Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Art journal. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Art journal. Mostrar tots els missatges

dilluns, 23 de juliol del 2018

Art journal Masculí

Després d'una bona temporada sense publicar res, avui començaré a fer entrades que ja tenia pendents i d'altres que són noves.

Después de mucho tiempo sin publicar nada, hoy empezaré haciendo distintas entradas que tenia pendientes y otras que son completamente nuevas.

Avui començaré per una entrada que ja fa força temps que tinc pendent. Es tracta d'un intercanvi que vaig fer. L'intercanvi es tractava de fer una pàgina d'art journal amb característiques masculines i després d'alguns dies pensant que podia fer vaig decidir-me per fer una pàgina amb un aire molt masculí.

Hoy empiezo con una entrada que ya hace algún tiempo que tenia pendiente. Se trata de un intercambio de art journal con características masculinas y después de algunos dias pensando me decidí por una página de art journal con un aire muy masculino.



Vaig fer servir moltes tècniques de mix media, això d'embrutar-me les mans cada cop m'agrada més. La pasta de textura, el gesso, els stencils, les pintures i diversos materials és el que he fet servir i així ha quedat l'art journal.

Utilice muchas técnicas de mix media, esto de ensuciarme las manos cada vez me gusta más. La pasta de textura, el gesso, los stencils, las pinturas y distintos materiales es lo que he utilizado y así ha quedado mi art journal.

Espero que us agradi!  

Espero que os guste!

dimecres, 18 d’abril del 2018

Llibre alterat

Això dels reptes enganxen....
Em torno a presentar el repte d'Abril de "Mix Mediando un poquito", grup del Facebook que segueixo. Aquest mes l'ha proposat Hadry Dc. El repte es tractava d'alterar algunes de les pàgines d'un llibre fent servir qualsevol tècnica i amb un element obligatori, la corda.

Esto de los retos engancha...
Me vuelvo a presentar a los retos de "Mix Mediando un poquito" y esta vez de la mano de Hadry Dc. El reto trataba de alterar algunas páginas de un libro utilizando qualquier técnica y con un elemento obligatorio como es, la cuerda.

Primer de tot vaig començar preparant les pàgines del llibre, algunes les vaig enganxar entre si per donar-hi consistència per poder després pintar-les, altres les vaig arrencar per poder treballar millor i que no hi hagués massa volum. I per últim, a les pàgines del final vaig copiar-li la idea a l' Hadry Dc i hi vaig fer dos marcs per poder presentar una petita història.

Primero de todo empecé preparando las páginas del libro, algunas las enganché unas con otras para dar consistencia para posteriormente poder pintarlas, otras las arranqué para poder trabajar mejor y que no hubiera demasiado volumen. Por último en las páginas finales copié la idea de Hadry Dc e hice dos marcos par poder presentar una pequeña historia.

He utilitzat quasi bé tots els materials possibles dels que disposava i la veritat haig de dir, que he gaudit molt del treball.

He utilizado casi todos los materiales posibles que disponia y la verdad es que me lo he pasado muy bien.

Pàgina n.1:
"Magic dreams"
Silicona calenta per a fer l'arbre, fons amb gesso i pintures acríliques dylusions paint. Stencils d'estrelles i un d'una mandala simulant un cel estrellat.
Troquelats en cartolina vermella i negre i una papallona de fusta pintada amb patines de cadence. Per últim stiquers com a fruits de l'arbre.
Simbolisme: un mon màgic replet de somnis.

Página n.1:
"Magic dreams"
Silicona caliente para poder realizar el árbol. Fondo con gesso y pinturas acrílicas dylusions paint. Stencil de estrellas y de una mandala para emular un cielo estrellado. 
Troquelados en cartulina roja y negra y una mariposa de madera pintada con patinas de cadence. Por útimo stiquers como frutos del árbol. 
Simbolismo: un mundo mágico repleto de sueños.

Pàgina n.2:
Per fer aquesta pàgina em vaig inspirar en Alícia en terra de Meravelles. 
"Love"
Silicona calenta per fer les tiges, troquelats de cors vermells i negres. Tinta versafine i versamagic, una per estampar els cors i l'altre per fer les fulles. 
Per fer els fons he utilitzat tinta dylusions crema, grana i negra per la pàgina de la butxaca enganxada amb cinta de dobla cara i un brad.
Per finalitzar cinta d'organza i flors metáliques.

Página n.2:
Para realizar esta página me inspire en Alícia en el país de las maravillas. "Love".
Silicona caliente para hacer los tallos, troquelados de corazón en cartulina roja y negra. Tinta versafine i versamagic, una para estampar los corazones y la otra par hacer las hojas.
Para el fondo utilicé tinta dylusions crema, grana y negra para la página del bolsillo enganchado con cinta de doble cara y un brad.
Para finalizar cinta de organza y flores metálicas.

Pàgina n.3:
Seguim amb la inspiració, aquest cop en el gat d'Alícia.
"Unique"
Pintura dylusion negra, infusion groga i magenta. Pasta de textura negra i els meus segells preferits de gatets de dylusion. I com element obligatori la corda.

Página n.3:
Seguimos con la inspiración, esta vez con el gato que aparece en Alícia.
"Unique"
Pintura dylusion negra, infusion amarilla y magenta, pasta de textura negra y mis sellos preferidos de gatos de dylusion. Y como elemento obligatorio, la cuerda.

Pàgina n.4:
Per mi aquesta pàgina té una simbologia clara i amb el títol ho expresso "The city of dreams"...
Gesso i una pinta per donar textura, després dylusion negra, blava, grana i lila, per acabar pintura plata per les llunes i gotetes blanques.
La ciutat son troquels fets amb pàgines pintades de grana i amb textura feta amb plàstic de bombolles.

Página n.4:
Para mi esta página tiene una simbologia clara y con el título lo expreso "The city of dreams"...
Gesso y un peine para dar textura, después dylusion negra, azul, grana y lila, para acabar pintura plata para las lunas y gotitas blancas para simular el cielo. Los edificios son troquelados en páginas del libro pintadas en grana y con textura hecha con plástico de burbujas.


Pàgina n.5 i n.6:
Aquestes dues pàgines van juntes i comparteixen títol:
"Although sometimes we see everything black... There is always a ray of ligth"
Són les pàgines que tenen més simbologia, on apareixen els colors tristos per una banda i el rosa per l'altre. L'estel de cor amb la corda que s'escapa de la ma de la nena...
Dylusion rosa, paper d'scrap, pasta de textura negra, stiquers, segells, troquelats, retoladors a l'alcohol, tinta per embossar i pólvores negres, infusion...i per últim corda.







Página n.5 y n.6:
Estas dos páginas van juntas y comparten título:
"Although sometimes we see everything black... There is always a ray of ligth".
Son las páginas que tienen más simbologia, donde aparecen colores tristes por un lado y colores como el rosa por el otro. La cometa en forma de corazón que se encuentra en la parte del rosa y que se escapa de la mano de la niña...
Dylusion rosa, papel de scrap, pasta de textura negra, stiquers, sellos, troquelados, rotuladores al alcohol, tinta para embosar y polvos negros, infusion...y por último cuerda.





I aquí us passo el vídeo de la transformació de les pàgines.

Y aquí os paso el vídeo de la transformación de las páginas.


Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dimarts, 17 d’abril del 2018

Infusion !!!

Ja fa un temps que tenia aquesta entrada pendent de fer i avui he pogut dedicar-li una estoneta i m'he decidit a fer-la.



Ja fa temps que llegia i veia vídeos sobre les infusion i veritablement trobava que aquests pigments havien de ser revolucionaris. Per fi va arribar el dia que em vaig decidir a entrar a la web de The paradise corner per fer una comanda de infusion. Vaig veure que tenien un kit de cinc colors que vaig pensar que per començar m'aniria bé i dit i fet, vaig fer la comanda i al cap d'un parell de dies ja les tenia a casa. He de dir que aquesta botiga on-line és molt recomenable tenen un equip bo i molt creatiu i si busqueu una botiga amb un nivell personal molt alt aquesta, és la vostra botiga.





Una vegada les vaig tenir en el meu poder, vaig començar la primera sessió de proves. Vaig agafar un full de paper d'aquarel·la i vaig començar....


He quedat totalment encantada, és un producte molt encertat, fàcil d'utilitzar i el resultats són increïbles, segons la quantitat de pigment o d'aigua que posis variarà el color, la intensitat i els reflexes que vulguis donar. 

Una vegada ho vaig tenir al meu gust (tot i que haig d'aprendre moltíssim), vaig començar la meva pàgina d'art journal.

Amb les infusion, les tintes versamàgic lila, blau i verd i un stencil vaig fer el fons.



Després en un full a part i els meus estimats segells de flors, els vaig segellar amb tinta distress i pólvores negres i els vaig embossar. I ho vaig pintar amb aquarel·les i per poder donar els reflexes ho vaig fer amb retoladors de purpurina. Per últim els hi vaig posar un vernís brillant en sprai per que els hi donés aquest toc glossi tant especial.

Un cop ho vaig tenir sec ho vaig retallar per poder fer la composició del llenç.


Quan ho vaig tenir tot enganxat vaig segellar amb tinta versafine negra en el mig un segell que m'agrada molt pel que hi diu: "Quan el teu mon s'enfonsi vine al meu", aquesta frase és molt encertada.

Per últim el vaig enquadrar amb una cinta whasi tape kraft amb topets que m'agrada força i el vaig donar per acabat.


I ja sabeu si el teu mon s'enfonsa vine al meu....

Espero que us hagi agradat!

divendres, 2 de març del 2018

Diari per Midori...

Aquest any un dels meus propòsits és aprendre a menjar d'una manera saludable, haig de dir que em costa força per que m'agraden totes les porcaries..... 
I per poder documentar aquesta gesta m'he fet un quadern per poder escriure tot allò que per qualsevol motiu necessiti deixar escrit.



Aquest quadern el faré servir a mode de diari, m'agrada poder documentar les coses...
El quadern esta fet amb pàgines d'aquarel·la per poder dibuixar o pintar i amb paper quadriculat per poder escriure... i esta cosit per si el volgués posar en un midori...(que quan pugui tinc pendent de fer). La tapa es paper d'scrap decorat.

La primera pàgina la he tractat com un art journal, la base és paper d'aquarel·la, pintat amb dylusion paint de color blau claret i amb un stencil i pasta de textura he fet estrelles, he afegit flocs de neu troquelats amb goma eva de porpurina platejada i un cartellet amb el nom del mes i de l'any amb les vores entintades amb tinta distress i amb tres lluentons a cada diagonal. Després he enganxat una xapa que hi diu "somniar" amb un fil negre darrera per decorar. 




Per acabar us diré que el significat d'aquesta pàgina per mi és el nou començament d'un projecte, que comença amb fred però amb moltes ganes... ja us diré quan s'acabi l'any, com ha anat....

Espero us agradi!


dimarts, 5 de desembre del 2017

Somnis

Aquest cop un art journal dedicat al mon dels somnis...i com no podia faltar amb aquest segell de gat de la casa Dylusions. Aquests segells m'encanten!!

Art journal
Projecte: "Lliure"
Títol: Somnis



El fons està fet amb tinta dylusions negra, blava i vermella, per últim amb tocs sotils de gotes blanques per mostrar un cel ennegrit del mon dels somnis, en aquest mateix full vaig segellar el meu gat i amb tinta distress negra i grisa vaig pintar-li la cara, després vaig utilitzar retolador blanc posca per pintar el cos del gat.

A part, vaig dibuixar aquestes xemeneies que vaig pintar amb tinta dylusions blava, lila i taronja, i utilitzant stencils els hi vaig dibuixar diferents motius....
Una vegada ho vaig tenir tot sec ho vaig enganxar a la negra nit i vaig fer aquest marc amb tinta dylusions blanca.
Per finalitzar vaig enganxar les lletres de fusta.

Detalls:
















Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes dylusion
Tintes distress
Retolador posca
Segells
Stencil
Lletres de fusta

Espero us agradi!

divendres, 24 de novembre del 2017

Fosc...

Avui un art journal dedicat a la nit, una nit molt fosca tot i que encara que sigui de nit sempre podem trobar la llum.

Aquesta pàgina és un mix d'una pàgina que ja tenia mig començada i una inspiració donada per "La Clau del scrap" amb el seu art journal "Color my home", tot i que no s'assemblen gens la idea me la va donar aquest art journal ple de color i brillant.
Jo ja tenia aquest fons fosc i tètric però no sabia com acabar-ho i vaig recordar que "La Clau del scrap" havia fet servir uns segells que jo també tenia i se'm va acudir que podia posar-los i representar allò que jo volia, una ciutat plena de foscor, tètrica i fúnebre. 

Art journal
Projecte: "Lliure"
Títol: Fosc


El fons el vaig fer utilitzant gesso blanc i una pinta per poder fer aquesta textura ratllada, després vaig fer servir pintura negra i blau fosc de la dylusion i  per últim pintura acrílica platejada tant per fer la lluna com per els detalls.

Després vaig segellar aquestes cases en un altre paper amb tinta distress per embossar i ho vaig fer amb pólvores negres, després les vaig entintar amb tinta distress negra i blau fosc, una vegada fet tot això les vaig enganxar en el meu art journat i per últim vaig enganxar els rat penats i les lletres de la paraula "fosc".

Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·la
Gesso blanc
Pintura dylusion
Tinta distress
Lletres
Rat penats
Glossy accents
Tinta per embossar distress
Pólvores negres
Pintura acrílica platejada

Espero us agradi!

dijous, 13 de juliol del 2017

Geometries

Avui un art journal ple de detalls. Quan el feia sentia que tot el que m'envoltava estava quadriculat, tot era una geometria on no ens podem sortir, no deixen que l'ésser individual sigui diferent i especial si no que tot esta mesurat, identificat, on tots hem de pensar el mateix i realment quan menys es pensi millor. Penso que hem de promocionar que els nens creixin lliures de pensament, els hem d'ensenyar a ser crítics i a pensar per ells mateixos.....

L'art journal per a mi és simplement l'emoció de plasmar els sentiments....


Art journal 
Projecte: "Lliure"
Nom: Geometries


Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes en sprai
Segells
Pasta de textura rosa i blava
Distress
Retolador negre i blanc
Washitape
Troquelats

Espero que us agradi!

dilluns, 29 de maig del 2017

La Natura no s'atura....



Feia temps que havia vist un reportatge de fotos sobre com la Natura s'havia empassat ciutats senceres, ciutats que els homes havien abandonat i la Natura s'havia apoderat d'elles. 

Això em fa per pensar i em va inspirar per fer un art journal dedicat a la Natura. Volia enfrontar els totxos, la foscor, la pol·lució i els grans edificis amb la Natura...ella no s'atura, ni per be ni per malament.

1. Primer he començat posant gesso blanc al full d'aquarel·la. Una vegada sec he fet servir un stencil de totxos amb pasta de textura blanca. D'aquesta manera he preparat la base de l'art journal. I ho he deixat secar.


2. Una vegada sec he fet servir les dylusion paint en blau, verd i groc per fer tant el cel com l'herba. Una vegada sec, he fet servir la dylusion paint en grana per donar un toc vermellós als totxos, també vaig fer servir la distress en negre i gris per enfosquir-los. La distress gris la vaig fer servir per enfosquir el cel. 


3. Una vegada fet i sec vaig fer el dibuix del perfil de la dona que representava a la Natura, una vegada fet això vaig tapar el perfil per poder segellar amb flors tot el voltant fent servir una tinta versafine negre per després poder donar color en els segells de flors fent servir les distress a mode d'aquarel·les. Per altra banda vaig segellar en un altre full segells de flors i vaig fer servir igualment les distress com a aquarel·les per pintar les flors, posteriorment les vaig retallar.

4. Una vegada vaig tenir tot això fet, vaig dibuixar els edificis i les antenes. Llavors em quedava enganxar les flors per donar el relleu en el meu jardí. En aquestes flors els hi vaig donar color amb retoladors amb purpurina i les vaig enganxar al voltant del dibuix de la Natura. 

5. Una vegada tot això i com a final vaig enganxar les papallones i vaig fer els últims detalls amb retolador blanc en el ull, els llavis i fent el recorregut de les papallones. Tan sols em quedava fer el títol "La Natura no s'atura" esta escrit a ma i amb embossat calent. 



Amb aquest art journal em presento al repte de Scrap Collection.

Espero que us agradi!



divendres, 14 d’abril del 2017

Art journal: Spring

Avui una altra pàgina d'art journal... estic molt treballadora!
Aquest cop dedicada a la primavera, tot i que no m'agrada gens la calor, aquesta estació de l'any on totes les flors cobren vida i tot és torna de color verd m'encanta. Els dies es tornen llargs i sembla que això fa que gaudeixis molt més de les coses.

Art journal
Projecte: "Les quatre estacions"
Nom: Spring



Detalls:


Fer servir pintures en sprai en base alcohol per fer el fons m'agrada molt, de fet fer els fons dels papers m'encanten.
Aquest cop he volgut provar la tècnica del lettering, és la primera vegada que em fixo de com fer-ho i bé, trobo que és força difícil haure de començar a practicar.

Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes en sprai 
Segell
Tinta versafine
Retoladors en base a alchohol
Retolador blanc
Retolador amb purpurina

Espero us agradi!

dijous, 13 d’abril del 2017

Art journal: Cactus

Ja fa dies que tinc aquest art journal acabat però no trobava el moment adient per ensenyar-vos-el. Avui el final he trobat un momentet per fer-ho i aquí el teniu. Aquesta vegada va de cactus i desert i amb un amiguet un tant amagadet, uns fennecs. M'encanten aquests petits animalons, orelles grans i pelatge claret....

Art journal
Projecte: "Lliure"
Nom: Cactus


Aquest cop he fet servir sal per recrear aquesta textura com de sorra. És curiós com la sal ens pugui fer servei i la veritat és que moltes de les coses que tenim a casa com a quotidianes ens poden ajudar a fer alguns dels nostres treballs.

Detalls:


Materials:
Paper d'aquarel·les
Pintura acrílica marrón
Sal
Gesso blanc
Lletres de fusta
Flors de paper
Troquels
Retulador negre
Distress blau i verd

Espero us agradi!

divendres, 17 de març del 2017

Art journal: Temps....

Avui una altra pàgina d'art journal. M'agrada molt experimentar amb noves tècniques, pintures, segells i els meus sentiments....
Crec que l'art journal és pot considerar la teràpia de les emocions, on pots plasmar d'una manera fàcil el que sents, anheles o somnies

Art journal
Projecte: "Lliure"
Nom: Temps...


Detalls:



Materials:
Paper per aquarel·les
Distress
Segells
Washi tape
Spray fixador glossy

Espero que us agradi!

dijous, 2 de març del 2017

Art journal: Primavera...

Avui un altre art journal, aquest cop dins del projecte Les quatre estacions. Ja queda poc per la primavera i com ja fa uns dies que tenim un bon sol m'ha vingut de gust dedicar a aquesta estació de color i de flors un petit quadre.

Art journal
Projecte: "Les quatre estacions"
Nom: Primavera



Detalls:

Materials:
Paper per aquarel·les
Distress
Segells pel fons
Die cuts fets amb la Sizzix
Brillantets
Paper Decoupage
Gel medium de Carrotcake by Vallejo
Spray fixador glossy

Espero que us agradi!

dimarts, 14 de febrer del 2017

Ciutat de l'Amor

Tot i pensant que el dia dels enamorats és plenament comercial i preferint celebrar-ho cada dia sense regals i solament amb fets, avui he dedicat el meu nou art jornal a una ciutat que des de petita sempre he cregut que era la ciutat de l'amor per excel·lència. 
Quan vaig anar la primera vegada vaig quedar enlluernada per aquesta ciutat, els carrers, els monuments, els museus, les llums i les dimensions em van atrapar. És una ciutat que m'agrada i si la companyia és l'adequada....fan un bon conjunt.

Art Journal
Projecte: "Ciutats del món"
Nom: Ciutat de l'Amor


Detalls:


He de dir que m'ha agradat molt poder fer servir diferents tècniques, des de dibuixar els monument fins a fer el fons i utilitzar la pasta de textures per crear aquesta aparença romàntica....

Materials:
Paper d'aquarel·la
Gelatos
Tintes distress
Stencil de la casa Cadence
Pasta de textura
Segell
Lletres de roba
Washitape
Vernís brillant en esprai

Espero que us agradi!

divendres, 20 de gener del 2017

Dies de Tardor

I avui seguint el projecte "Les quatre estacions" li toca l'art journal dedicat a la Tardor, és l'estació de l'any que m'agrada més, ni fred ni calor, ni massa pluja ni poca....

Art journal
Projecte: "Les quatre estacions"
Nom: Dies de Tardor


Detalls:


Materials:
Paper per aquarel·les
Pintura acrílica
Segell
Tinta negra
Retoladors negre i blanc
Paper d'scrap
Retoladors per pintar l'esquirol
Arpillaria


Espero que us agradi!

divendres, 13 de gener del 2017

La màgia de l'hivern

Un dels meus propòsits d'aquest any és fer una entrada al blog cada setmana, una com a mínim!! Ja veurem si ho aconsegueixo...

Aquesta setmana l'entrada va d'art journal... m'agrada molt barrejar tècniques i utilitzar tot tipus de materials per realitzar aquest tipus de feines. Crec que és una manera de mostrar el que un pensa i el que sent, per a mi és la manera més fàcil de plasma sentiments i emocions...

Art journal
Projecte: "Les quatre estacions"
Nom: La màgia de l'hivern



Detalls:


Materials:
Paper per aquarel·les
Pintura acrílica
Pasta de textura
Segell
Tinta negra
Cartolina per fer les lletres


Espero que us agradi!

dijous, 10 de març del 2016

Bocinets - 4a i 5e

Avui us ensenyo dues pàgines mes del meu petit art journal.

Un punt dins l'univers

Aquesta pàgina va lligada a les dues primeres que ja us vaig ensenyar, un missatge i una tècnica similar.
Pintura acrílica, gesso blanc i tintes....



Celebrem

Aquesta pàgina és diferent, té un estil diferent, més il·luminat i divertit.
Per fer-la he fet servir segells amb embossing negre i distress blau, rosa i lila. La nina primer l'he estampat en paper d'aquarel·la amb embossing negre i l'he pintat amb aquarel·les, després l'he enganxat a la meva pàgina i per acabar he posat una etiqueta en forma de bandarola i una etiqueta amb el missatge que volia transmetre...


Detall:

Espero que us agradi!

dimarts, 1 de març del 2016

Bocinets - 2a i 3a pàgina

Avui vull ensenyar-vos la segona i la tercera pàgina del meu àlbum "Bocinets",

Un àlbum on a cada pàgina hi ha una miqueta de mi, un trocet de la meva ànima.

Llibertat per escollir

Amb els temps que corren i les dificultats que molta gent tenen veig que aquell anhel que tots teniem de llibertat no és mes que un somni.

He fet servir troquelats de cercles i de cor, petits trocets de paper d'scrap, cinteta, purpurina, tintes en base d'alcohol, lletres adhesives i una etiqueta... Primer en una de les pàgines que ja tenia el meu petit mini fet amb sobres l'he posat una base de gesso i després he fet servir tintes i he enganxat els diferents troquels, purpurina...



Presoners de la cobdícia

Torno amb una frase una mica filosòfica però crec que del tot certa.

He fet servir gesso, polvos embossing, whasi tape, plantilles, tintes distress, retolador negre permanent i el fons era un sobre reciclat, 


Espero que us agradi!

dilluns, 7 de setembre del 2015

Un mini àlbum no tan mini

Avui un projecte diferent... l'scrap és un hobby on tot s'aprofita i no és llença res.. però aquest cop he volgut fer les pàgines amb sobres, papers d'scrap i revistes. Encara que sembla que no pugui ser, he fet servir revistes utilitzant les pàgines que més m'agradaven o inclús retallant frases, potser no és massa ortodoxa aquesta manera de fer scrap però crec que tot o quasi tot si val per expressar una idea o un pensament o un record o un boci de la memòria perduda...

Aquest àlbum no està acabat, cada pàgina la vull dedicar a un bocinet de la meva vida, faré servir per fer-ho tintes, acuarel·les, pasta de relleu, fotos, decoracions pròpies de l'scrap.... i qualsevol element que pugui servir per decorar un petit tros, per definir un sentiment o una emoció, un record passat o una il·lusió futura... 

L'àlbum l'he enquadernat amb anelles, crec que serà la manera més fàcil de posar i treure les pàgines, d'afegir-les quan faci falta i de poder treballar-les d'una manera més adequada i més senzilla.

Per la portada he fet servir un cartró dels cereals, és força recurrent (reciclo i no hi ha despesa)..., l'he folrat amb una cartolina decorada que corria per casa, he trobat que era força adient al temps que ja entrarem.. per decorar he utilitzat un tros de cartolina, una blonda, un tros de roba de sac i unes lletres de cartó adhesives.

Bocinets




















I aquí la primera pàgina, feeeta amb molt d'amor. He utilitzat una plantilla i pasta de relleu que després he pintat amb aquarel·les i tintes pigmentades, tot això damunt un sobre folrat amb paper d'origami.

Somnis




Espero que us agradi!

També et pot interessar...