Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Postal Nadal. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Postal Nadal. Mostrar tots els missatges

dimecres, 28 de febrer del 2018

Nous formats: postals de Nadal 2017

Aquest any he volgut fer un tag i un atc Nadalenc, el primer per felicitar en els professors de l'escola el Nadal i el segon per fer un intercanvi. 
Ha sigut força divertit crear d'una manera diferent la tradicional postal de Nadal.

Espero us agradi i us pugui servir d'inspiració pel proper Nadal, si mes no.

Per fer el fons he utilitzat aquarel·les, després un troquel, un llaç i unes flors fetes amb un paper xarol vermell i per últim un segell... i ja esta!

































En aquest cas el fons de les atc's esta fet amb acriliques, stencil i pasta de textura.

Nom de la sèrie: "Merry x-mas"
Requisit: Nadal

dimarts, 27 de febrer del 2018

Postals de Nadal 2017

Tot i ser una entrada de les postal de Nadal del 2017, volia ensenyar-vos-les com cada any. Estan fetes amb molt d'amor.

Troquels i segells omplen les meves postals que com cada any entrego a amics i familiars.





Espero us agradi!

dimarts, 3 de gener del 2017

Detall de Nadal

L'any passat pels voltants del dia 22 de Desembre vaig fer un detallet pel mestre de l'escola. Vam comprar algunes coses i vaig fer una petita cistella i unes postals de Nadal.

Vaig fer servir material reciclat per crear la caixa on vam posar les coses que havíem comprat.
Material: una caixa i cartró ondulat per fer el recipient, unes boles i paper de cel·lofana per decorar-ho.


Per la postal vaig fer servir paper d'scrap, uns pompons, unes etiquetes i un estel de goma eva amb purpurina per decorar. 
La intenció és que sembles un arbre de Nadal i crec que ho vaig aconseguir.

Espero que us agradi!

dijous, 31 de desembre del 2015

Últim post de l'any 2015!

Avui és l'últim dia de l'any i no volia que acabes, sense desitjar-vos una bona entrada en el nou any. Espero que estigui ple de reptes a conquerir, de salut, d'amor, d'amistat i de bons projectes d'scrap.... jaja... això no pot faltar!

I tot i que el Nadal ja ha passat no volia deixar escapar l'oportunitat d'ensenyar-vos les postals que aquest any he fet.

El que totes tenen en comú és el gran amor amb el que les he fet.

Aquest any n'he fet per els mestres de l'escola, per unes amigues scraperes que he conegut i són fantàstiques i per la família que sens dubte és el millor regal que m'han fet i que em faran mai.




Espero que us agradin!!

I molt però molt feliç any nou!!!


També et pot interessar...