de cantoneres i un petit enquadernador decorat és el que tanca el mini amb l'ajut d'una gometa que he enganxat amb un altre enquadernador a la contraportada..



També he utilitzat unes paraules "petits moments" que evoquen les possibles fotografies que podem posar. Les paraules les he imprès i amb embossing calent els hi he donat relleu, després les he entintat amb color lila per a que anés amb harmonia amb els colors de la tapa.

El interior també l'he decorat amb aquest mateix tipus de paper, són de gramatge alt el que m'ha permès fer que aquest mini tingui força consistència.
He fet servir colors adients amb la tapa però més suaus i intentant que hi hagués contrast amb les diferents pàgines, així he fet servir un paper de papallones amb tons liles i roses i un paper de flors blanques sobre un fons blau. 
He afegit una butxaca per posar un tag gran on es pugui posar una foto o un escrit.


A la part de darrera de cada pàgina he fer servir paper mil·limetrat per poder posar alguna nota sobre la foto o fer alguna referència o alguna anotació... 
Per la decoració he fet servir unes etiquetes de papallones decorades, uns brillentets que són unes floretes i un washi de diferents colors i textures.

Espero que us agradi.

També et pot interessar...