Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mix media. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Mix media. Mostrar tots els missatges

divendres, 30 de novembre del 2018

Black challenge Paradise

Quan vaig llegir que The Paradise Corner tenia entre mans aquest repte em va fer força il·lusió, per fi el meu color preferit tenia tot un mar de possibilitats. Es cert que des de fa molt temps el color negre i jo sempre hem anat de la ma tot i que fa temps que a la meva vida també han entrat altres colors. 
Doncs si, el repte és la utilització del color negre com a base, ha de predominar sobre els altres i aquí us mostro el meu llenç.


Detalls:


Materials:
Llenç 15x15cm
Pintura negra Dylussion
Pintura daurada Cadence
Stencils
Troquel engranatges
Pasta textura 
Patines daurada i bronze de la marca Cadence
Tul negre
Paper Vegetal estrelletes daurades
Motllo per mix media d'stamperia
Cream paste d'stamperia

Primer de tot vaig fer els dos cors i el número amb la Cream paste d'stamperia i els motllos, em va agrada moltíssim!! No ho havia provat mai i em va encantar.
Després vaig pintar amb pintura acrílica negra el fons i vaig posar pasta de textura amb un stencil i un cop sec amb l'altre stencil i pintura daurada. Un bon punt vaig acabar, vaig troquelar les decoracions, i quan tot va estar enllestit ho vaig muntar i el resultat no ha quedat del tot malament....

Espero que us agradi! 

Winter is coming...

Aquest mes de novembre el grup Mix Mediando un poquito ha posat un repte força complicat per a mi, les condicions eren utilitzar com a suport una fusta i no fer servir pas el color vermell. El tema era la tardor-hivern i la DT del grup qui ho ha proposat és la Diysil Art - Silvia SC.

Este mes de noviembre el grupo Mix Mediando un poquito ha propuesto un reto un tanto complicado para mi, las condiciones eran utilizar como soporte una madera y no utilizar el color rojo. El tema era el otoño - invierno y la DT del grupo quien lo propuso fue Diysil Art - Silvia SC.

I aquí esta la meva proposta:
Y aquí esta mi propuesta:



Detalls:
Detalles:



Materials:
La fusta és la base d'una caixa de maduixes
Gesso blanc
Paper de cuina
Pintures Cadence
Pasta de textura blanca
Stencil
Pasta de neu Cadence
Goma eva
Paper d'scrap
Troquels sizzix
Paper d'aquarel·la

Materiales:
La madera es la base de una caja de fresas
Gesso blanco
Papel de cocina
Pinturas Cadence
Pasta de textura blanca
Stencil
Pasta de nieve Cadence
Papel de scrap
Troqueles sizzix
Papel de acuarela


Vaig començar desmuntant la caixa de maduixes i quedant-me el fons de la caixa. Una vegada la vaig fregar tota, li vaig donar una capa de gesso blanc. Un cop sec vaig enganxar paper de cuina per donar textura, després amb l'stencil de totxanes i utilitzant pasta de textura blanca vaig construir una paret a la part dreta de la fusta. Un cop tot sec vaig pintar la paret amb les pintures acríliques hibrides Cadence de color marró i gris i amb gris i blanc la resta. Un cop tot sec vaig fer el cel amb color blau cel, gris i blanc. Després de tot això vaig enganxar els edificis (és un troquel de sizzix) que vaig troquelar amb un paper d'aquarel·la que jo mateixa havia pintat amb pintura mint i negra i uns tocs de daurada. Per altra banda amb goma eva vaig construir una barana on hi vaig enganxar paper d'scrap que simulava fusta i per últim amb un altre troquel de sizzix vaig fer les fulles i branques que vaig enganxar sobre la barana. Per últim i a tocs vaig posar pasta de textura de neu i gotetes blanques simulant la neu.

Empece desmontando la caja de fresas i quedándome el fondo de la misma. Una vez la tuve toda lijada le di una capa de gesso blanco. Una vez seca enganche papel de cocina para dar textura y con un stencil de tochos recree una pared con pasta de textura en el lado derecho. Cuando estubo seco pinté la pared con pinturas híbridas Cadence de color marron y gris y el resto en gris y blanco. Una vez estubo seco pinté el cielo con los colores gris, azul cielo y blanco. Después con un troquel de sizzix y papel de acuarela pintado de color mint y negro con toques de dorado troquelé los edificios y los enganché simulando una ciudad. A parte con goma eva construí una barandilla donde enganche papel de scrap que simulaba madera. Con otro troquel de sizzix troquelé hojas y ramitas que enganché encima de la baranda. Por último y a toques puse pasta de textura de nieve y gotitas blancas que simulaba la nieve.

Espero que us agradi!
Espero que os guste!



divendres, 14 de setembre del 2018

Steampunkhat

Aquest cop a "Mix Mediando un poquito" la Hadry DC ha decidit el primer repte de la temporada 2018-2019 i ha posat el llistó molt alt, la veritat! 
Repte 1 - Temporada 2018-2019 – Steampunkhat 


Esta vez en Mix Mediando un poquito Hadry DC ha decidido el primer reto de la temporada 2018-2019 y ha puesto el listón muy alto, la verdad! 
Reto 1 – Temporada 2018-2019 - Steampunkhat 


Primer de tot com no estava familiaritzada amb aquesta temàtica vaig decidir investigar una mica a veure que era exactament i la veritat vaig quedar força sorpresa. 


Primero de todo como no estaba familiarizada con esta temática dicidí investigar un poco para ver exactamente que era y la verdad es que me sorprendio mucho. 


Vaig trobar força informació però em vaig quedar amb una definició que em va agradar: 
Steampunk és un subgènere de fantasia i ciència ficció ambientat en una època o món on l’energia originada amb les màquines de vapor és usada de manera preponderant, usualment ambientada al segle XIX i amb freqüència a l’Anglaterra victoriana, però amb elements que provenen de la ciència ficció o de la fantasia, invents tecnològics ficticis o tecnologia posterior com els ordinadors. 


Encontre mucha información al respecto però me quedé con una definición que me gusto: 
Steampunk es un subgénero de fantasia y ciencia ficción ambientado en una época o mundo donde la energia originada con las máquinas de vapor es la usada predominantemente, usualmente esta ambientada en el siglo XIX y con frecuencia en la Inglaterra victoriana, però con elementos que provienen de la ciencia ficción o de la fantasia, inventos tecnológicos ficticios o tecnologia posterior como los ordenadores.


Després de llegir tota la informació i veure fotos diferents sobre aquest gènere em vaig decantar pel color negre predominant en aquest estil tot i que vaig veure coses en quasi tots els color, tot i que no hi ha un color determinat per l’estil. 


Después de leer toda la información y ver fotos distintas sobre este género me decante por el color negro que era el predominante aunque vi fotos en todos los colores y leí que no hay un color marcada por este estilo 


I aquest és el resultat: 

Y este es el resultado: 



Si vols veure tot el procés ho tens en aquest vídeo: 


Si quieres ver todo el proceso lo tienes en este vídeo:



Espero que us agradi!
Espero que os guste!

divendres, 7 de setembre del 2018

I aquí va una d'atc's

En el grup de face "Sensaciones ATC" ja fa uns mesos que vam fer un intercanvi d'atc's.

Nom de la sèrie: Espai
Requisit: fons mix-media



Pel fons vaig fer servir paper d'aquarel·la, i pintures acríliques. Per fer els planetes troquels i carpetes de textura i per últim tocs de pàtina coure, lila i blava.

Espero que us agradi!

dimarts, 21 d’agost del 2018

Dark Angel

I aquest és el quart i últim tag XL proposat pel grup Mix Mediando un poquito. Aquest cop la paraula proposada és "Dark". 
Al principi no estava segura...que es el que havia de fer, no sabia per on havia de començar però la veritat és que aquest estil m'agrada molt. La obscuritat, el costat fosc, l'humor negre....són part de la meva vida.

Y este es el cuarto y último tag XL propuesto por el grupo Mix Mediando un poquito. La palabra que han propuesto es "Dark".
Al principio no estaba segura...no sabia que tenia que hacer, por donde tenia que empezar pero la verdad es que este estilo me gusta mucho. La oscuridad, el lado oscuro, el humor negro...son parte de mi vida.

1. Primer i com en els altres tags vaig agafar un paper d'aquarel·la i el vaig enganxar en un cartró per donar consistència. Vaig enganxar uns fulls de paper de llibre i una vegada sec vaig pintar-ho amb una barreja de gesso blanc i pintura negra, per això va quedar d'un color gris...
Una vegada sec amb un stencil i pasta de textura negra que també vaig posar per les vores vaig donar un aspecte a trencat. Per últim amb pintura granat vaig donar uns tocs per acabar donant-li aquest aspecte.


1. Primero y como en los otros tags utilicé papel de acuarela que pegué a un cartón para darle consistencia. Luego pegué trozos de hojas de un libro y una vez seco, lo pinté con una mezcla de gesso blanco y pintura negra, de ahí que quedara de un color gris... Una vez seco con stencil y pasta de textura negra que también puse por los lados para dar una apariencia de roto. Por último con pintura granate le di unos toques para terminar de darle este aspecto.



2. Per un altra banda vaig agafar dos trossos de vena i els vaig pintar de color negre. Vaig troquelar uns cors que vaig pintar amb pintura granat i negra i també vaig troquelar un enreixat tres vegades i el vaig pintar amb la mateixa pintura granat i negra, per últim vaig fer unes llàgrimes amb silicona calenta que també vaig pintar amb els mateixos colors.


2. Por otro lado cogí dos trozos de venda y los pinté de color negro. Luego troquelé unos corazones que pinté con pintura granate y negra y luego troquelé tres veces unos enrejados que pinté con la misma pintura granate y negra, por último hice unas lágrimas con silicona caliente que pinté con los mismos colores.



3. L'últim pas abans de la composició final va ser realitzar un ala i un cercle amb plomes negres. Va ser força entretingut però va valer la pena.
Una vegada tenia tots els elements vaig fer la composició final i per últim li vaig donar uns tocs amb la pàtina de color coure. I aquest és el resultat final.


3. El último paso antes de la composición final fue realizar un ala y un aro con plumas negras. Fue bastante entretenido pero valió la pena.
Una vez tube todos los elementos hice la composición final y por último le di unos toques con la pátina cobre. Y este es el resultado final.

                                            

Detalls:
Detalles:




































Espero que us agradi! 
Espero que os guste!

Una finestra oberta al món


I avui us porto el tercer tag XL, que correspon a la primera quinzena d'agost. Aquest cop el grup "Mix mediando un poquito" ha proposat la paraula "finestra".




Y hoy os traigo el tercer tag XL, que corresponde a la primera quincena de agosto. Esta vez el grupo Mix mediando un poquito ha propuesto la palabra "ventana".




Vaig començar posant gesso blanc en un full d'aquarel·la que anteriorment havia enganxat en un cartró per poder donar consistència. Després vaig pintar amb negra, blau i granat al fons. Una vegada seca vaig fer servir un stencil d'estrelles amb pintura plata per donar mes realitat a la nit (tot i que no es veu gaire ja que queda sota la cortina).
A part fent servir goma eva vaig construir la finestra, la vaig enganxar i la vaig pintar negra.
Mentrestant vaig troquelar tres cops els edificis amb diferents papers, negre, plata i vermell (era pintura sobre full de llibre).
Amb un llapis de grafit vaig fer les ombres dels edificis.

Empecé con gesso blanco poniéndola en una hoja de acuarela que anteriormente habia enganchado un cartón para darle consistencia. Después con pintura negra, azul y granate pinté el fondo. Una vez seco utilicé un stencil de estrellas con pintura plata para dar más realismo a la noche (aunque no se ve demasiado ya que queda escondido detras de la cortina).
A parte utilicé goma eva para construir la ventana, la enganche y la pinté en negro. Mientras se secaba troquele tres veces los edificios con distintos papeles, negro, plata y rojo (este último era pintado sobre una hoja de papel de un libro). Una vez enganchados en el fondo del tag, con un làpiz de grafito hice las sombras que proyectan los edificios.








Per últim vaig fer la composició, vaig posar una cortineta decorada amb una cinta negra, vaig segellar una de les nines de Prima Doll i ho vaig pintar amb pintura negra, simula que esta d'esquena mirant la gran ciutat!! Unes floretes i ja esta!
Ah! i la meva frase... Una finestra oberta al mon!

Por último acabe la composición, puse una cortina decorada con una cinta negra. Con un sello de las muñecas de Prima Doll y pintado de negro hice que pareciera  una figura de espaldas mirando la gran ciudad!. Unas fores y ya esta!
Ah! y mi frase....Una ventana abierta al mundo!










Detalls:





















Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dilluns, 6 d’agost del 2018

Live is beautiful

Anem pel segon tag XL, segona quinzena de juliol i la paraula  que van proposar en el grup "Mix mediando un poquito" era "Bellesa". Quan vaig llegir aquesta paraula el que em va venir el cap va ser el títol d'una pel·lícula que em va agradar moltíssim, tant la música com la pel·lícula en sí. Aquest joc entre còmic i dramàtic em va encisar. 

Vamos por el segundo tag XL, segunda quincena de julio, y la palabra propuesta por el grupo Mix mediando un poquito es "Belleza". Cuando leí la palabra lo primero que me vino a la cabeza fué el título de una película que me gusto muchísimo, tanto la música como la película en sí. El juego entre lo cómico y lo dramático me encandiló.





Per fer el fons vaig utilitzar el paper d'aquarel·la blanc i vaig fer servir un stencil i pasta de textura, després ho vaig pintar amb acríliques, crema, negra i plata.
Per altra banda vaig utilitzar tres tipus de paper amb el toc romàntic dels roses, cremes i un d'una partitura. Vaig fer servir una malla pintada amb pintura acrílica plata i un troquelat. Per acabar vaig posar una foto del pòster de la peli, tres flors negres i el títol on hi podem trobar la paraula proposada.

Para hacer el fondo he utilizado papel de acuarela blanco y con un stencil y pasta de textura, después lo he pintado con pinturas acrílicas crema, negra y plata.
Por otro lado he utilizado tres tipos de papel con un aire romántico rosas, cremas y uno con una partitura. Utilicé una malla pintada con pintura acrílica plata y un troquelado. Para acabar utilicé una foto del póster de la peli, tres flores negras y el tílulo donde encontramos la palabra propuesta.





Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dilluns, 23 de juliol del 2018

Art journal Masculí

Després d'una bona temporada sense publicar res, avui començaré a fer entrades que ja tenia pendents i d'altres que són noves.

Después de mucho tiempo sin publicar nada, hoy empezaré haciendo distintas entradas que tenia pendientes y otras que son completamente nuevas.

Avui començaré per una entrada que ja fa força temps que tinc pendent. Es tracta d'un intercanvi que vaig fer. L'intercanvi es tractava de fer una pàgina d'art journal amb característiques masculines i després d'alguns dies pensant que podia fer vaig decidir-me per fer una pàgina amb un aire molt masculí.

Hoy empiezo con una entrada que ya hace algún tiempo que tenia pendiente. Se trata de un intercambio de art journal con características masculinas y después de algunos dias pensando me decidí por una página de art journal con un aire muy masculino.



Vaig fer servir moltes tècniques de mix media, això d'embrutar-me les mans cada cop m'agrada més. La pasta de textura, el gesso, els stencils, les pintures i diversos materials és el que he fet servir i així ha quedat l'art journal.

Utilice muchas técnicas de mix media, esto de ensuciarme las manos cada vez me gusta más. La pasta de textura, el gesso, los stencils, las pinturas y distintos materiales es lo que he utilizado y así ha quedado mi art journal.

Espero que us agradi!  

Espero que os guste!

diumenge, 22 de juliol del 2018

Summer



Aquest estiu el grup "Mix Mediando un poquito" ha organitzat un repte força entretingut i a la vegada molt divertit. Es tracte de la creació de quatre tags XL, un per quinzena. Ens donaran una paraula i haurem de crear un tag amb el que ens representi o el que ens transmeti la paraula. Aquesta primera quinzena la paraula és "Estiu".

Este verano el grupo Mix Mediando un poquito ha organizado un reto muy entretenido y a la vez muy divertido. Se trata de la creación de cuatro tags XL uno por quincena. Nos daran una palabra y tendremos que crear un tag con lo que nos represente o nos transmita la palabra. En esta primera quincena la palabra es Verano.



Vaig utilitzar paper d'aquarel·la i el vaig embossar en fred, després vaig crear un fons amb la gelli plate i les dylusions simulant el fons del mar...
Després amb les infusions vaig donar diferents tonalitats. Amb diferents stencils i pasta de textura negra i transparent vaig donar profunditat.

Utilicé papel de acuarela i lo embose en frio, después cree un fondo con la gelli plate y las dylusions simulando el fondo del mar...
Después con las infusions di distintas tonalidades. Con distintos stencils y pasta de textura negra y transparente le di profundidad.


Per últim, vaig utilitzar una gassa tintada de blau i vaig fer diferents troquelats de coralls, peixos, caragols i estrelles de mar per poder guarnir el tag, els troquelats els vaig fer amb paper d'aquarel·la i infusions.

Por último, utilice una gasa tintada en azul y realicé distintos troqueles de corales, peces, caracolas y estrellas de mar para poder adornar el tag, los troquelados los hice con papel de acuarela y infusions.



I aquest és el resultat final:

I aquest és el resultat final:



Espero que us agradi!

Espero que os guste!



dijous, 17 de maig del 2018

Portada llibre alterat



El mes d'octubre de 2017 en el grup "Mix mediando un poquito" la MarFer Dei va proposar el repte de la portada del llibre alterat. Jo no vaig poder presentar-me per falta de temps però fa poc em vaig proposar fer-lo.
Ha sigut tota una experiència fer servir materials que no havia fet servir mai, ha sigut súper enriquidor.

En el mes de octubre de 2017 en el grupo "Mix mediando un poquito",  MarFer Dei propuso el reto de alterar la portada de un libro. Yo no pude participar por falta de tiempo pero hace relativamente poco me propuse realizarlo.
Ha sido toda una experiéncia utilizar materiales que no había utilizado nunca, ha sido super enriquecedor.






Primer de tot vaig preparar les tapes del llibre fent servir gesso blanc, després les vaig folrà amb un paper d'scrap senzill i de poc gramatge per que la veritat és que la intenció era que no es veies el més mínim. Una vegada sec vaig començar a enganxar goma eva en el llom amb silicona calenta, una vegada fet això vaig fer amb silicona calenta també els puntets que donarien aquest aspecte de cap de cargol.

Primero de todo preparé las tapas del libro utilizando gesso blanco, después las forré con un papel de scrap sencillo y de poco gramage, ya que mi intención era que no se viese lo más mínimo. Una vez seco empecé a enganchar goma eva en el lomo con silicona caliente y después con silicona caliente también hice los puntitos que darian el aspecto a las cabezas de los tornilos.







Un cop tot això vaig pintar les tapes del llibre de negre i vaig jugar amb les patines de Cadence  de colors bronze, blau, rosa i lila per donar aquest aspecte metàl·lic, antic i sinistre. 

Una vez hecho todo esto pinté las tapas del libro de negro y jugué con las patinas de Cadence de colores bronce, azul, rosa y lila para darle este aspecto metálico, antigüo y siniestro.









         
Després de tot això vaig decorar la tapa del llibre fent servir die cuts, troquelats, fustetes i unes gasses tenyides de negre, daurat i lila. I per donar el toc final una ploma, una xapa, una clau i unes lletres en fusta. "Enjoy" i "Art"...gaudeix de l'art....

Después de todo esto decoré la tapa del libro utilizando die cuts, troquelados, maderitas y unas gasas tenyidas de negro, dorado y lila. Y para el toque final utilicé una pluma negra, una chapa, una llave y unas letras en madera. "Enjoy" y "Art"...disfruta del arte....
















Espero que us agradi!
Espero que os guste!         

diumenge, 13 de maig del 2018

Layout Mix media "Dream"

El repte d'aquest mes de "Mix Mediando un poquito" és la realització d'un layout fet amb les tècniques de mix media, fet que des de que ho vaig descobrir, no ha fet més que agradar-me cada cop més. Aquest mes el repte l'ha proposat una mestra, la Diysil Art - Silvia SC.

El reto de este mes de "Mix Mediando un poquito" es la realización de un layout hecho con las técnicas de mix media, hecho que desde que lo descubrí no ha hecho que gustarme cada vez más. El reto este mes lo ha propuesto una maestra Diysil Art - Silvia SC.

Repte número 10 Layout mix media.
Reto número 10 Layout mix media.

Requisits:
Requisitos:

1. Format: 30.5x30.5
1. Formato: 30,5x30x5

2. Incorporació d'elements metàl·lics.
2. Incorporación de elementos metálicos.

3. No es poden fer servir ni flors ni papallones.
3. No se pueden utilizar ni flores ni mariposas.

Seguin aquests requisits aquest és el meu layout:
Siguiendo estos requisitos este es mi layout:



Detalls:
Detalles:


 Materials utilitzats:
Materiales utilizados:

- Paper d'scrap bàsic color marró (fons del layout) / Papel de scrap básico color marrón (fondo del layout)
- Paper d'scrap fi de diari / Paper de scrap fino de periódico
- Paper d'scrap (per fer decoracions) / Papel de scrap (pera hacer decoraciones)
- Pasta de textura negra / Pasta de textura negra
- Pasta de textura transparent (que he entintat amb pintura color bronze) / Pasta de textura transparente (que he entintado con pintura color bronce)
- Patines Cadence / Patines Cadence
- Rejilla / Rejilla
- Pintura dylusion negra / Pintura dylusion negra
- Segell de creus / Sello de cruces
- Tinta distress / Tinta distress
- Tinta versafine / Tinta versafine
- Eyelette / Eyelette
- Brad / Brad
- Fil negre / Hilo negro
- Objectes metàlics; arandeles, cargols, molles, penja quadres... / Objetos metálicos; arandelas, tornillos, muelles, cuelga cuadros...
- Paper bombolles / Papel burbujas
- Palla / Paja
- Stencils (nombres i calçada) / Stencils (números y calzada)
- Troquelats / Troquelados
- Silicona calenta / Silicona caliente

Espero que us agradi!
Espero que os guste!

divendres, 16 de març del 2018

Parella de Maxi Tag's

Fa molt temps que no em presento a cap repte tot i que normalment m'agradaria fer-ho més sovint, però ja se sap que a vegades o la inspiració o el temps no estan de la nostra part.

Hace mucho tiempo que no me presento a ningún reto, aunque me gustaria hacerlo más a menudo, pero ya se sabe que a veces o la inspiración o el tiempo no estan de nuestra parte

Ja fa temps que el mix media va entrar a formar part de les meves aficions i vaig començar a seguir al grup de face Mix Mediando un poquito, on cada mes fan un repte... Des de que vaig entrar en el grup vaig seguint els reptes però no m'atrevia a participar, hi ha un nivell molt alt i jo acabo de començar.

Ya hace tiempo que el mix media entró a formar parte de mis aficiones y empecé a seguir al grupo de face Mix Mediando un poquito, donde cada mes hacen un reto... Desde que entre en el grupo voy siguiendo los retos pero no me atrevia a participar, el nivel es muy alto y yo acabo de empezar.

Aquest mes m'he decidit a participar, el repte es tracte de fer dos tag's bessons i va ser la MarFer Dei qui el va proposar. Ens van donar una sèrie de requisits que crec que he complert.

Este mes me he decidido a participar, el reto se trata de realizar dos tag's gemelos i fue MarFer Dei quien lo propuso. Nos dió una serie de requisitos que creo que he cumplido.


Les mesures del tag havien de ser 7" x 4" i havia de tenir un suport de cartró per que no es doblegués quan utilitzéssim tècniques de mix media.

Las medidas del tag habian de ser 7" x 4" y habia de tener un soporte de cartón para que no se doblase cuando se utilizaran técnicas de mix media.


Una vegada escollit el paper decorat pel fons vaig envellir les vores i les vaig entintar amb distress, després el vaig enganxar sobre el suport de cartró.
El fons dels tags el vaig fer amb un segell de text i tinta versafine negre, també amb un stencil i pasta de textura blanca amb pintura daurada i purpurina vaig fer un rellotges.

Una vez escogido el papel decorado para el fondo, envejecí los bordes y los entinté con distress, después lo enganche sobre el soporte de cartón.
El fondo de los tag's lo hice con un sello de texto y tinta versafine negra, también con un stencil y pasta textura blanca, con pintura dorada y purpurina hice unos relojes.


El següent pas era preparar les decoracions, vaig fer servir cartró coarrugat, corda, una gassa, vellum, un tros de paper decorat del mateix del fons del tag i diferents troquelats amb cartolina negra. 


El siguiente paso era preparar las decoraciones. utilizé cartón coarrugado, cuerda, gasa, vellum, un trozo del papel decorado y diferentes troquelados en cartulina negra.

El cartró coarrugat kraft el vaig empastifar de pasta de textura blanca, un cop seca amb patina daurada i lila o bronze i lila segons els tag els vaig donar el toc final. Els troquelats de cartolina negra i les gasses, els vaig embossar amb pólvores or o bronze segons on havien d'anar col·locats. Vaig troquelar el vellum. Amb les patines daurada i bronze vaig pintar les cordes.

El cartón coarrugado kraft lo embadurné de pasta de textura blanca, una vez seco con patina dorada y lila o bronce y lila según el tag les dí el toque final. Los troquelados de cartulina negra y las gasas, los embosé con polvos oro o bronce según donde tenian que ir colocados. Troquelé el vellum. Con las patinas dorada y bronce pinté las cuerdas.

Una vegada tot això havia de troquelar les paraules que havien d'anar a cada tag. Vaig decidir que serien Love (Amor) i Forever (Sempre), pel seu significat. 
Les vaig embossar amb les pólvores or o bronze segons havien d'anar.

Una vez todo esto tenia que troquelar las palabras que tenian que ir en cada tag. Decidí que serian Love (Amor) y Forever (Siempre), por su significado.
Las embosé con los polvos oro o bronze según donde iban colocadas.

Per últim vaig enganxar-ho tot i per acabar vaig col·locar una etiqueta de rellotge a cada tag i una frase que anava relacionada. Un: Love what you do - Do what you love (Estima el que fas - Fes el que estimes) i l'altre: Charm more than beauty (L'encant és més que la bellesa). 

Por último lo enganché todo y para acabarlo coloqué, una etiqueta con un reloj en cada tag y una frase que iba relacionada. En uno: Love what you do - Do what you love (Ama lo que haces - Haz lo que ames) y el otro: Charm more than beauty (El encanto es más que la belleza)

I aquí teniu el resultat final. No deixis escapar l'amor, estima sempre, tot el que facis que sigui amb amor, gaudeix sempre de tot el que facis......

Y aquí esta el resultado final. No dejes escapar el amor, ama siempre, todo lo que hagas que sea con amor, disfruta siempre de todo lo que hagas.
  
M'ha agradat molt participar en aquest repte i segur que hi participaré més sovint.

Me ha gustado mucho participar en este reto y seguro que participaré mas a menudo.

Per primer cop m'he atrevit a fer un vídeo de tot el procés de realització dels tag's, M'ha costat força però espero que tot i que té moltes errades serveixi per veure tots els passos.
Por primera vez me he atrevido a realizar un vídeo de todo el proceso de realización de los tag's. Me ha costado mucho pero espero que aún todos los errores, sirva para ver todos los pasos.


Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dimecres, 28 de febrer del 2018

Nous formats: postals de Nadal 2017

Aquest any he volgut fer un tag i un atc Nadalenc, el primer per felicitar en els professors de l'escola el Nadal i el segon per fer un intercanvi. 
Ha sigut força divertit crear d'una manera diferent la tradicional postal de Nadal.

Espero us agradi i us pugui servir d'inspiració pel proper Nadal, si mes no.

Per fer el fons he utilitzat aquarel·les, després un troquel, un llaç i unes flors fetes amb un paper xarol vermell i per últim un segell... i ja esta!

































En aquest cas el fons de les atc's esta fet amb acriliques, stencil i pasta de textura.

Nom de la sèrie: "Merry x-mas"
Requisit: Nadal

dimecres, 9 d’agost del 2017

Nit de somnis

Aquest cop i seguint les meves ganes d'aprendre he fet un llenç utilitzant diferents tècniques i productes.

Per no deixar-me cap pas els aniré enumerant:

1. A la part dreta a dalt vaig enganxar un tros de diari sèpia per donar una textura rugosa.

2. Una vegada el vaig tenir enganxat vaig pintar amb pintura acrílica el fons amb diferents tonalitats de blau per emular el cel.

3. A dalt a la dreta vaig utilitzar un stencil d'una mandala amb pintura negre, per poder començar a treballar amb el que després seria la lluna. Una vegada ho vaig tenir sec vaig pintar amb pintura acrílica platejada una lluna plena, no la vaig pintar de manera uniforme si no que ho vaig fer amb una esponja i amb diferents tipus de pressió. La meva intenció inicial era fer una lluna poc uniforma i amb diferents gruixos i crec que ho vaig aconseguir.

4. A baix a l'esquerra vaig utilitzar un stencil de maons amb pasta de textura blanca, una vegada seca vaig pintar-ho amb dylusion paint granat i després amb negre, per fer referència a una paret. Per acabar amb patina de color daurat vaig ombrejar-la.

5. A baix a la dreta vaig jugar amb corda i silicona calenta per fer un mar en calma. Una vegada seca vaig fer servir pasta de textura glossi transparent i la vaig empolsar de diferents purpurines, amb tons blancs, blaus i platejats.

6. Una vegada vaig tenir tot sec vaig segellar diferents tipus d'estrelles amb tinta platejada i blau fosc. I amb un pinzell en forma de ventall vaig esquitxar amb pintura blanca per donar-li brillantor.

7. Per últim vaig "troquelar" unes estrelles de mar en dos mesures en cartolina negre i les vaig pintar amb la patina daurada i les vaig enganxar en el mar i a l'altre banda vaig enganxar dues petxines recollides a la platja l'any passat.

Aquest llenç per mi te molt significat és el primer que faig, el primer amb aquesta tècnica i el primer que penjaré a casa.....

Aquest és el resultat final:


Espero us agradi!

dimarts, 8 d’agost del 2017

Llibreta lettering

Feia temps que buscava una llibreta per poder-me iniciar en el lettering i per fi en vaig trobar una on les seves pàgines eren d'alt gramatge i era ratllada tal i com jo la volia.

Ara l'havia de posar al meu gust, i per fer-ho la vaig desmuntar completament, era una llibreta que anava grapada i això no m'agradava així que vaig decidir que la faria cosida. 

Vaig escollir un paper de piquets blaus amb fons blau, d'scrap d'alt gramatge per poder fer les tapes. Després de tenir-ho tallat, vaig cosir la llibreta aprofitant els forats que ja hi havia amb fil de coto blanc. 

Una vegada fet havia de pensar en com decorar-la.... i per fer-ho vaig fer servir la tècnica del Mix media i m'ho he passat pipa. Poder fer servir diferents tècniques en un espai tant reduït ha sigut tot un repte però el resultat m'agrada força.

Primer vaig posar una sanefa amb un to blau fort, després vaig fer servir un stencil d'engranatges i números amb pasta de textura de color rosa. Una vegada seca, el següent pas va ser fer servir les aquarel·les per fer un ratllat amb diferents tonalitats, la idea era crear uns colors transparents.... Una vegada seca vaig voler seguir amb les transparències posant paper vegetal blau de piquets  com el fons de les tapes i abans d'enganxar-ho sobre part del fons fet amb aquarel·les vaig grapar fil negre formant cercles.

Per últim vaig segellar un dels ocells del Tim Holtz en paper d'aquarel·la amb tinta negra stazon i el vaig pintar amb retoladors. Una vegada fet el vaig enganxar sobre el fil. Per tancar-la vaig fer servir una pinça de color lila.

I aquest és el resultat.


Espero que us agradi!!
Ara la llibreta ja la tinc....a veure quan m'animo i començo....

dijous, 13 de juliol del 2017

Geometries

Avui un art journal ple de detalls. Quan el feia sentia que tot el que m'envoltava estava quadriculat, tot era una geometria on no ens podem sortir, no deixen que l'ésser individual sigui diferent i especial si no que tot esta mesurat, identificat, on tots hem de pensar el mateix i realment quan menys es pensi millor. Penso que hem de promocionar que els nens creixin lliures de pensament, els hem d'ensenyar a ser crítics i a pensar per ells mateixos.....

L'art journal per a mi és simplement l'emoció de plasmar els sentiments....


Art journal 
Projecte: "Lliure"
Nom: Geometries


Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes en sprai
Segells
Pasta de textura rosa i blava
Distress
Retolador negre i blanc
Washitape
Troquelats

Espero que us agradi!

divendres, 14 d’abril del 2017

Art journal: Spring

Avui una altra pàgina d'art journal... estic molt treballadora!
Aquest cop dedicada a la primavera, tot i que no m'agrada gens la calor, aquesta estació de l'any on totes les flors cobren vida i tot és torna de color verd m'encanta. Els dies es tornen llargs i sembla que això fa que gaudeixis molt més de les coses.

Art journal
Projecte: "Les quatre estacions"
Nom: Spring



Detalls:


Fer servir pintures en sprai en base alcohol per fer el fons m'agrada molt, de fet fer els fons dels papers m'encanten.
Aquest cop he volgut provar la tècnica del lettering, és la primera vegada que em fixo de com fer-ho i bé, trobo que és força difícil haure de començar a practicar.

Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes en sprai 
Segell
Tinta versafine
Retoladors en base a alchohol
Retolador blanc
Retolador amb purpurina

Espero us agradi!

dijous, 13 d’abril del 2017

Art journal: Cactus

Ja fa dies que tinc aquest art journal acabat però no trobava el moment adient per ensenyar-vos-el. Avui el final he trobat un momentet per fer-ho i aquí el teniu. Aquesta vegada va de cactus i desert i amb un amiguet un tant amagadet, uns fennecs. M'encanten aquests petits animalons, orelles grans i pelatge claret....

Art journal
Projecte: "Lliure"
Nom: Cactus


Aquest cop he fet servir sal per recrear aquesta textura com de sorra. És curiós com la sal ens pugui fer servei i la veritat és que moltes de les coses que tenim a casa com a quotidianes ens poden ajudar a fer alguns dels nostres treballs.

Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·les
Pintura acrílica marrón
Sal
Gesso blanc
Lletres de fusta
Flors de paper
Troquels
Retulador negre
Distress blau i verd

Espero us agradi!

dijous, 2 de març del 2017

Art journal: Primavera...

Avui un altre art journal, aquest cop dins del projecte Les quatre estacions. Ja queda poc per la primavera i com ja fa uns dies que tenim un bon sol m'ha vingut de gust dedicar a aquesta estació de color i de flors un petit quadre.

Art journal
Projecte: "Les quatre estacions"
Nom: Primavera



Detalls:

Materials:
Paper per aquarel·les
Distress
Segells pel fons
Die cuts fets amb la Sizzix
Brillantets
Paper Decoupage
Gel medium de Carrotcake by Vallejo
Spray fixador glossy

Espero que us agradi!

També et pot interessar...