Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Liceu. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Liceu. Mostrar tots els missatges

dilluns, 27 d’octubre del 2014

Liceu

Ahir vaig anar per primer cop al Liceu a veure "La flauta Màgica" per infants...

Va ser extraordinari entrar en aquell magnífic teatre, quantes llums, quina grandiositat, realment em va impressionar moltíssim la pompositat i em vaig imaginar com se sentirien les dames de l'alta societat quan entraven al Liceu amb les seves millors gales...
És un lloc per anar a visitar i si a sobre vas a veure una obra que t'agrada encara és molt millor.

Impressionant!!!

També et pot interessar...