Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Home decor. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Home decor. Mostrar tots els missatges

dilluns, 5 de març del 2018

Reina Belluga


Aquest any l'escola em va demanar que els ajudés a fer el cap de la Reina  Belluga, era un repte força difícil i important. Feia molt temps que no posava a la pràctica la tècnica del paper maixé.

I aquí teniu el procés:


Primer vaig fer servir la tècnica senzilla del paper maixé. Encara que per fer les celles, el nas, les orelles, la barbeta i els llavis vaig haver de fer servir la tècnica clàssica per que havia de donar el volum necessari.



 Aquesta és la segona fase. Una vegada vaig tenir fet el cap vaig haver de pinta'l amb gesso blanc per poder pintar-lo després amb acríliques.
Ja començava a tenir forma.







 Aquesta és la tercera fase. Primer vaig pintar la cara amb el color carn-rosat. Segon vaig pintar les diferents parts de la cara, cada una amb el seu color més característic, llavis, ulls, celles, parpelles...
Per últim vaig fer els detalls de la cara com les pigues i vaig fer-li un barret de goma eva amb purpurina vermella i amb platejada.
I ja la vaig donar per acabada, tot i que no vaig quedar gaire contenta, hi havia força errades...però els hi va agrada molt i això és el que veritablement importa.









Una vegada acabada la vaig portar a l'escola on la van vestir i li van posar una perruca i va quedar prou bé.
Aquí teniu el rei Carnestoltes i la reina Belluga !!


Espero us agradi!

dijous, 30 de març del 2017

Reciclem: Cosetes!













Avui us porto una caixa de cireres alterada. Feia temps que la tenia i volia alterar-la però no trobava pas el moment per a fer-ho. Vaig veure el repte de DK scrap collection i vaig pensar que havia arribat el moment de fer-ho.


Primer de tot vaig fregar tota la caixa amb un paper de vidre de gra fi per a fusta. Després d'això vaig fer servir la tècnica del paper "mâché" per tapar totes les grapes que porten aquestes caixes i vaig deixar-la secar. Una vegada vaig tenir seca la caixa vaig tornar a fregar-la amb el paper de vidre.


Després de tot això vaig pintar-la amb pintura "chalk paint" de color blau clar. Una vegada la vaig tenir seca, va venir la part de la decoració pròpiament.


Per decorar-la vaig fer servir primer paper "decoupage" de flors, fent servir la tècnica del "decoupage". Una vegada vaig tenir-ho sec, vaig col·locar "washi tape" de roba rosa amb estrelletes a les cantonades i vaig col·locar corda al voltant de la caixa, a la part inferior vaig donar tres voltes i al part superior dues. Una vegada fet tot això per donar-li un millor acabat vaig donar-li una capa de gel-medium. 
Quan estava sec vaig pintar-la amb pintura acrílica daurada per donar-li un aire antic.


Després amb silicona calenta vaig fer la paraula "Cosetes" i algunes de les flors i ho vaig pintar amb pinta-ungles de colors, quan ho vaig tenir sec vaig enganxar-ho a la caixa amb silicona calenta i vaig posar unes perles al centre. També vaig posar dues flors de roba a cada punta i una al centre aproximadament posant les mateixes perles.
Per últim amb una patina daurada vaig fer aquest acabament "vintage".

I aquest és el resultat final: 



Una caixa per poder guardar totes les "xuxes" d'scrap que tinc per sobre la taula i que moltes vegades no faig servir per que no recordo que les tinc.
Espero us agradi!

dimarts, 10 de maig del 2016

Organitzador de paper 20x20

Tenia tots els papers de 20x20 cm. mal col·locats i la veritat és que no sabia massa be on els tenia... per tant havia de posar remei i que millor que fer-me un organitzador...

Vaig utilitzar una caixa de cereals com a base, whasi tape de roba per tapar les juntes, paper d'scrap per folrar el cartró i desprès vaig utilitzar unes etiquetes i unes flors de feltre per decorar.

La bosseta que es veu es una funda de Cd que vaig retallar i segellar amb la fuse.
I així és com va quedar!


Espero que us agradi!

dissabte, 7 de maig del 2016

90 anys!!

Aquesta és una entrada molt especial, una de les persones més importants de la meva vida va fer anys... I a part d'organitzar un dinar familiar, vaig voler agrair d'una manera molt íntima tota una vida d'entrega i amor.

Vaig utilitzar un canvas de 30x30 cm i vaig fer un LO una mica especial. Pel fons vaig utilitzar un paper de decoupage i amb pintura acrílica vaig dibuixar un arbre que simbolitzava la família on les arrels eren els progenitors i les branques els seus descendents. Per decorar vaig fer servir cors, flors i papallones..

Era la primera vegada que feia alguna cosa en decoupage i va resultar que és molt agraït i em va agradar molt.

Senzill però fet amb tot l'amor!

dijous, 5 de maig del 2016

Reciclem....

Aquests dies m'he dedicat a fer força coses, però aquest cop no ben be d'scrap. M'agrada reciclar i donar altres utilitats a pots, llaunes, cartrons....

Aquesta vegada és un pot de cola-cao que pintat amb pintura acrílica de color bronze i guarnit amb una cinta de sac, una flor feta de cordill, un botó de fusta i una floreta de plàstic fan que un simple pot de plàstic groc pugui tenir una altra utilitat i aquest cop entrant dins la secció de "home decor".


Jo el faré servir per tenir ordenat tots els meus estris de pintura....


Espero que us agradi!

També et pot interessar...