Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Aniversari. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Aniversari. Mostrar tots els missatges

dijous, 19 d’octubre del 2017

Per molts anys!!

Com cada any des de fa ja força anys, quan arriba el 19 d'octubre regalo una postal d'aniversari amb tot el meu amor. Sempre m'ha resultat difícil fer postals masculines, però crec que aquest any me n'he sortit prou be.

He fet servir un paper bastant masculi i després tant els troquelats com les decoracions són molt neutres.



Interior:


                                                      Detall interior:

                          










Espero que us agradi!

dimarts, 18 de juliol del 2017

Regal d'aniversari

Fa uns dies em van encarregar que fes alguna cosa per regalar a una nena que feia el seu aniversari. I vaig pensar que una llibreta per poder escriure tots els seus secret amb complements estaria be. Així que em vaig posar a la feina.

Primer vaig fer servir fulls quadriculats i grapant-los vaig construir una llibreta que després decoraria. La vaig folra amb un paper d'scrap rosa amb topets i vaig posar un llom de tela adhesiva de lli fent conjunt, també vaig afegir una punta que fes un bon acabat, Vaig posar el nom a la portada fent servir uns segells alfabètics decorats, també vaig posar una goma negra per que pogués tancar-se amb facilitat i per últim vaig entintar tots els fulls amb distress lila i vaig enganxar uns pompons negres.


Segon vaig comprar una carpeta de gomes i la vaig modificar, primer vaig treure les gomes que portava i la vaig pintar amb pintura chalk paint de color blau clar quan la vaig tenir seca amb sprai chalk paint crema la vaig ruixar donant un aspecte ben diferent del que tenia abans.


Així va quedar el conjunt de llibreta mes carpeta.


Per últim vaig afegir un petit estoig que també vaig decorar enganxant uns petits botons metàl·lics i fent un petit acabament per la cremallera.
Crec que tot el conjunt va quedar prou be! Senzill però molt personalitzat.


 Espero que us agradi!

diumenge, 29 de gener del 2017

Per molts anys!!

Avui us porto una postal per felicitar un aniversari molt especial. És una postal "expres", no tenia massa temps, però volia que fos molt especial.

És molt senzilla però l'he feta amb molt d'amor. No he utilitzat masses materials...a vegades menys és mes com diuen algunes de les meves amigues scraperes...



Interior:


Detalls:


Espero que us agradi!

dijous, 17 de novembre del 2016

Feliços 80 anys!

Aquest cop una targeta per felicitar uns 80 anys molt ben portats. Havia vist aquest tipus de targetes que quan estires s'obren i on es pot amagar un missatge. M'agradava la idea de poder-ho provar i així ho vaig fer....
Vaig utilitzar paper scrap, cartolina per fer la base, segells i flors que havia fet amb una troqueladora manual i que després vaig pintar amb pintura metal·litzada....
Va quedar prou be i el més important de tot es que li va agradar....

 Primera plana:



Oberta:

Detall oberta:


Detall de les flors:


Espero que us agradi!

dilluns, 24 d’octubre del 2016

Feliços 46 anys!!

Una postal per felicitat a algú molt especial...

Vaig fer una "shaker card" molt senzilla i a l'interior vaig utilitzar pintura casolana per amagar el regal i així poder fer un "rasca el teu regal".... segells, troquels i die cuts...


Interior:

Espero que us agradi!
I si voleu més informació podeu deixar un comentari....

dissabte, 7 de maig del 2016

90 anys!!

Aquesta és una entrada molt especial, una de les persones més importants de la meva vida va fer anys... I a part d'organitzar un dinar familiar, vaig voler agrair d'una manera molt íntima tota una vida d'entrega i amor.

Vaig utilitzar un canvas de 30x30 cm i vaig fer un LO una mica especial. Pel fons vaig utilitzar un paper de decoupage i amb pintura acrílica vaig dibuixar un arbre que simbolitzava la família on les arrels eren els progenitors i les branques els seus descendents. Per decorar vaig fer servir cors, flors i papallones..

Era la primera vegada que feia alguna cosa en decoupage i va resultar que és molt agraït i em va agradar molt.

Senzill però fet amb tot l'amor!

dimarts, 27 d’octubre del 2015

Ja estan aquí els 45!

Fa uns dies va ser l'aniversari de la meva parella, una persona extraordinària, pacient, encantadora i molt dolça....
Vaig voler fer-li una felicitació molt espacial però molt senzilla i on vam participar tots els membres de la nostra petita família.

Vaig fer servir tintes per fer el fons. Uns segells per fer els regals, els vaig acolorir amb retoladors i els vaig enganxar per sobre la cartolina per crear relleu. També vaig enganxar uns globus de festa on hi vaig enganxar els números que vaig fer amb cartolina i embossing calent. També vaig escriure "Per molts anys" amb retolador negre (tot i que no em va quedar gaire be, és molt difícil escriure a ma alçada).

La postal volia representar amb els globus els anys que arriben i se'n van. Una manera molt senzilla però feta amb tot el cor.


Espero que us agradi!!

dijous, 20 d’agost del 2015

Va d'aniversari !!

Avui una targeta de felicitació per un 75è aniversari amb molt d'amor i poc convencional.



Per fer-la m'he inspirat en un tutorial de "Craftingeek". Tot i que jo vaig fer servir un paper d'scrap de 12"x12".

És una targeta molt senzilla però el resultat és molt bo. He fet servir segells, embossing calent, tintes, paper d'scrap, cartolina, lletres adhesives i nombres de cartró. I he afegit per últim un molt d'amor.

Detall interior



Detall exterior (darrera al paper d'scrap), per fer el fons vaig fer servir tintes i segells amb embossing calent.



Detall portada amb unes flors fetes amb unes troqueladores i uns papers d'scraps.


Espero que us agradi tant com va agradar a la destinatària!!

dilluns, 30 de març del 2015

Un aniversari molt especial!

Avui us porto una targeta d'aniversari plena d'amor. He fet servir quasi totes les tècniques... des d'aquarel·les fins embosing, passant per la pigmentació de paper, fins la tècnica més bàsica, retallar i enganxar papers d'scrap.



Aquí hi ha diferents detalls dels que vaig fer, segells, embossing calent, lletres de fusta decorades, lletres de roba, números de paper d'scrap i lletres de Bobunny, washitape i també vaig dibuixar i pintar la guitarra amb aquarel·les i tintes. 


Vaig voler fer una targeta molt personal a un bon amic i de fet vaig voler fer-la amb uns trets molt diferencials.
Espero que us agradi!

També et pot interessar...