Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Paper. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Paper. Mostrar tots els missatges

dimarts, 10 de maig del 2016

Organitzador de paper 20x20

Tenia tots els papers de 20x20 cm. mal col·locats i la veritat és que no sabia massa be on els tenia... per tant havia de posar remei i que millor que fer-me un organitzador...

Vaig utilitzar una caixa de cereals com a base, whasi tape de roba per tapar les juntes, paper d'scrap per folrar el cartró i desprès vaig utilitzar unes etiquetes i unes flors de feltre per decorar.

La bosseta que es veu es una funda de Cd que vaig retallar i segellar amb la fuse.
I així és com va quedar!


Espero que us agradi!

També et pot interessar...