Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tinta Distress. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tinta Distress. Mostrar tots els missatges

dimecres, 24 d’octubre del 2018

Altered Paintbrush



Aquest mes d'octubre el grup Mix Mediando un poquito la MarFer Dei va proposar el segon repte de la temporada, hauríem d'alterar una brotxa de 5" o 6" d'ample i hauríem de fer servir dos colors com a mínim.

Este mes de octubre en el grupo Mix Mediando un poquito MarFer Dei ha sido la encargada de proponer el segundo reto de la temporada, deberíamos alterar una brocha de 5" o 6"de ancho y deberíamos utilizar dos colores como mínimo.




Repte 2 - Temporada 2018-2019 – Altered Paintbrush

No ha sigut gens fàcil per mi, no havia mai alterat cap brotxa i no és una cosa que m'atregui gaire, se m'ha fet força difícil tot i que el resultat no em desagrada.
Després de comprar-me la brotxa vaig estar pensant per on començar, quins colors fer servir i quines decoracions, és un espai tan petit!!

No ha sido nada fácil para mi, no habia alterado nunca una brocha y no es algo que me atrajera, me ha sido bastante difícil aunque el resultado no me desagrada.
Después de comprarme la brocha estuve pensando por dónde deberia empezar, qué colores utilizar y qué decoraciones, el espacio es tan pequeño!

Vaig començar enganxant pedretes petites i corda per donar-hi textura, després una bona capa de gesso blanc i una capa de pintura acrílica negra. 

Empecé pegando piedrecitas pequeñas y cuerda para dar textura, después le di una capa de gesso y una capa de pintura acrílica negra.



Amb pintura acrílica de la marca Cadence, mousse Nuvo i distress oxide (tot d'un color similar) vaig anar jugant tant a la brotxa donant-li textura com en les decoracions.

Con pintura acrílica de la marca Cadence, mousse Nuvo y distress oxide (todo de un color similar) fuí jugando tanto en la brocha como en las decoraciones para ir dándole textura,

Com a decoració vaig fer servir blondes de paper que prèviament vaig pintar, també vaig fer servir una cinta de blonda negra, unes flors, un brad que vaig col·locar en l'orifici de dalt de la brotxa i el vaig enganxar amb silicona calenta,  washi tape de cors, també vaig fer servir un marc de fusta i un fil d'acer que amb pasta de textura negra vaig empastifar. 

Para la decoración utilicé blondas de papel que previamente pinté, una cinta de encaje negra, flores, un brad que coloqué en el orificio de arriba de la brocha que pegué con silicona caliente, washi tape de corazones, también utilicé un marco de madera e hilo de acero que embadurné con pasta de textura negra.

Per últim vaig posar el títol amb lletres impreses enganxades sobre goma eva pintada i amb les vores amb pasta de textura negra de Carrotcake.

Por último puse el título con letras impresas pegadas en goma eva pintada y con los bordes con pasta de textura negra de Carrotcake.


I el resultat és aquest: Pintant somnis
Y el resultado es éste: Pintando sueños



Detall del mànec:
Detalle del mango:


Detall de la brotxa:
Detalle de la brocha:


Espero que us agradi!
Espero que os guste!

diumenge, 13 de maig del 2018

Layout Mix media "Dream"

El repte d'aquest mes de "Mix Mediando un poquito" és la realització d'un layout fet amb les tècniques de mix media, fet que des de que ho vaig descobrir, no ha fet més que agradar-me cada cop més. Aquest mes el repte l'ha proposat una mestra, la Diysil Art - Silvia SC.

El reto de este mes de "Mix Mediando un poquito" es la realización de un layout hecho con las técnicas de mix media, hecho que desde que lo descubrí no ha hecho que gustarme cada vez más. El reto este mes lo ha propuesto una maestra Diysil Art - Silvia SC.

Repte número 10 Layout mix media.
Reto número 10 Layout mix media.

Requisits:
Requisitos:

1. Format: 30.5x30.5
1. Formato: 30,5x30x5

2. Incorporació d'elements metàl·lics.
2. Incorporación de elementos metálicos.

3. No es poden fer servir ni flors ni papallones.
3. No se pueden utilizar ni flores ni mariposas.

Seguin aquests requisits aquest és el meu layout:
Siguiendo estos requisitos este es mi layout:



Detalls:
Detalles:


 Materials utilitzats:
Materiales utilizados:

- Paper d'scrap bàsic color marró (fons del layout) / Papel de scrap básico color marrón (fondo del layout)
- Paper d'scrap fi de diari / Paper de scrap fino de periódico
- Paper d'scrap (per fer decoracions) / Papel de scrap (pera hacer decoraciones)
- Pasta de textura negra / Pasta de textura negra
- Pasta de textura transparent (que he entintat amb pintura color bronze) / Pasta de textura transparente (que he entintado con pintura color bronce)
- Patines Cadence / Patines Cadence
- Rejilla / Rejilla
- Pintura dylusion negra / Pintura dylusion negra
- Segell de creus / Sello de cruces
- Tinta distress / Tinta distress
- Tinta versafine / Tinta versafine
- Eyelette / Eyelette
- Brad / Brad
- Fil negre / Hilo negro
- Objectes metàlics; arandeles, cargols, molles, penja quadres... / Objetos metálicos; arandelas, tornillos, muelles, cuelga cuadros...
- Paper bombolles / Papel burbujas
- Palla / Paja
- Stencils (nombres i calçada) / Stencils (números y calzada)
- Troquelats / Troquelados
- Silicona calenta / Silicona caliente

Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dimarts, 17 d’abril del 2018

Infusion !!!

Ja fa un temps que tenia aquesta entrada pendent de fer i avui he pogut dedicar-li una estoneta i m'he decidit a fer-la.



Ja fa temps que llegia i veia vídeos sobre les infusion i veritablement trobava que aquests pigments havien de ser revolucionaris. Per fi va arribar el dia que em vaig decidir a entrar a la web de The paradise corner per fer una comanda de infusion. Vaig veure que tenien un kit de cinc colors que vaig pensar que per començar m'aniria bé i dit i fet, vaig fer la comanda i al cap d'un parell de dies ja les tenia a casa. He de dir que aquesta botiga on-line és molt recomenable tenen un equip bo i molt creatiu i si busqueu una botiga amb un nivell personal molt alt aquesta, és la vostra botiga.





Una vegada les vaig tenir en el meu poder, vaig començar la primera sessió de proves. Vaig agafar un full de paper d'aquarel·la i vaig començar....


He quedat totalment encantada, és un producte molt encertat, fàcil d'utilitzar i el resultats són increïbles, segons la quantitat de pigment o d'aigua que posis variarà el color, la intensitat i els reflexes que vulguis donar. 

Una vegada ho vaig tenir al meu gust (tot i que haig d'aprendre moltíssim), vaig començar la meva pàgina d'art journal.

Amb les infusion, les tintes versamàgic lila, blau i verd i un stencil vaig fer el fons.



Després en un full a part i els meus estimats segells de flors, els vaig segellar amb tinta distress i pólvores negres i els vaig embossar. I ho vaig pintar amb aquarel·les i per poder donar els reflexes ho vaig fer amb retoladors de purpurina. Per últim els hi vaig posar un vernís brillant en sprai per que els hi donés aquest toc glossi tant especial.

Un cop ho vaig tenir sec ho vaig retallar per poder fer la composició del llenç.


Quan ho vaig tenir tot enganxat vaig segellar amb tinta versafine negra en el mig un segell que m'agrada molt pel que hi diu: "Quan el teu mon s'enfonsi vine al meu", aquesta frase és molt encertada.

Per últim el vaig enquadrar amb una cinta whasi tape kraft amb topets que m'agrada força i el vaig donar per acabat.


I ja sabeu si el teu mon s'enfonsa vine al meu....

Espero que us hagi agradat!

També et pot interessar...