Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Manualitat. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Manualitat. Mostrar tots els missatges

dilluns, 5 de març del 2018

Reina Belluga


Aquest any l'escola em va demanar que els ajudés a fer el cap de la Reina  Belluga, era un repte força difícil i important. Feia molt temps que no posava a la pràctica la tècnica del paper maixé.

I aquí teniu el procés:


Primer vaig fer servir la tècnica senzilla del paper maixé. Encara que per fer les celles, el nas, les orelles, la barbeta i els llavis vaig haver de fer servir la tècnica clàssica per que havia de donar el volum necessari.



 Aquesta és la segona fase. Una vegada vaig tenir fet el cap vaig haver de pinta'l amb gesso blanc per poder pintar-lo després amb acríliques.
Ja començava a tenir forma.







 Aquesta és la tercera fase. Primer vaig pintar la cara amb el color carn-rosat. Segon vaig pintar les diferents parts de la cara, cada una amb el seu color més característic, llavis, ulls, celles, parpelles...
Per últim vaig fer els detalls de la cara com les pigues i vaig fer-li un barret de goma eva amb purpurina vermella i amb platejada.
I ja la vaig donar per acabada, tot i que no vaig quedar gaire contenta, hi havia força errades...però els hi va agrada molt i això és el que veritablement importa.









Una vegada acabada la vaig portar a l'escola on la van vestir i li van posar una perruca i va quedar prou bé.
Aquí teniu el rei Carnestoltes i la reina Belluga !!


Espero us agradi!

divendres, 5 de maig del 2017

Alícia al país de les meravelles

Un post diferent dels d'scrap, però tenia ganes d'ensenyar-vos els dos objectes que vaig fer per la representació d'Alícia en el país de les meravelles.

Vaig poder fer el barret del Barreter boig i el rellotge del Conill, va ser un bon repte per a mi, em va agradar molt fer-ho i el resultat va ser força bo.

El barret el vaig fer amb cartró i feltre. Per decorar-ho vaig fer servir troquels, lluentons, cintes...






El rellotge el vaig fer amb cartró, cartolina i pintat en daurat.


Tant pel barret com pel rellotge vaig fer servir silicona calenta per enganxar les parts.
La representació va ser un èxit!!
Espero us agradi!

diumenge, 19 de juny del 2016

Atrapa-somnis

Ja fa temps que volia fer un atrapa-somnis.., em cridava l'atenció d'on venia, el seu significat i quin era l'ús d'aquest adminicle.

Què és un atrapa-somnis?

Un atrapasomnis o caçador de somnis és un adminicle fet a mà, la base és un cercle fabricat tradicionalment amb fusta de salze, amb una xarxa fluixa en el seu interior i decorat amb diversos objectes (comunament plomes).

Segons la creença popular, la seva funció consisteix a filtrar els somnis de les persones, deixant passar només els somnis i visions positives, els somnis que no recordes són els que baixen lentament per les plomes, els malsons es queden atrapades en el compte (pedra) i l'endemà al matí es cremen amb la llum del dia perquè no es compleixin.

Els atrapa-somnis es van originar en la nació nativa nord-americana de Ojibwa. El atrapa-somnis, penjat sobre la capçalera del llit, és usat sovint com un encanteri per protegir els nens dels malsons i de les visions malignes. Els Ojibwa creien que un atrapa-somnis filtrava els somnis de les persones: els "bons somnis" passen pel centre cap a la persona que dorm. Els malsons són capturats en la malla i s'esvaeixen amb el primer raig de llum de l'alba nord-americana de Ojibwa.

Avui en dia es poden fer de moltes maneres i utilitzant molts productes per decorar-los.

La veritat és que jo els he fet amb tot l'amor per que puguin atrapar els malsons i deixin fluir els bons somnis.




Espero que us agradi!

dimarts, 10 de maig del 2016

Organitzador de paper 20x20

Tenia tots els papers de 20x20 cm. mal col·locats i la veritat és que no sabia massa be on els tenia... per tant havia de posar remei i que millor que fer-me un organitzador...

Vaig utilitzar una caixa de cereals com a base, whasi tape de roba per tapar les juntes, paper d'scrap per folrar el cartró i desprès vaig utilitzar unes etiquetes i unes flors de feltre per decorar.

La bosseta que es veu es una funda de Cd que vaig retallar i segellar amb la fuse.
I així és com va quedar!


Espero que us agradi!

dijous, 5 de maig del 2016

Reciclem....

Aquests dies m'he dedicat a fer força coses, però aquest cop no ben be d'scrap. M'agrada reciclar i donar altres utilitats a pots, llaunes, cartrons....

Aquesta vegada és un pot de cola-cao que pintat amb pintura acrílica de color bronze i guarnit amb una cinta de sac, una flor feta de cordill, un botó de fusta i una floreta de plàstic fan que un simple pot de plàstic groc pugui tenir una altra utilitat i aquest cop entrant dins la secció de "home decor".


Jo el faré servir per tenir ordenat tots els meus estris de pintura....


Espero que us agradi!

dimecres, 22 d’abril del 2015

Preparant Roses...

Demà serà Sant Jordi festivitat de Catalunya plena de llibres i roses... és un dia molt especial. Aquest any hem preparat a casa unes roses de feltre per regalar a les professores de l'escola.
Espero que els hi agradi!



dijous, 19 de març del 2015

Fet a ma!

Aquest cap de setmana l'he fet servir per fer algunes coses que normalment no acostumo a fer i per cert que no m'han quedat gens malament.
La primera ha sigut un gerro utilitzant un pot de mongetes cuites.... he reciclat i li he donat una nova utilitat. Com m'agrada fer aquestes coses!


Després em vaig atrevir a fer unes flors i uns cors per posar a dintre d'aquest gerro. Tant les flors com els cors els vaig fer de feltre, amb silicona tant freda com calenta i per aguantar-les vaig utilitzar els pals que es fan servir per les broquetes...
Tot un repte!



Espero que us agradi!

dimarts, 30 de setembre del 2014

Reciclant i creant!

 
En el transcurs d'aquest estiu i reciclant una caixa de cartró he fet amb molta paciència i cura, una caseta per la meva petita mixeta. Vaig agafar una caixa de cartró, paper de diari, cola blanca i cola calenta, cordill i pintura, i amb tot aixó vaig fer aquesta petita caseta. Al final vaig posar unes cortinetes per que la meva Mixis tingués prou intimitat.
 
I al final de tot haig de dir que a la meva gateta li agrada prou.



dimarts, 8 de juliol del 2014

Funda de portàtil


A principis de Juliol em vaig atrevir per primer cop i jo sola a començar fer servir la meva i flamant màquina de cosir. Vaig començar per una cosa simple i molt fàcil una funda pel meu portàtil.

Vaig agafar uns retalls que tenia i ho vaig cosir i no em va quedar del tot malament, encara que hauré de practicar força si vull entrar en aquest mon de la costura.
 

 

 
Fins la propera.

També et pot interessar...