Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nadal. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Nadal. Mostrar tots els missatges

dimecres, 28 de febrer del 2018

Tag d'hivern...




Com cada any el grup de Facebook "La chica del scrap" organitza un intercanvi de tag's Nadalencs per a poder penjar a l'arbre. 

Aquest és el segon any que hi participo i la veritat es que m'agrada molt fer aquests intercanvis.

Aquests any he creat el fons jo mateixa, colors blau, blanc i platejat són els colors principals que he fet servir. La pasta de textura i els stencils m'han ajudat a acabar de perfilar-ho.

Després un troquel de pingüí i un de paraula conformaven el tag. Per decorar-ho troquelats de neu, cinta i paper d'scrap. Les vores entintades amb distress i el requisit dels tag's que era fer servir una punta brodada.




Espero us agradi!

dimarts, 3 de gener del 2017

Detall de Nadal

L'any passat pels voltants del dia 22 de Desembre vaig fer un detallet pel mestre de l'escola. Vam comprar algunes coses i vaig fer una petita cistella i unes postals de Nadal.

Vaig fer servir material reciclat per crear la caixa on vam posar les coses que havíem comprat.
Material: una caixa i cartró ondulat per fer el recipient, unes boles i paper de cel·lofana per decorar-ho.


Per la postal vaig fer servir paper d'scrap, uns pompons, unes etiquetes i un estel de goma eva amb purpurina per decorar. 
La intenció és que sembles un arbre de Nadal i crec que ho vaig aconseguir.

Espero que us agradi!

dilluns, 2 de gener del 2017

2017

Primera entrada de l'any, se'm fa força estrany acostumar-me quan canviem d'any, passar d'un número a l'altre i no equivocar-se se'm fa difícil....

Tot i que aquesta entrada la faig en el nou any, haig de dir que el que us ensenyo pertany a l'any passat..

Aquestes són les postals de Nadal que vaig fer per felicitar a familiars i amics el Nadal i el nou any. Vaig fer servir troquels, segells, paper d'scrap i paper de dibuix blanc, tintes distress, purpurina i diecuts...



Espero que us agradin!

dissabte, 31 de desembre del 2016

Tags Nadal 2016'

Us vull ensenyar els tags que vaig fer per un intercanvi del grup "La chica del scrap" del facebook on participo de tant en quan.  S'havien de fer tres tags amb temàtica Nadalenca i dos s'havien d'intercanviar.

Vaig utilitzar paper d'scrap, uns troquels de "La pareja creativa" que m'agraden moltíssim, segells i pasta relleu...




Darrere:

Espero que us agradi!!

dilluns, 15 de desembre del 2014

També et pot interessar...