Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Scrapbook. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Scrapbook. Mostrar tots els missatges

dimarts, 21 d’agost del 2018

Dark Angel

I aquest és el quart i últim tag XL proposat pel grup Mix Mediando un poquito. Aquest cop la paraula proposada és "Dark". 
Al principi no estava segura...que es el que havia de fer, no sabia per on havia de començar però la veritat és que aquest estil m'agrada molt. La obscuritat, el costat fosc, l'humor negre....són part de la meva vida.

Y este es el cuarto y último tag XL propuesto por el grupo Mix Mediando un poquito. La palabra que han propuesto es "Dark".
Al principio no estaba segura...no sabia que tenia que hacer, por donde tenia que empezar pero la verdad es que este estilo me gusta mucho. La oscuridad, el lado oscuro, el humor negro...son parte de mi vida.

1. Primer i com en els altres tags vaig agafar un paper d'aquarel·la i el vaig enganxar en un cartró per donar consistència. Vaig enganxar uns fulls de paper de llibre i una vegada sec vaig pintar-ho amb una barreja de gesso blanc i pintura negra, per això va quedar d'un color gris...
Una vegada sec amb un stencil i pasta de textura negra que també vaig posar per les vores vaig donar un aspecte a trencat. Per últim amb pintura granat vaig donar uns tocs per acabar donant-li aquest aspecte.


1. Primero y como en los otros tags utilicé papel de acuarela que pegué a un cartón para darle consistencia. Luego pegué trozos de hojas de un libro y una vez seco, lo pinté con una mezcla de gesso blanco y pintura negra, de ahí que quedara de un color gris... Una vez seco con stencil y pasta de textura negra que también puse por los lados para dar una apariencia de roto. Por último con pintura granate le di unos toques para terminar de darle este aspecto.



2. Per un altra banda vaig agafar dos trossos de vena i els vaig pintar de color negre. Vaig troquelar uns cors que vaig pintar amb pintura granat i negra i també vaig troquelar un enreixat tres vegades i el vaig pintar amb la mateixa pintura granat i negra, per últim vaig fer unes llàgrimes amb silicona calenta que també vaig pintar amb els mateixos colors.


2. Por otro lado cogí dos trozos de venda y los pinté de color negro. Luego troquelé unos corazones que pinté con pintura granate y negra y luego troquelé tres veces unos enrejados que pinté con la misma pintura granate y negra, por último hice unas lágrimas con silicona caliente que pinté con los mismos colores.



3. L'últim pas abans de la composició final va ser realitzar un ala i un cercle amb plomes negres. Va ser força entretingut però va valer la pena.
Una vegada tenia tots els elements vaig fer la composició final i per últim li vaig donar uns tocs amb la pàtina de color coure. I aquest és el resultat final.


3. El último paso antes de la composición final fue realizar un ala y un aro con plumas negras. Fue bastante entretenido pero valió la pena.
Una vez tube todos los elementos hice la composición final y por último le di unos toques con la pátina cobre. Y este es el resultado final.

                                            

Detalls:
Detalles:




































Espero que us agradi! 
Espero que os guste!

Una finestra oberta al món


I avui us porto el tercer tag XL, que correspon a la primera quinzena d'agost. Aquest cop el grup "Mix mediando un poquito" ha proposat la paraula "finestra".




Y hoy os traigo el tercer tag XL, que corresponde a la primera quincena de agosto. Esta vez el grupo Mix mediando un poquito ha propuesto la palabra "ventana".




Vaig començar posant gesso blanc en un full d'aquarel·la que anteriorment havia enganxat en un cartró per poder donar consistència. Després vaig pintar amb negra, blau i granat al fons. Una vegada seca vaig fer servir un stencil d'estrelles amb pintura plata per donar mes realitat a la nit (tot i que no es veu gaire ja que queda sota la cortina).
A part fent servir goma eva vaig construir la finestra, la vaig enganxar i la vaig pintar negra.
Mentrestant vaig troquelar tres cops els edificis amb diferents papers, negre, plata i vermell (era pintura sobre full de llibre).
Amb un llapis de grafit vaig fer les ombres dels edificis.

Empecé con gesso blanco poniéndola en una hoja de acuarela que anteriormente habia enganchado un cartón para darle consistencia. Después con pintura negra, azul y granate pinté el fondo. Una vez seco utilicé un stencil de estrellas con pintura plata para dar más realismo a la noche (aunque no se ve demasiado ya que queda escondido detras de la cortina).
A parte utilicé goma eva para construir la ventana, la enganche y la pinté en negro. Mientras se secaba troquele tres veces los edificios con distintos papeles, negro, plata y rojo (este último era pintado sobre una hoja de papel de un libro). Una vez enganchados en el fondo del tag, con un làpiz de grafito hice las sombras que proyectan los edificios.








Per últim vaig fer la composició, vaig posar una cortineta decorada amb una cinta negra, vaig segellar una de les nines de Prima Doll i ho vaig pintar amb pintura negra, simula que esta d'esquena mirant la gran ciutat!! Unes floretes i ja esta!
Ah! i la meva frase... Una finestra oberta al mon!

Por último acabe la composición, puse una cortina decorada con una cinta negra. Con un sello de las muñecas de Prima Doll y pintado de negro hice que pareciera  una figura de espaldas mirando la gran ciudad!. Unas fores y ya esta!
Ah! y mi frase....Una ventana abierta al mundo!










Detalls:





















Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dilluns, 6 d’agost del 2018

Live is beautiful

Anem pel segon tag XL, segona quinzena de juliol i la paraula  que van proposar en el grup "Mix mediando un poquito" era "Bellesa". Quan vaig llegir aquesta paraula el que em va venir el cap va ser el títol d'una pel·lícula que em va agradar moltíssim, tant la música com la pel·lícula en sí. Aquest joc entre còmic i dramàtic em va encisar. 

Vamos por el segundo tag XL, segunda quincena de julio, y la palabra propuesta por el grupo Mix mediando un poquito es "Belleza". Cuando leí la palabra lo primero que me vino a la cabeza fué el título de una película que me gusto muchísimo, tanto la música como la película en sí. El juego entre lo cómico y lo dramático me encandiló.





Per fer el fons vaig utilitzar el paper d'aquarel·la blanc i vaig fer servir un stencil i pasta de textura, després ho vaig pintar amb acríliques, crema, negra i plata.
Per altra banda vaig utilitzar tres tipus de paper amb el toc romàntic dels roses, cremes i un d'una partitura. Vaig fer servir una malla pintada amb pintura acrílica plata i un troquelat. Per acabar vaig posar una foto del pòster de la peli, tres flors negres i el títol on hi podem trobar la paraula proposada.

Para hacer el fondo he utilizado papel de acuarela blanco y con un stencil y pasta de textura, después lo he pintado con pinturas acrílicas crema, negra y plata.
Por otro lado he utilizado tres tipos de papel con un aire romántico rosas, cremas y uno con una partitura. Utilicé una malla pintada con pintura acrílica plata y un troquelado. Para acabar utilicé una foto del póster de la peli, tres flores negras y el tílulo donde encontramos la palabra propuesta.





Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dilluns, 23 de juliol del 2018

Art journal Masculí

Després d'una bona temporada sense publicar res, avui començaré a fer entrades que ja tenia pendents i d'altres que són noves.

Después de mucho tiempo sin publicar nada, hoy empezaré haciendo distintas entradas que tenia pendientes y otras que son completamente nuevas.

Avui començaré per una entrada que ja fa força temps que tinc pendent. Es tracta d'un intercanvi que vaig fer. L'intercanvi es tractava de fer una pàgina d'art journal amb característiques masculines i després d'alguns dies pensant que podia fer vaig decidir-me per fer una pàgina amb un aire molt masculí.

Hoy empiezo con una entrada que ya hace algún tiempo que tenia pendiente. Se trata de un intercambio de art journal con características masculinas y después de algunos dias pensando me decidí por una página de art journal con un aire muy masculino.



Vaig fer servir moltes tècniques de mix media, això d'embrutar-me les mans cada cop m'agrada més. La pasta de textura, el gesso, els stencils, les pintures i diversos materials és el que he fet servir i així ha quedat l'art journal.

Utilice muchas técnicas de mix media, esto de ensuciarme las manos cada vez me gusta más. La pasta de textura, el gesso, los stencils, las pinturas y distintos materiales es lo que he utilizado y así ha quedado mi art journal.

Espero que us agradi!  

Espero que os guste!

diumenge, 22 de juliol del 2018

Summer



Aquest estiu el grup "Mix Mediando un poquito" ha organitzat un repte força entretingut i a la vegada molt divertit. Es tracte de la creació de quatre tags XL, un per quinzena. Ens donaran una paraula i haurem de crear un tag amb el que ens representi o el que ens transmeti la paraula. Aquesta primera quinzena la paraula és "Estiu".

Este verano el grupo Mix Mediando un poquito ha organizado un reto muy entretenido y a la vez muy divertido. Se trata de la creación de cuatro tags XL uno por quincena. Nos daran una palabra y tendremos que crear un tag con lo que nos represente o nos transmita la palabra. En esta primera quincena la palabra es Verano.



Vaig utilitzar paper d'aquarel·la i el vaig embossar en fred, després vaig crear un fons amb la gelli plate i les dylusions simulant el fons del mar...
Després amb les infusions vaig donar diferents tonalitats. Amb diferents stencils i pasta de textura negra i transparent vaig donar profunditat.

Utilicé papel de acuarela i lo embose en frio, después cree un fondo con la gelli plate y las dylusions simulando el fondo del mar...
Después con las infusions di distintas tonalidades. Con distintos stencils y pasta de textura negra y transparente le di profundidad.


Per últim, vaig utilitzar una gassa tintada de blau i vaig fer diferents troquelats de coralls, peixos, caragols i estrelles de mar per poder guarnir el tag, els troquelats els vaig fer amb paper d'aquarel·la i infusions.

Por último, utilice una gasa tintada en azul y realicé distintos troqueles de corales, peces, caracolas y estrellas de mar para poder adornar el tag, los troquelados los hice con papel de acuarela y infusions.



I aquest és el resultat final:

I aquest és el resultat final:



Espero que us agradi!

Espero que os guste!



dimecres, 25 d’abril del 2018

Sant Jordi 2018







I com cada any he fet els meus punts de llibre. Aquest any han sigut força senzills però el resultat ha agradat.























Els materials que he fet servir: cartolina decorada d'scrap, cartró coarrugat, cartolina vermella, infussion verda, glossy accents, cartolina negra, cinta d'organza negra, pàgines d'un llibre i dos troquels que no són ven be de roses però l'efecte que fan és molt semblant a les roses.























Espero que us agradin!                                                             

dimarts, 17 d’abril del 2018

Infusion !!!

Ja fa un temps que tenia aquesta entrada pendent de fer i avui he pogut dedicar-li una estoneta i m'he decidit a fer-la.



Ja fa temps que llegia i veia vídeos sobre les infusion i veritablement trobava que aquests pigments havien de ser revolucionaris. Per fi va arribar el dia que em vaig decidir a entrar a la web de The paradise corner per fer una comanda de infusion. Vaig veure que tenien un kit de cinc colors que vaig pensar que per començar m'aniria bé i dit i fet, vaig fer la comanda i al cap d'un parell de dies ja les tenia a casa. He de dir que aquesta botiga on-line és molt recomenable tenen un equip bo i molt creatiu i si busqueu una botiga amb un nivell personal molt alt aquesta, és la vostra botiga.





Una vegada les vaig tenir en el meu poder, vaig començar la primera sessió de proves. Vaig agafar un full de paper d'aquarel·la i vaig començar....


He quedat totalment encantada, és un producte molt encertat, fàcil d'utilitzar i el resultats són increïbles, segons la quantitat de pigment o d'aigua que posis variarà el color, la intensitat i els reflexes que vulguis donar. 

Una vegada ho vaig tenir al meu gust (tot i que haig d'aprendre moltíssim), vaig començar la meva pàgina d'art journal.

Amb les infusion, les tintes versamàgic lila, blau i verd i un stencil vaig fer el fons.



Després en un full a part i els meus estimats segells de flors, els vaig segellar amb tinta distress i pólvores negres i els vaig embossar. I ho vaig pintar amb aquarel·les i per poder donar els reflexes ho vaig fer amb retoladors de purpurina. Per últim els hi vaig posar un vernís brillant en sprai per que els hi donés aquest toc glossi tant especial.

Un cop ho vaig tenir sec ho vaig retallar per poder fer la composició del llenç.


Quan ho vaig tenir tot enganxat vaig segellar amb tinta versafine negra en el mig un segell que m'agrada molt pel que hi diu: "Quan el teu mon s'enfonsi vine al meu", aquesta frase és molt encertada.

Per últim el vaig enquadrar amb una cinta whasi tape kraft amb topets que m'agrada força i el vaig donar per acabat.


I ja sabeu si el teu mon s'enfonsa vine al meu....

Espero que us hagi agradat!

divendres, 16 de març del 2018

Parella de Maxi Tag's

Fa molt temps que no em presento a cap repte tot i que normalment m'agradaria fer-ho més sovint, però ja se sap que a vegades o la inspiració o el temps no estan de la nostra part.

Hace mucho tiempo que no me presento a ningún reto, aunque me gustaria hacerlo más a menudo, pero ya se sabe que a veces o la inspiración o el tiempo no estan de nuestra parte

Ja fa temps que el mix media va entrar a formar part de les meves aficions i vaig començar a seguir al grup de face Mix Mediando un poquito, on cada mes fan un repte... Des de que vaig entrar en el grup vaig seguint els reptes però no m'atrevia a participar, hi ha un nivell molt alt i jo acabo de començar.

Ya hace tiempo que el mix media entró a formar parte de mis aficiones y empecé a seguir al grupo de face Mix Mediando un poquito, donde cada mes hacen un reto... Desde que entre en el grupo voy siguiendo los retos pero no me atrevia a participar, el nivel es muy alto y yo acabo de empezar.

Aquest mes m'he decidit a participar, el repte es tracte de fer dos tag's bessons i va ser la MarFer Dei qui el va proposar. Ens van donar una sèrie de requisits que crec que he complert.

Este mes me he decidido a participar, el reto se trata de realizar dos tag's gemelos i fue MarFer Dei quien lo propuso. Nos dió una serie de requisitos que creo que he cumplido.


Les mesures del tag havien de ser 7" x 4" i havia de tenir un suport de cartró per que no es doblegués quan utilitzéssim tècniques de mix media.

Las medidas del tag habian de ser 7" x 4" y habia de tener un soporte de cartón para que no se doblase cuando se utilizaran técnicas de mix media.


Una vegada escollit el paper decorat pel fons vaig envellir les vores i les vaig entintar amb distress, després el vaig enganxar sobre el suport de cartró.
El fons dels tags el vaig fer amb un segell de text i tinta versafine negre, també amb un stencil i pasta de textura blanca amb pintura daurada i purpurina vaig fer un rellotges.

Una vez escogido el papel decorado para el fondo, envejecí los bordes y los entinté con distress, después lo enganche sobre el soporte de cartón.
El fondo de los tag's lo hice con un sello de texto y tinta versafine negra, también con un stencil y pasta textura blanca, con pintura dorada y purpurina hice unos relojes.


El següent pas era preparar les decoracions, vaig fer servir cartró coarrugat, corda, una gassa, vellum, un tros de paper decorat del mateix del fons del tag i diferents troquelats amb cartolina negra. 


El siguiente paso era preparar las decoraciones. utilizé cartón coarrugado, cuerda, gasa, vellum, un trozo del papel decorado y diferentes troquelados en cartulina negra.

El cartró coarrugat kraft el vaig empastifar de pasta de textura blanca, un cop seca amb patina daurada i lila o bronze i lila segons els tag els vaig donar el toc final. Els troquelats de cartolina negra i les gasses, els vaig embossar amb pólvores or o bronze segons on havien d'anar col·locats. Vaig troquelar el vellum. Amb les patines daurada i bronze vaig pintar les cordes.

El cartón coarrugado kraft lo embadurné de pasta de textura blanca, una vez seco con patina dorada y lila o bronce y lila según el tag les dí el toque final. Los troquelados de cartulina negra y las gasas, los embosé con polvos oro o bronce según donde tenian que ir colocados. Troquelé el vellum. Con las patinas dorada y bronce pinté las cuerdas.

Una vegada tot això havia de troquelar les paraules que havien d'anar a cada tag. Vaig decidir que serien Love (Amor) i Forever (Sempre), pel seu significat. 
Les vaig embossar amb les pólvores or o bronze segons havien d'anar.

Una vez todo esto tenia que troquelar las palabras que tenian que ir en cada tag. Decidí que serian Love (Amor) y Forever (Siempre), por su significado.
Las embosé con los polvos oro o bronze según donde iban colocadas.

Per últim vaig enganxar-ho tot i per acabar vaig col·locar una etiqueta de rellotge a cada tag i una frase que anava relacionada. Un: Love what you do - Do what you love (Estima el que fas - Fes el que estimes) i l'altre: Charm more than beauty (L'encant és més que la bellesa). 

Por último lo enganché todo y para acabarlo coloqué, una etiqueta con un reloj en cada tag y una frase que iba relacionada. En uno: Love what you do - Do what you love (Ama lo que haces - Haz lo que ames) y el otro: Charm more than beauty (El encanto es más que la belleza)

I aquí teniu el resultat final. No deixis escapar l'amor, estima sempre, tot el que facis que sigui amb amor, gaudeix sempre de tot el que facis......

Y aquí esta el resultado final. No dejes escapar el amor, ama siempre, todo lo que hagas que sea con amor, disfruta siempre de todo lo que hagas.
  
M'ha agradat molt participar en aquest repte i segur que hi participaré més sovint.

Me ha gustado mucho participar en este reto y seguro que participaré mas a menudo.

Per primer cop m'he atrevit a fer un vídeo de tot el procés de realització dels tag's, M'ha costat força però espero que tot i que té moltes errades serveixi per veure tots els passos.
Por primera vez me he atrevido a realizar un vídeo de todo el proceso de realización de los tag's. Me ha costado mucho pero espero que aún todos los errores, sirva para ver todos los pasos.


Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dimarts, 27 de febrer del 2018

Postals de Nadal 2017

Tot i ser una entrada de les postal de Nadal del 2017, volia ensenyar-vos-les com cada any. Estan fetes amb molt d'amor.

Troquels i segells omplen les meves postals que com cada any entrego a amics i familiars.





Espero us agradi!

Una d'ATC's


Ja fa molts dies per no dir mesos...que no publico res, he començat l'any una mica desganada creativament... però be sembla que les forces m'han tornat com a mínim per actualitzar el blog que el tinc força deixat.
Aquestes atc's pertanyen a l'any passat.

Nom de la sèrie: "Adventure"
Requisit: Cap


Nom de la sèrie: "Heroines"
Requisit: Inspirat en el tema del "càncer de mama"


Nom de la sèrie: "Medicinal Plants"
Requisit: Plantes medicinal..



Nom de la sèrie: "Mushrooms"
Requisit: Bolets


Espero us agradi!!

divendres, 24 de novembre del 2017

Fosc...

Avui un art journal dedicat a la nit, una nit molt fosca tot i que encara que sigui de nit sempre podem trobar la llum.

Aquesta pàgina és un mix d'una pàgina que ja tenia mig començada i una inspiració donada per "La Clau del scrap" amb el seu art journal "Color my home", tot i que no s'assemblen gens la idea me la va donar aquest art journal ple de color i brillant.
Jo ja tenia aquest fons fosc i tètric però no sabia com acabar-ho i vaig recordar que "La Clau del scrap" havia fet servir uns segells que jo també tenia i se'm va acudir que podia posar-los i representar allò que jo volia, una ciutat plena de foscor, tètrica i fúnebre. 

Art journal
Projecte: "Lliure"
Títol: Fosc


El fons el vaig fer utilitzant gesso blanc i una pinta per poder fer aquesta textura ratllada, després vaig fer servir pintura negra i blau fosc de la dylusion i  per últim pintura acrílica platejada tant per fer la lluna com per els detalls.

Després vaig segellar aquestes cases en un altre paper amb tinta distress per embossar i ho vaig fer amb pólvores negres, després les vaig entintar amb tinta distress negra i blau fosc, una vegada fet tot això les vaig enganxar en el meu art journat i per últim vaig enganxar els rat penats i les lletres de la paraula "fosc".

Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·la
Gesso blanc
Pintura dylusion
Tinta distress
Lletres
Rat penats
Glossy accents
Tinta per embossar distress
Pólvores negres
Pintura acrílica platejada

Espero us agradi!

dijous, 12 d’octubre del 2017

Atc: My way

Aquest cop us porto un atc que vaig fer per un intercanvi del grup de Face de "La chica del scrap". M'agraden molt els intercanvis que fan.

Nom de la sèrie: "My way"
Requisit: cap






















Espero que us agradi!

divendres, 1 de setembre del 2017

Noves Atc's...

I aquí una nova entrada de noves sèries d'atc's.

Nom de la sèrie: "Angels"
Requisit: Tema ángel


Nom de la sèrie: "Delicius"
Requisit: Tema dolç


Nom de la sèrie: "Summer"
Requisit: Tema estiu





















Espero us agradi!

dimecres, 9 d’agost del 2017

Nit de somnis

Aquest cop i seguint les meves ganes d'aprendre he fet un llenç utilitzant diferents tècniques i productes.

Per no deixar-me cap pas els aniré enumerant:

1. A la part dreta a dalt vaig enganxar un tros de diari sèpia per donar una textura rugosa.

2. Una vegada el vaig tenir enganxat vaig pintar amb pintura acrílica el fons amb diferents tonalitats de blau per emular el cel.

3. A dalt a la dreta vaig utilitzar un stencil d'una mandala amb pintura negre, per poder començar a treballar amb el que després seria la lluna. Una vegada ho vaig tenir sec vaig pintar amb pintura acrílica platejada una lluna plena, no la vaig pintar de manera uniforme si no que ho vaig fer amb una esponja i amb diferents tipus de pressió. La meva intenció inicial era fer una lluna poc uniforma i amb diferents gruixos i crec que ho vaig aconseguir.

4. A baix a l'esquerra vaig utilitzar un stencil de maons amb pasta de textura blanca, una vegada seca vaig pintar-ho amb dylusion paint granat i després amb negre, per fer referència a una paret. Per acabar amb patina de color daurat vaig ombrejar-la.

5. A baix a la dreta vaig jugar amb corda i silicona calenta per fer un mar en calma. Una vegada seca vaig fer servir pasta de textura glossi transparent i la vaig empolsar de diferents purpurines, amb tons blancs, blaus i platejats.

6. Una vegada vaig tenir tot sec vaig segellar diferents tipus d'estrelles amb tinta platejada i blau fosc. I amb un pinzell en forma de ventall vaig esquitxar amb pintura blanca per donar-li brillantor.

7. Per últim vaig "troquelar" unes estrelles de mar en dos mesures en cartolina negre i les vaig pintar amb la patina daurada i les vaig enganxar en el mar i a l'altre banda vaig enganxar dues petxines recollides a la platja l'any passat.

Aquest llenç per mi te molt significat és el primer que faig, el primer amb aquesta tècnica i el primer que penjaré a casa.....

Aquest és el resultat final:


Espero us agradi!

dimarts, 8 d’agost del 2017

Llibreta lettering

Feia temps que buscava una llibreta per poder-me iniciar en el lettering i per fi en vaig trobar una on les seves pàgines eren d'alt gramatge i era ratllada tal i com jo la volia.

Ara l'havia de posar al meu gust, i per fer-ho la vaig desmuntar completament, era una llibreta que anava grapada i això no m'agradava així que vaig decidir que la faria cosida. 

Vaig escollir un paper de piquets blaus amb fons blau, d'scrap d'alt gramatge per poder fer les tapes. Després de tenir-ho tallat, vaig cosir la llibreta aprofitant els forats que ja hi havia amb fil de coto blanc. 

Una vegada fet havia de pensar en com decorar-la.... i per fer-ho vaig fer servir la tècnica del Mix media i m'ho he passat pipa. Poder fer servir diferents tècniques en un espai tant reduït ha sigut tot un repte però el resultat m'agrada força.

Primer vaig posar una sanefa amb un to blau fort, després vaig fer servir un stencil d'engranatges i números amb pasta de textura de color rosa. Una vegada seca, el següent pas va ser fer servir les aquarel·les per fer un ratllat amb diferents tonalitats, la idea era crear uns colors transparents.... Una vegada seca vaig voler seguir amb les transparències posant paper vegetal blau de piquets  com el fons de les tapes i abans d'enganxar-ho sobre part del fons fet amb aquarel·les vaig grapar fil negre formant cercles.

Per últim vaig segellar un dels ocells del Tim Holtz en paper d'aquarel·la amb tinta negra stazon i el vaig pintar amb retoladors. Una vegada fet el vaig enganxar sobre el fil. Per tancar-la vaig fer servir una pinça de color lila.

I aquest és el resultat.


Espero que us agradi!!
Ara la llibreta ja la tinc....a veure quan m'animo i començo....

dimarts, 18 de juliol del 2017

Regal d'aniversari

Fa uns dies em van encarregar que fes alguna cosa per regalar a una nena que feia el seu aniversari. I vaig pensar que una llibreta per poder escriure tots els seus secret amb complements estaria be. Així que em vaig posar a la feina.

Primer vaig fer servir fulls quadriculats i grapant-los vaig construir una llibreta que després decoraria. La vaig folra amb un paper d'scrap rosa amb topets i vaig posar un llom de tela adhesiva de lli fent conjunt, també vaig afegir una punta que fes un bon acabat, Vaig posar el nom a la portada fent servir uns segells alfabètics decorats, també vaig posar una goma negra per que pogués tancar-se amb facilitat i per últim vaig entintar tots els fulls amb distress lila i vaig enganxar uns pompons negres.


Segon vaig comprar una carpeta de gomes i la vaig modificar, primer vaig treure les gomes que portava i la vaig pintar amb pintura chalk paint de color blau clar quan la vaig tenir seca amb sprai chalk paint crema la vaig ruixar donant un aspecte ben diferent del que tenia abans.


Així va quedar el conjunt de llibreta mes carpeta.


Per últim vaig afegir un petit estoig que també vaig decorar enganxant uns petits botons metàl·lics i fent un petit acabament per la cremallera.
Crec que tot el conjunt va quedar prou be! Senzill però molt personalitzat.


 Espero que us agradi!

divendres, 14 de juliol del 2017

Punts de llibre

Aquí us ensenyo uns punts de llibre que vaig fer fa poquet. Són senzills però estan fets amb molt d'amor.
Estan fets seguint diferents tècniques i utilitzant des de segells fins a retoladors d'alcohol passant per washitape, plomes, botons...



Espero que us agradi!

També et pot interessar...