Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Decoupage. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Decoupage. Mostrar tots els missatges

dijous, 30 de març del 2017

Reciclem: Cosetes!













Avui us porto una caixa de cireres alterada. Feia temps que la tenia i volia alterar-la però no trobava pas el moment per a fer-ho. Vaig veure el repte de DK scrap collection i vaig pensar que havia arribat el moment de fer-ho.


Primer de tot vaig fregar tota la caixa amb un paper de vidre de gra fi per a fusta. Després d'això vaig fer servir la tècnica del paper "mâché" per tapar totes les grapes que porten aquestes caixes i vaig deixar-la secar. Una vegada vaig tenir seca la caixa vaig tornar a fregar-la amb el paper de vidre.


Després de tot això vaig pintar-la amb pintura "chalk paint" de color blau clar. Una vegada la vaig tenir seca, va venir la part de la decoració pròpiament.


Per decorar-la vaig fer servir primer paper "decoupage" de flors, fent servir la tècnica del "decoupage". Una vegada vaig tenir-ho sec, vaig col·locar "washi tape" de roba rosa amb estrelletes a les cantonades i vaig col·locar corda al voltant de la caixa, a la part inferior vaig donar tres voltes i al part superior dues. Una vegada fet tot això per donar-li un millor acabat vaig donar-li una capa de gel-medium. 
Quan estava sec vaig pintar-la amb pintura acrílica daurada per donar-li un aire antic.


Després amb silicona calenta vaig fer la paraula "Cosetes" i algunes de les flors i ho vaig pintar amb pinta-ungles de colors, quan ho vaig tenir sec vaig enganxar-ho a la caixa amb silicona calenta i vaig posar unes perles al centre. També vaig posar dues flors de roba a cada punta i una al centre aproximadament posant les mateixes perles.
Per últim amb una patina daurada vaig fer aquest acabament "vintage".

I aquest és el resultat final: 



Una caixa per poder guardar totes les "xuxes" d'scrap que tinc per sobre la taula i que moltes vegades no faig servir per que no recordo que les tinc.
Espero us agradi!

dissabte, 7 de maig del 2016

90 anys!!

Aquesta és una entrada molt especial, una de les persones més importants de la meva vida va fer anys... I a part d'organitzar un dinar familiar, vaig voler agrair d'una manera molt íntima tota una vida d'entrega i amor.

Vaig utilitzar un canvas de 30x30 cm i vaig fer un LO una mica especial. Pel fons vaig utilitzar un paper de decoupage i amb pintura acrílica vaig dibuixar un arbre que simbolitzava la família on les arrels eren els progenitors i les branques els seus descendents. Per decorar vaig fer servir cors, flors i papallones..

Era la primera vegada que feia alguna cosa en decoupage i va resultar que és molt agraït i em va agradar molt.

Senzill però fet amb tot l'amor!

També et pot interessar...