Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tríptic. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tríptic. Mostrar tots els missatges

dimarts, 2 de juliol del 2013

Postals d'agraïment!


Com ja sabeu en una altra entrada faig referència al final de curs d'aquest any i vaig voler agrair de tot cor a dues mestres la seva bona feina i el seu tarannà.

Vaig realitzar dues postals una per a cada una.

Amb una cartolina DinA3 i amb l'ajuda de la Marta que em va doblegar la cartolina, d'una manera professional, per fer-la tipus tríptic i poder plasmar uns sentiments d'agraïment i d'estimació cap a dues persones molt entranyables.

Amb uns bons papers, una decoració que fa referència a la seva professió i les fotografies més significatives del curs vaig crear una postal que vaig donar amb tot el meu agraïment.

P5 Tortugues i P5 Balenes!




Gràcies per a tot!

Realització:
Material comprat a Vimongraf
Decoracions realitzades amb imaginació i fetes amb papers senzill.
Les postals les vaig tancar amb una cinteta.



dilluns, 6 de maig del 2013

Primer contacte!

El meu primer contacte amb l'Scrapbook va ser a mans d'una bona amiga, la Marta (http://www.martonacrea.com/). Ella és una gran amant de l'Scrapbook, el Patchwork i la fotografia entre altres coses i sobre tot és una molt bona mestre. Ja feia temps que jo sabia que la Marta tenia aquesta afició i un bon dia vaig assabentar-me que faria un curs i em va fer molta il·lusió poder anar, m'ho vaig passar genial i encara que jo anava amb una mica de por per si ho sabria fer, vaig aprendre molt i va ser molt divertit.

A sobre la taula ja teníem preparat uns sobres transparents amb el material que necessitaríem per fer un tríptic fotogràfic solament ens van demanar que portéssim unes tisores, cola, un regle, de 4 a 6 fotos i moltes ganes de treballar.


La Marta ens va ensenyar una mostra per què tinguéssim una mica més d'idea al confeccionar el nostre.










Ens va deixar plena llibertat per fer-lo com volguéssim però ens va donar les indicacions necessàries per poder-lo fer. Es una feina que s'ha de fer amb molta tranquil·litat, no tenir pressa i prendre les decisions amb calme. Saber quines fotos vols fer servir i a qui anirà dirigit és molt important per saber quins papers has de fer servir o quina decoració o elements decoratius vols utilitzar. El teu pensament s'imagina el resultat final i en base a això comences a desenvolupar la feina.












Quan vaig veure que havíem de fer i quin material teníem em va venir el cap com em quedaria i quines eren les fotografies que hauria de posar per què el resultat final fos el que jo esperava, per tant no vaig poder acabar el treball al curs ja que no disposava de les fotografies. Vaig poder fer la base.
 


Haig de donar les gràcies a la meva mestre i a les companyes, m'ho vaig passar molt bé. 

Quan vaig arribar a casa vaig agafar les fotos i vaig acabar la feina. Quina il·lusió em va fer! Quan més m'ho mirava, més contenta estava d'haver-me iniciat en el Scrapbook.

Vaig aconseguir posar en aquest tríptic un bocinet de la meva història....

Ha sigut la meva primera feina amb Scrapbook!!!

També et pot interessar...