Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Boira. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Boira. Mostrar tots els missatges

dilluns, 31 de març del 2014

Entre pluja i boira...

Ahir diumenge 30 de març de 2014 com sabeu va ser un dia molt mullat i molt emboirat. Ens vam aixecar del llit i la boira tapava completament tot el bosc,  no hi havia forma que s'aixequés i fins ben entrada la tarda no vam poder començar a veure que hi havia darrera.

Com era un dia tant mullat vaig decidir agafar la càmera i fer unes quantes fotos...




Per fi es va començar a aixecar...

També et pot interessar...