Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Llibretes. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Llibretes. Mostrar tots els missatges

divendres, 2 de març del 2018

Diari per Midori...

Aquest any un dels meus propòsits és aprendre a menjar d'una manera saludable, haig de dir que em costa força per que m'agraden totes les porcaries..... 
I per poder documentar aquesta gesta m'he fet un quadern per poder escriure tot allò que per qualsevol motiu necessiti deixar escrit.



Aquest quadern el faré servir a mode de diari, m'agrada poder documentar les coses...
El quadern esta fet amb pàgines d'aquarel·la per poder dibuixar o pintar i amb paper quadriculat per poder escriure... i esta cosit per si el volgués posar en un midori...(que quan pugui tinc pendent de fer). La tapa es paper d'scrap decorat.

La primera pàgina la he tractat com un art journal, la base és paper d'aquarel·la, pintat amb dylusion paint de color blau claret i amb un stencil i pasta de textura he fet estrelles, he afegit flocs de neu troquelats amb goma eva de porpurina platejada i un cartellet amb el nom del mes i de l'any amb les vores entintades amb tinta distress i amb tres lluentons a cada diagonal. Després he enganxat una xapa que hi diu "somniar" amb un fil negre darrera per decorar. 




Per acabar us diré que el significat d'aquesta pàgina per mi és el nou començament d'un projecte, que comença amb fred però amb moltes ganes... ja us diré quan s'acabi l'any, com ha anat....

Espero us agradi!


dijous, 1 de març del 2018

Midori

Aquesta si és la primera entrada d'aquest 2018.

El mes de gener em vaig proposar fer per primera vegada un midori, m'agrada molt aquest tipus de llibreta, acostumen a ser boniques i molt funcionals.
M'havia proposat fer dos midoris, eren per fer un regal molt personal i volia que sortissin be. Havien de ser d'un material resistent i que per molt que es toques no s'havia de malmetre. Vaig trobar un tipus de polipiel gravat de color vermell, vaig fer servir cola d'enquadernar per poder fer les tapes i la resta de coses ja va ser força fàcils.



Per l'interior vaig fer dos quaderns un per dibuixar i un amb fulls quadriculats per escriure.

Espero us agradi!

dimarts, 8 d’agost del 2017

Llibreta lettering

Feia temps que buscava una llibreta per poder-me iniciar en el lettering i per fi en vaig trobar una on les seves pàgines eren d'alt gramatge i era ratllada tal i com jo la volia.

Ara l'havia de posar al meu gust, i per fer-ho la vaig desmuntar completament, era una llibreta que anava grapada i això no m'agradava així que vaig decidir que la faria cosida. 

Vaig escollir un paper de piquets blaus amb fons blau, d'scrap d'alt gramatge per poder fer les tapes. Després de tenir-ho tallat, vaig cosir la llibreta aprofitant els forats que ja hi havia amb fil de coto blanc. 

Una vegada fet havia de pensar en com decorar-la.... i per fer-ho vaig fer servir la tècnica del Mix media i m'ho he passat pipa. Poder fer servir diferents tècniques en un espai tant reduït ha sigut tot un repte però el resultat m'agrada força.

Primer vaig posar una sanefa amb un to blau fort, després vaig fer servir un stencil d'engranatges i números amb pasta de textura de color rosa. Una vegada seca, el següent pas va ser fer servir les aquarel·les per fer un ratllat amb diferents tonalitats, la idea era crear uns colors transparents.... Una vegada seca vaig voler seguir amb les transparències posant paper vegetal blau de piquets  com el fons de les tapes i abans d'enganxar-ho sobre part del fons fet amb aquarel·les vaig grapar fil negre formant cercles.

Per últim vaig segellar un dels ocells del Tim Holtz en paper d'aquarel·la amb tinta negra stazon i el vaig pintar amb retoladors. Una vegada fet el vaig enganxar sobre el fil. Per tancar-la vaig fer servir una pinça de color lila.

I aquest és el resultat.


Espero que us agradi!!
Ara la llibreta ja la tinc....a veure quan m'animo i començo....

dimarts, 18 de juliol del 2017

Regal d'aniversari

Fa uns dies em van encarregar que fes alguna cosa per regalar a una nena que feia el seu aniversari. I vaig pensar que una llibreta per poder escriure tots els seus secret amb complements estaria be. Així que em vaig posar a la feina.

Primer vaig fer servir fulls quadriculats i grapant-los vaig construir una llibreta que després decoraria. La vaig folra amb un paper d'scrap rosa amb topets i vaig posar un llom de tela adhesiva de lli fent conjunt, també vaig afegir una punta que fes un bon acabat, Vaig posar el nom a la portada fent servir uns segells alfabètics decorats, també vaig posar una goma negra per que pogués tancar-se amb facilitat i per últim vaig entintar tots els fulls amb distress lila i vaig enganxar uns pompons negres.


Segon vaig comprar una carpeta de gomes i la vaig modificar, primer vaig treure les gomes que portava i la vaig pintar amb pintura chalk paint de color blau clar quan la vaig tenir seca amb sprai chalk paint crema la vaig ruixar donant un aspecte ben diferent del que tenia abans.


Així va quedar el conjunt de llibreta mes carpeta.


Per últim vaig afegir un petit estoig que també vaig decorar enganxant uns petits botons metàl·lics i fent un petit acabament per la cremallera.
Crec que tot el conjunt va quedar prou be! Senzill però molt personalitzat.


 Espero que us agradi!

dijous, 29 de desembre del 2016

Petites llibretes

Ja fa un temps que tenia aquestes petites llibretes fetes, però no havia trobat el moment de ensenyar-vos-les.

Són unes petites llibretes que vaig fer pels meus nebots, són molt senzilles i estan fetes totalment de forma manual. Vaig fer les tapes utilitzant paper d'scrap, després vaig agafar fulls d'una antiga llibreta i els vaig cosir amb la tapa. En el llom hi vaig posar roba adhesiva per reforçar-lo i amagar el cosit.


    interior:
     interior:








Espero que us agradi!

diumenge, 28 d’agost del 2016

Llibreta per ATC's

Què és una llibreta per atc's? Be la meva nova afició m'ha fet necessitar un estri per poder saber quins atc's havia de fer, a qui devia els atc's i qui era qui em devia a mi....Tot una mica enrevessat... però la veritat és que amb l'ajuda de l'Anabel Merine qui em va deixar veure el fulls que ella feia servir per aquesta mateixa necessitat vaig pensar que seria una bona idea fer servir quelcom similar al que ella feia servir, doncs és una experimentada en aquest tema en particular i en d'altres també.....

Vaig començar a pensar en els camps que necessitava o que jo creia que necessitava per aquest afer.... ho vaig posar tot dins la coctelera i va sortir un full força acurat.







Espero us agradi!!
Aviat una nova entrada amb series d'Atc's!!!

dilluns, 16 de novembre del 2015

Llibreta de desitjos....

Aquest és el primer cop que faig una llibreta des del principi fins al final. He fet les tapes folrant dos cartrons de cereals, he foradat els fulls, he afegit separadors i ho he cosit a la tapa. Ho he decorat i llibreta acabada!!

Escrit en tres línies sembla molt fàcil i de fet ho és. És força entretingut però el resultat m'agrada molt.

Primer vaig agafar dos cartrons de cereals i els vaig folrà amb cartolina negra, després vaig fer el llom i vaig enganxar les tres parts fent així les tapes i el llom de la meva llibreta. Una vegada fet això, faig enganxar cartolina negra per folrà l'interior de les cobertes, Després faig fer unes butxaques a les contraportades. Per tancar-la vaig fer servir una goma.

Després vaig agafar fulls quadriculats i els vaig doblegar formant els fulls interiors de la meva llibreta, al mateix temps vaig doblegar unes cartolines decorades per fer els meus separadors. Una vegada vaig tenir tot això, ho vaig cosir amb fil de color lila i vaig posar unes boles de fusta com a decoració en el llom.


Una vegada fet tot això vaig decorar la tapa de la llibreta, ho vaig fer amb arpillera, segells de fulles, i unes lletres fetes amb segells posant el títol.



I aquest és el resultat;


Aquesta llibreta la faré servir per prendre apunts sobre scrap, tècniques, decoracions, tintes..., també la faré servir per poder escriure els meus desitjos...que vull comprar-me, que necessito, que val i que no val la pena tenir...també podré escriure els meus projectes.... Bé serà un llibreta dedicada a l'scrap, totalment dedicada a això.

Espero que us agradi!

dimarts, 14 de juliol del 2015

Diaris de vacances

Avui us ensenyo dos diaris de vacances que he fet, utilitzant una llibreta ja realitzada he decorat la portada i contra-portada i algunes pàgines interiors. Per últim he entintat totes les vores de les pàgines donant un caire més acabat al producte.

A les seves propietàries els hi ha agradat força, espero que l'utilitzin i si s'escau els acabin.

Portada:

Contra-portada:

Tot i que no es veu be es pot intuir les vores de totes les pàgines entintades de color blau.

Espero que us agradi!

També et pot interessar...