Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pasta de textura. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Pasta de textura. Mostrar tots els missatges

divendres, 30 de novembre del 2018

Black challenge Paradise

Quan vaig llegir que The Paradise Corner tenia entre mans aquest repte em va fer força il·lusió, per fi el meu color preferit tenia tot un mar de possibilitats. Es cert que des de fa molt temps el color negre i jo sempre hem anat de la ma tot i que fa temps que a la meva vida també han entrat altres colors. 
Doncs si, el repte és la utilització del color negre com a base, ha de predominar sobre els altres i aquí us mostro el meu llenç.


Detalls:


Materials:
Llenç 15x15cm
Pintura negra Dylussion
Pintura daurada Cadence
Stencils
Troquel engranatges
Pasta textura 
Patines daurada i bronze de la marca Cadence
Tul negre
Paper Vegetal estrelletes daurades
Motllo per mix media d'stamperia
Cream paste d'stamperia

Primer de tot vaig fer els dos cors i el número amb la Cream paste d'stamperia i els motllos, em va agrada moltíssim!! No ho havia provat mai i em va encantar.
Després vaig pintar amb pintura acrílica negra el fons i vaig posar pasta de textura amb un stencil i un cop sec amb l'altre stencil i pintura daurada. Un bon punt vaig acabar, vaig troquelar les decoracions, i quan tot va estar enllestit ho vaig muntar i el resultat no ha quedat del tot malament....

Espero que us agradi! 

Winter is coming...

Aquest mes de novembre el grup Mix Mediando un poquito ha posat un repte força complicat per a mi, les condicions eren utilitzar com a suport una fusta i no fer servir pas el color vermell. El tema era la tardor-hivern i la DT del grup qui ho ha proposat és la Diysil Art - Silvia SC.

Este mes de noviembre el grupo Mix Mediando un poquito ha propuesto un reto un tanto complicado para mi, las condiciones eran utilizar como soporte una madera y no utilizar el color rojo. El tema era el otoño - invierno y la DT del grupo quien lo propuso fue Diysil Art - Silvia SC.

I aquí esta la meva proposta:
Y aquí esta mi propuesta:



Detalls:
Detalles:



Materials:
La fusta és la base d'una caixa de maduixes
Gesso blanc
Paper de cuina
Pintures Cadence
Pasta de textura blanca
Stencil
Pasta de neu Cadence
Goma eva
Paper d'scrap
Troquels sizzix
Paper d'aquarel·la

Materiales:
La madera es la base de una caja de fresas
Gesso blanco
Papel de cocina
Pinturas Cadence
Pasta de textura blanca
Stencil
Pasta de nieve Cadence
Papel de scrap
Troqueles sizzix
Papel de acuarela


Vaig començar desmuntant la caixa de maduixes i quedant-me el fons de la caixa. Una vegada la vaig fregar tota, li vaig donar una capa de gesso blanc. Un cop sec vaig enganxar paper de cuina per donar textura, després amb l'stencil de totxanes i utilitzant pasta de textura blanca vaig construir una paret a la part dreta de la fusta. Un cop tot sec vaig pintar la paret amb les pintures acríliques hibrides Cadence de color marró i gris i amb gris i blanc la resta. Un cop tot sec vaig fer el cel amb color blau cel, gris i blanc. Després de tot això vaig enganxar els edificis (és un troquel de sizzix) que vaig troquelar amb un paper d'aquarel·la que jo mateixa havia pintat amb pintura mint i negra i uns tocs de daurada. Per altra banda amb goma eva vaig construir una barana on hi vaig enganxar paper d'scrap que simulava fusta i per últim amb un altre troquel de sizzix vaig fer les fulles i branques que vaig enganxar sobre la barana. Per últim i a tocs vaig posar pasta de textura de neu i gotetes blanques simulant la neu.

Empece desmontando la caja de fresas i quedándome el fondo de la misma. Una vez la tuve toda lijada le di una capa de gesso blanco. Una vez seca enganche papel de cocina para dar textura y con un stencil de tochos recree una pared con pasta de textura en el lado derecho. Cuando estubo seco pinté la pared con pinturas híbridas Cadence de color marron y gris y el resto en gris y blanco. Una vez estubo seco pinté el cielo con los colores gris, azul cielo y blanco. Después con un troquel de sizzix y papel de acuarela pintado de color mint y negro con toques de dorado troquelé los edificios y los enganché simulando una ciudad. A parte con goma eva construí una barandilla donde enganche papel de scrap que simulaba madera. Con otro troquel de sizzix troquelé hojas y ramitas que enganché encima de la baranda. Por último y a toques puse pasta de textura de nieve y gotitas blancas que simulaba la nieve.

Espero que us agradi!
Espero que os guste!



dimecres, 24 d’octubre del 2018

Altered Paintbrush



Aquest mes d'octubre el grup Mix Mediando un poquito la MarFer Dei va proposar el segon repte de la temporada, hauríem d'alterar una brotxa de 5" o 6" d'ample i hauríem de fer servir dos colors com a mínim.

Este mes de octubre en el grupo Mix Mediando un poquito MarFer Dei ha sido la encargada de proponer el segundo reto de la temporada, deberíamos alterar una brocha de 5" o 6"de ancho y deberíamos utilizar dos colores como mínimo.




Repte 2 - Temporada 2018-2019 – Altered Paintbrush

No ha sigut gens fàcil per mi, no havia mai alterat cap brotxa i no és una cosa que m'atregui gaire, se m'ha fet força difícil tot i que el resultat no em desagrada.
Després de comprar-me la brotxa vaig estar pensant per on començar, quins colors fer servir i quines decoracions, és un espai tan petit!!

No ha sido nada fácil para mi, no habia alterado nunca una brocha y no es algo que me atrajera, me ha sido bastante difícil aunque el resultado no me desagrada.
Después de comprarme la brocha estuve pensando por dónde deberia empezar, qué colores utilizar y qué decoraciones, el espacio es tan pequeño!

Vaig començar enganxant pedretes petites i corda per donar-hi textura, després una bona capa de gesso blanc i una capa de pintura acrílica negra. 

Empecé pegando piedrecitas pequeñas y cuerda para dar textura, después le di una capa de gesso y una capa de pintura acrílica negra.



Amb pintura acrílica de la marca Cadence, mousse Nuvo i distress oxide (tot d'un color similar) vaig anar jugant tant a la brotxa donant-li textura com en les decoracions.

Con pintura acrílica de la marca Cadence, mousse Nuvo y distress oxide (todo de un color similar) fuí jugando tanto en la brocha como en las decoraciones para ir dándole textura,

Com a decoració vaig fer servir blondes de paper que prèviament vaig pintar, també vaig fer servir una cinta de blonda negra, unes flors, un brad que vaig col·locar en l'orifici de dalt de la brotxa i el vaig enganxar amb silicona calenta,  washi tape de cors, també vaig fer servir un marc de fusta i un fil d'acer que amb pasta de textura negra vaig empastifar. 

Para la decoración utilicé blondas de papel que previamente pinté, una cinta de encaje negra, flores, un brad que coloqué en el orificio de arriba de la brocha que pegué con silicona caliente, washi tape de corazones, también utilicé un marco de madera e hilo de acero que embadurné con pasta de textura negra.

Per últim vaig posar el títol amb lletres impreses enganxades sobre goma eva pintada i amb les vores amb pasta de textura negra de Carrotcake.

Por último puse el título con letras impresas pegadas en goma eva pintada y con los bordes con pasta de textura negra de Carrotcake.


I el resultat és aquest: Pintant somnis
Y el resultado es éste: Pintando sueños



Detall del mànec:
Detalle del mango:


Detall de la brotxa:
Detalle de la brocha:


Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dimarts, 21 d’agost del 2018

Dark Angel

I aquest és el quart i últim tag XL proposat pel grup Mix Mediando un poquito. Aquest cop la paraula proposada és "Dark". 
Al principi no estava segura...que es el que havia de fer, no sabia per on havia de començar però la veritat és que aquest estil m'agrada molt. La obscuritat, el costat fosc, l'humor negre....són part de la meva vida.

Y este es el cuarto y último tag XL propuesto por el grupo Mix Mediando un poquito. La palabra que han propuesto es "Dark".
Al principio no estaba segura...no sabia que tenia que hacer, por donde tenia que empezar pero la verdad es que este estilo me gusta mucho. La oscuridad, el lado oscuro, el humor negro...son parte de mi vida.

1. Primer i com en els altres tags vaig agafar un paper d'aquarel·la i el vaig enganxar en un cartró per donar consistència. Vaig enganxar uns fulls de paper de llibre i una vegada sec vaig pintar-ho amb una barreja de gesso blanc i pintura negra, per això va quedar d'un color gris...
Una vegada sec amb un stencil i pasta de textura negra que també vaig posar per les vores vaig donar un aspecte a trencat. Per últim amb pintura granat vaig donar uns tocs per acabar donant-li aquest aspecte.


1. Primero y como en los otros tags utilicé papel de acuarela que pegué a un cartón para darle consistencia. Luego pegué trozos de hojas de un libro y una vez seco, lo pinté con una mezcla de gesso blanco y pintura negra, de ahí que quedara de un color gris... Una vez seco con stencil y pasta de textura negra que también puse por los lados para dar una apariencia de roto. Por último con pintura granate le di unos toques para terminar de darle este aspecto.



2. Per un altra banda vaig agafar dos trossos de vena i els vaig pintar de color negre. Vaig troquelar uns cors que vaig pintar amb pintura granat i negra i també vaig troquelar un enreixat tres vegades i el vaig pintar amb la mateixa pintura granat i negra, per últim vaig fer unes llàgrimes amb silicona calenta que també vaig pintar amb els mateixos colors.


2. Por otro lado cogí dos trozos de venda y los pinté de color negro. Luego troquelé unos corazones que pinté con pintura granate y negra y luego troquelé tres veces unos enrejados que pinté con la misma pintura granate y negra, por último hice unas lágrimas con silicona caliente que pinté con los mismos colores.



3. L'últim pas abans de la composició final va ser realitzar un ala i un cercle amb plomes negres. Va ser força entretingut però va valer la pena.
Una vegada tenia tots els elements vaig fer la composició final i per últim li vaig donar uns tocs amb la pàtina de color coure. I aquest és el resultat final.


3. El último paso antes de la composición final fue realizar un ala y un aro con plumas negras. Fue bastante entretenido pero valió la pena.
Una vez tube todos los elementos hice la composición final y por último le di unos toques con la pátina cobre. Y este es el resultado final.

                                            

Detalls:
Detalles:




































Espero que us agradi! 
Espero que os guste!

Una finestra oberta al món


I avui us porto el tercer tag XL, que correspon a la primera quinzena d'agost. Aquest cop el grup "Mix mediando un poquito" ha proposat la paraula "finestra".




Y hoy os traigo el tercer tag XL, que corresponde a la primera quincena de agosto. Esta vez el grupo Mix mediando un poquito ha propuesto la palabra "ventana".




Vaig començar posant gesso blanc en un full d'aquarel·la que anteriorment havia enganxat en un cartró per poder donar consistència. Després vaig pintar amb negra, blau i granat al fons. Una vegada seca vaig fer servir un stencil d'estrelles amb pintura plata per donar mes realitat a la nit (tot i que no es veu gaire ja que queda sota la cortina).
A part fent servir goma eva vaig construir la finestra, la vaig enganxar i la vaig pintar negra.
Mentrestant vaig troquelar tres cops els edificis amb diferents papers, negre, plata i vermell (era pintura sobre full de llibre).
Amb un llapis de grafit vaig fer les ombres dels edificis.

Empecé con gesso blanco poniéndola en una hoja de acuarela que anteriormente habia enganchado un cartón para darle consistencia. Después con pintura negra, azul y granate pinté el fondo. Una vez seco utilicé un stencil de estrellas con pintura plata para dar más realismo a la noche (aunque no se ve demasiado ya que queda escondido detras de la cortina).
A parte utilicé goma eva para construir la ventana, la enganche y la pinté en negro. Mientras se secaba troquele tres veces los edificios con distintos papeles, negro, plata y rojo (este último era pintado sobre una hoja de papel de un libro). Una vez enganchados en el fondo del tag, con un làpiz de grafito hice las sombras que proyectan los edificios.








Per últim vaig fer la composició, vaig posar una cortineta decorada amb una cinta negra, vaig segellar una de les nines de Prima Doll i ho vaig pintar amb pintura negra, simula que esta d'esquena mirant la gran ciutat!! Unes floretes i ja esta!
Ah! i la meva frase... Una finestra oberta al mon!

Por último acabe la composición, puse una cortina decorada con una cinta negra. Con un sello de las muñecas de Prima Doll y pintado de negro hice que pareciera  una figura de espaldas mirando la gran ciudad!. Unas fores y ya esta!
Ah! y mi frase....Una ventana abierta al mundo!










Detalls:





















Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dilluns, 6 d’agost del 2018

Live is beautiful

Anem pel segon tag XL, segona quinzena de juliol i la paraula  que van proposar en el grup "Mix mediando un poquito" era "Bellesa". Quan vaig llegir aquesta paraula el que em va venir el cap va ser el títol d'una pel·lícula que em va agradar moltíssim, tant la música com la pel·lícula en sí. Aquest joc entre còmic i dramàtic em va encisar. 

Vamos por el segundo tag XL, segunda quincena de julio, y la palabra propuesta por el grupo Mix mediando un poquito es "Belleza". Cuando leí la palabra lo primero que me vino a la cabeza fué el título de una película que me gusto muchísimo, tanto la música como la película en sí. El juego entre lo cómico y lo dramático me encandiló.





Per fer el fons vaig utilitzar el paper d'aquarel·la blanc i vaig fer servir un stencil i pasta de textura, després ho vaig pintar amb acríliques, crema, negra i plata.
Per altra banda vaig utilitzar tres tipus de paper amb el toc romàntic dels roses, cremes i un d'una partitura. Vaig fer servir una malla pintada amb pintura acrílica plata i un troquelat. Per acabar vaig posar una foto del pòster de la peli, tres flors negres i el títol on hi podem trobar la paraula proposada.

Para hacer el fondo he utilizado papel de acuarela blanco y con un stencil y pasta de textura, después lo he pintado con pinturas acrílicas crema, negra y plata.
Por otro lado he utilizado tres tipos de papel con un aire romántico rosas, cremas y uno con una partitura. Utilicé una malla pintada con pintura acrílica plata y un troquelado. Para acabar utilicé una foto del póster de la peli, tres flores negras y el tílulo donde encontramos la palabra propuesta.





Espero que us agradi!
Espero que os guste!

diumenge, 22 de juliol del 2018

Summer



Aquest estiu el grup "Mix Mediando un poquito" ha organitzat un repte força entretingut i a la vegada molt divertit. Es tracte de la creació de quatre tags XL, un per quinzena. Ens donaran una paraula i haurem de crear un tag amb el que ens representi o el que ens transmeti la paraula. Aquesta primera quinzena la paraula és "Estiu".

Este verano el grupo Mix Mediando un poquito ha organizado un reto muy entretenido y a la vez muy divertido. Se trata de la creación de cuatro tags XL uno por quincena. Nos daran una palabra y tendremos que crear un tag con lo que nos represente o nos transmita la palabra. En esta primera quincena la palabra es Verano.



Vaig utilitzar paper d'aquarel·la i el vaig embossar en fred, després vaig crear un fons amb la gelli plate i les dylusions simulant el fons del mar...
Després amb les infusions vaig donar diferents tonalitats. Amb diferents stencils i pasta de textura negra i transparent vaig donar profunditat.

Utilicé papel de acuarela i lo embose en frio, después cree un fondo con la gelli plate y las dylusions simulando el fondo del mar...
Después con las infusions di distintas tonalidades. Con distintos stencils y pasta de textura negra y transparente le di profundidad.


Per últim, vaig utilitzar una gassa tintada de blau i vaig fer diferents troquelats de coralls, peixos, caragols i estrelles de mar per poder guarnir el tag, els troquelats els vaig fer amb paper d'aquarel·la i infusions.

Por último, utilice una gasa tintada en azul y realicé distintos troqueles de corales, peces, caracolas y estrellas de mar para poder adornar el tag, los troquelados los hice con papel de acuarela y infusions.



I aquest és el resultat final:

I aquest és el resultat final:



Espero que us agradi!

Espero que os guste!



dimecres, 18 d’abril del 2018

Llibre alterat

Això dels reptes enganxen....
Em torno a presentar el repte d'Abril de "Mix Mediando un poquito", grup del Facebook que segueixo. Aquest mes l'ha proposat Hadry Dc. El repte es tractava d'alterar algunes de les pàgines d'un llibre fent servir qualsevol tècnica i amb un element obligatori, la corda.

Esto de los retos engancha...
Me vuelvo a presentar a los retos de "Mix Mediando un poquito" y esta vez de la mano de Hadry Dc. El reto trataba de alterar algunas páginas de un libro utilizando qualquier técnica y con un elemento obligatorio como es, la cuerda.

Primer de tot vaig començar preparant les pàgines del llibre, algunes les vaig enganxar entre si per donar-hi consistència per poder després pintar-les, altres les vaig arrencar per poder treballar millor i que no hi hagués massa volum. I per últim, a les pàgines del final vaig copiar-li la idea a l' Hadry Dc i hi vaig fer dos marcs per poder presentar una petita història.

Primero de todo empecé preparando las páginas del libro, algunas las enganché unas con otras para dar consistencia para posteriormente poder pintarlas, otras las arranqué para poder trabajar mejor y que no hubiera demasiado volumen. Por último en las páginas finales copié la idea de Hadry Dc e hice dos marcos par poder presentar una pequeña historia.

He utilitzat quasi bé tots els materials possibles dels que disposava i la veritat haig de dir, que he gaudit molt del treball.

He utilizado casi todos los materiales posibles que disponia y la verdad es que me lo he pasado muy bien.

Pàgina n.1:
"Magic dreams"
Silicona calenta per a fer l'arbre, fons amb gesso i pintures acríliques dylusions paint. Stencils d'estrelles i un d'una mandala simulant un cel estrellat.
Troquelats en cartolina vermella i negre i una papallona de fusta pintada amb patines de cadence. Per últim stiquers com a fruits de l'arbre.
Simbolisme: un mon màgic replet de somnis.

Página n.1:
"Magic dreams"
Silicona caliente para poder realizar el árbol. Fondo con gesso y pinturas acrílicas dylusions paint. Stencil de estrellas y de una mandala para emular un cielo estrellado. 
Troquelados en cartulina roja y negra y una mariposa de madera pintada con patinas de cadence. Por útimo stiquers como frutos del árbol. 
Simbolismo: un mundo mágico repleto de sueños.

Pàgina n.2:
Per fer aquesta pàgina em vaig inspirar en Alícia en terra de Meravelles. 
"Love"
Silicona calenta per fer les tiges, troquelats de cors vermells i negres. Tinta versafine i versamagic, una per estampar els cors i l'altre per fer les fulles. 
Per fer els fons he utilitzat tinta dylusions crema, grana i negra per la pàgina de la butxaca enganxada amb cinta de dobla cara i un brad.
Per finalitzar cinta d'organza i flors metáliques.

Página n.2:
Para realizar esta página me inspire en Alícia en el país de las maravillas. "Love".
Silicona caliente para hacer los tallos, troquelados de corazón en cartulina roja y negra. Tinta versafine i versamagic, una para estampar los corazones y la otra par hacer las hojas.
Para el fondo utilicé tinta dylusions crema, grana y negra para la página del bolsillo enganchado con cinta de doble cara y un brad.
Para finalizar cinta de organza y flores metálicas.

Pàgina n.3:
Seguim amb la inspiració, aquest cop en el gat d'Alícia.
"Unique"
Pintura dylusion negra, infusion groga i magenta. Pasta de textura negra i els meus segells preferits de gatets de dylusion. I com element obligatori la corda.

Página n.3:
Seguimos con la inspiración, esta vez con el gato que aparece en Alícia.
"Unique"
Pintura dylusion negra, infusion amarilla y magenta, pasta de textura negra y mis sellos preferidos de gatos de dylusion. Y como elemento obligatorio, la cuerda.

Pàgina n.4:
Per mi aquesta pàgina té una simbologia clara i amb el títol ho expresso "The city of dreams"...
Gesso i una pinta per donar textura, després dylusion negra, blava, grana i lila, per acabar pintura plata per les llunes i gotetes blanques.
La ciutat son troquels fets amb pàgines pintades de grana i amb textura feta amb plàstic de bombolles.

Página n.4:
Para mi esta página tiene una simbologia clara y con el título lo expreso "The city of dreams"...
Gesso y un peine para dar textura, después dylusion negra, azul, grana y lila, para acabar pintura plata para las lunas y gotitas blancas para simular el cielo. Los edificios son troquelados en páginas del libro pintadas en grana y con textura hecha con plástico de burbujas.


Pàgina n.5 i n.6:
Aquestes dues pàgines van juntes i comparteixen títol:
"Although sometimes we see everything black... There is always a ray of ligth"
Són les pàgines que tenen més simbologia, on apareixen els colors tristos per una banda i el rosa per l'altre. L'estel de cor amb la corda que s'escapa de la ma de la nena...
Dylusion rosa, paper d'scrap, pasta de textura negra, stiquers, segells, troquelats, retoladors a l'alcohol, tinta per embossar i pólvores negres, infusion...i per últim corda.







Página n.5 y n.6:
Estas dos páginas van juntas y comparten título:
"Although sometimes we see everything black... There is always a ray of ligth".
Son las páginas que tienen más simbologia, donde aparecen colores tristes por un lado y colores como el rosa por el otro. La cometa en forma de corazón que se encuentra en la parte del rosa y que se escapa de la mano de la niña...
Dylusion rosa, papel de scrap, pasta de textura negra, stiquers, sellos, troquelados, rotuladores al alcohol, tinta para embosar y polvos negros, infusion...y por último cuerda.





I aquí us passo el vídeo de la transformació de les pàgines.

Y aquí os paso el vídeo de la transformación de las páginas.


Espero que us agradi!
Espero que os guste!

divendres, 2 de març del 2018

Diari per Midori...

Aquest any un dels meus propòsits és aprendre a menjar d'una manera saludable, haig de dir que em costa força per que m'agraden totes les porcaries..... 
I per poder documentar aquesta gesta m'he fet un quadern per poder escriure tot allò que per qualsevol motiu necessiti deixar escrit.



Aquest quadern el faré servir a mode de diari, m'agrada poder documentar les coses...
El quadern esta fet amb pàgines d'aquarel·la per poder dibuixar o pintar i amb paper quadriculat per poder escriure... i esta cosit per si el volgués posar en un midori...(que quan pugui tinc pendent de fer). La tapa es paper d'scrap decorat.

La primera pàgina la he tractat com un art journal, la base és paper d'aquarel·la, pintat amb dylusion paint de color blau claret i amb un stencil i pasta de textura he fet estrelles, he afegit flocs de neu troquelats amb goma eva de porpurina platejada i un cartellet amb el nom del mes i de l'any amb les vores entintades amb tinta distress i amb tres lluentons a cada diagonal. Després he enganxat una xapa que hi diu "somniar" amb un fil negre darrera per decorar. 




Per acabar us diré que el significat d'aquesta pàgina per mi és el nou començament d'un projecte, que comença amb fred però amb moltes ganes... ja us diré quan s'acabi l'any, com ha anat....

Espero us agradi!


dijous, 13 de juliol del 2017

Geometries

Avui un art journal ple de detalls. Quan el feia sentia que tot el que m'envoltava estava quadriculat, tot era una geometria on no ens podem sortir, no deixen que l'ésser individual sigui diferent i especial si no que tot esta mesurat, identificat, on tots hem de pensar el mateix i realment quan menys es pensi millor. Penso que hem de promocionar que els nens creixin lliures de pensament, els hem d'ensenyar a ser crítics i a pensar per ells mateixos.....

L'art journal per a mi és simplement l'emoció de plasmar els sentiments....


Art journal 
Projecte: "Lliure"
Nom: Geometries


Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes en sprai
Segells
Pasta de textura rosa i blava
Distress
Retolador negre i blanc
Washitape
Troquelats

Espero que us agradi!

També et pot interessar...