Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sol. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sol. Mostrar tots els missatges

dijous, 27 de març del 2014

Una mirada al Sol...

Aquestes dues fotografies són una mirada al Sol, una directament i l'altre s'endevina.
M'agrada molt portar la meva càmera i poder captar tot allò que em sorprèn, tan amunt com avall hi ha mons per observar.



Per mi fotografiar és poder captar instants per recordar....

També et pot interessar...