En el grup de face "Sensaciones ATC" ja fa uns mesos que vam fer un intercanvi d'atc's.
Nom de la sèrie: Espai
Requisit: fons mix-media
Pel fons vaig fer servir paper d'aquarel·la, i pintures acríliques. Per fer els planetes troquels i carpetes de textura i per últim tocs de pàtina coure, lila i blava.
Espero que us agradi!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Atc. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Atc. Mostrar tots els missatges
divendres, 7 de setembre del 2018
I aquí va una d'atc's
Etiquetes de comentaris:
Atc,
Espai,
Mix media,
Patina Cadence,
Planetes,
Tintes dylusion
Ubicació:
Catalunya
dimecres, 28 de febrer del 2018
Nous formats: postals de Nadal 2017
Aquest any he volgut fer un tag i un atc Nadalenc, el primer per felicitar en els professors de l'escola el Nadal i el segon per fer un intercanvi.
Ha sigut força divertit crear d'una manera diferent la tradicional postal de Nadal.
Espero us agradi i us pugui servir d'inspiració pel proper Nadal, si mes no.
Per fer el fons he utilitzat aquarel·les, després un troquel, un llaç i unes flors fetes amb un paper xarol vermell i per últim un segell... i ja esta!
Per fer el fons he utilitzat aquarel·les, després un troquel, un llaç i unes flors fetes amb un paper xarol vermell i per últim un segell... i ja esta!

En aquest cas el fons de les atc's esta fet amb acriliques, stencil i pasta de textura.
Nom de la sèrie: "Merry x-mas"
Requisit: Nadal
dimarts, 27 de febrer del 2018
Una d'ATC's
Ja fa molts dies per no dir mesos...que no publico res, he començat l'any una mica desganada creativament... però be sembla que les forces m'han tornat com a mínim per actualitzar el blog que el tinc força deixat.
Aquestes atc's pertanyen a l'any passat.
Nom de la sèrie: "Adventure"
Requisit: Cap
Nom de la sèrie: "Heroines"
Requisit: Inspirat en el tema del "càncer de mama"
Nom de la sèrie: "Medicinal Plants"
Requisit: Plantes medicinal..
Nom de la sèrie: "Mushrooms"
Requisit: Bolets
Espero us agradi!!
Ubicació:
Catalunya
dijous, 12 d’octubre del 2017
Atc: My way
Aquest cop us porto un atc que vaig fer per un intercanvi del grup de Face de "La chica del scrap". M'agraden molt els intercanvis que fan.
Nom de la sèrie: "My way"
Ubicació:
Catalunya
divendres, 1 de setembre del 2017
dimecres, 12 de juliol del 2017
Noves sèries d'Atc's
Us volia ensenyar les noves sèries d'atc que he anat fent i encara no us havia ensenyat.
Feia temps que no feia cap entrada d'atc's tot i que no he deixat de fer-ne. Des de que ho vaig descobrir no he pogut parar.
Aquesta entrada serà una mica llarga, espero no s'he us faci pesada...
Nom de la sèrie: "Bicicletes"
Nom de la sèrie: "Boo..."

Nom de la sèrie: "Carnaval"

Nom de la sèrie: "My home"

Nom de la sèrie: "My garden"
Nom de la sèrie: "Friends"

Espero us agradi!
Nom de la sèrie: "Canada"
Requisit: que sigui un país
Nom de la sèrie: "Bicicletes"
Requisit: tema bicicletes
Nom de la sèrie: "Boo..."
Requisit: color negre

Nom de la sèrie: "Carnaval"
Requisit: que hi hagi alguna ploma

Nom de la sèrie: "My home"
Requisit: que tingui una casa
Nom de la sèrie: "Paris"
Requisit: tema ciutat

Nom de la sèrie: "My garden"
Requisit: tema jardineria
Nom de la sèrie: "Friends"
Requisit: color taronja

Nom de la sèrie: Owls
Requisit: tema mussols
Espero us agradi!
dimarts, 3 de gener del 2017
Noves sèries d'atc's
Amb aquestes dues sèries acabo la meva participació en l'intercanvi mensual de Colores del mundo que feia a través del grup del Facebook "La chica del scrap" pertanyen a novembre i desembre.
Nom de la sèrie: Potion: Love nº 12
Requisit: color daurat
Espero us agradin!
Nom de la sèrie: Potion: Love nº 12
Requisit: color daurat
Nom de la sèrie: My Cat
Requisit: color negre
Espero us agradin!
Ubicació:
Catalunya
dilluns, 26 de setembre del 2016
Noves sèries d'atc's
I aquí un altre post d'atc's....
Nom de la sèrie: Estiu blau
Ubicació:
Catalunya
dimecres, 21 de setembre del 2016
Nova sèries d'Atc's
I aquí un altre post d'atc's....
Nom de la sèrie: We are all creative
Ubicació:
Catalunya
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
També et pot interessar...
-
Aquest any un dels meus propòsits és aprendre a menjar d'una manera saludable, haig de dir que em costa força per que m'agraden tot...
-
Avui aquest post és una mica diferent de tots els altres que he fet... Necessitava fer el regalet que es dóna als convidats en un casament ...
-
Aquesta si és la primera entrada d'aquest 2018. El mes de gener em vaig proposar fer per primera vegada un midori, m'agrada molt...












































