Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Repte. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Repte. Mostrar tots els missatges

diumenge, 13 de maig del 2018

Layout Mix media "Dream"

El repte d'aquest mes de "Mix Mediando un poquito" és la realització d'un layout fet amb les tècniques de mix media, fet que des de que ho vaig descobrir, no ha fet més que agradar-me cada cop més. Aquest mes el repte l'ha proposat una mestra, la Diysil Art - Silvia SC.

El reto de este mes de "Mix Mediando un poquito" es la realización de un layout hecho con las técnicas de mix media, hecho que desde que lo descubrí no ha hecho que gustarme cada vez más. El reto este mes lo ha propuesto una maestra Diysil Art - Silvia SC.

Repte número 10 Layout mix media.
Reto número 10 Layout mix media.

Requisits:
Requisitos:

1. Format: 30.5x30.5
1. Formato: 30,5x30x5

2. Incorporació d'elements metàl·lics.
2. Incorporación de elementos metálicos.

3. No es poden fer servir ni flors ni papallones.
3. No se pueden utilizar ni flores ni mariposas.

Seguin aquests requisits aquest és el meu layout:
Siguiendo estos requisitos este es mi layout:



Detalls:
Detalles:


 Materials utilitzats:
Materiales utilizados:

- Paper d'scrap bàsic color marró (fons del layout) / Papel de scrap básico color marrón (fondo del layout)
- Paper d'scrap fi de diari / Paper de scrap fino de periódico
- Paper d'scrap (per fer decoracions) / Papel de scrap (pera hacer decoraciones)
- Pasta de textura negra / Pasta de textura negra
- Pasta de textura transparent (que he entintat amb pintura color bronze) / Pasta de textura transparente (que he entintado con pintura color bronce)
- Patines Cadence / Patines Cadence
- Rejilla / Rejilla
- Pintura dylusion negra / Pintura dylusion negra
- Segell de creus / Sello de cruces
- Tinta distress / Tinta distress
- Tinta versafine / Tinta versafine
- Eyelette / Eyelette
- Brad / Brad
- Fil negre / Hilo negro
- Objectes metàlics; arandeles, cargols, molles, penja quadres... / Objetos metálicos; arandelas, tornillos, muelles, cuelga cuadros...
- Paper bombolles / Papel burbujas
- Palla / Paja
- Stencils (nombres i calçada) / Stencils (números y calzada)
- Troquelats / Troquelados
- Silicona calenta / Silicona caliente

Espero que us agradi!
Espero que os guste!

divendres, 16 de març del 2018

Parella de Maxi Tag's

Fa molt temps que no em presento a cap repte tot i que normalment m'agradaria fer-ho més sovint, però ja se sap que a vegades o la inspiració o el temps no estan de la nostra part.

Hace mucho tiempo que no me presento a ningún reto, aunque me gustaria hacerlo más a menudo, pero ya se sabe que a veces o la inspiración o el tiempo no estan de nuestra parte

Ja fa temps que el mix media va entrar a formar part de les meves aficions i vaig començar a seguir al grup de face Mix Mediando un poquito, on cada mes fan un repte... Des de que vaig entrar en el grup vaig seguint els reptes però no m'atrevia a participar, hi ha un nivell molt alt i jo acabo de començar.

Ya hace tiempo que el mix media entró a formar parte de mis aficiones y empecé a seguir al grupo de face Mix Mediando un poquito, donde cada mes hacen un reto... Desde que entre en el grupo voy siguiendo los retos pero no me atrevia a participar, el nivel es muy alto y yo acabo de empezar.

Aquest mes m'he decidit a participar, el repte es tracte de fer dos tag's bessons i va ser la MarFer Dei qui el va proposar. Ens van donar una sèrie de requisits que crec que he complert.

Este mes me he decidido a participar, el reto se trata de realizar dos tag's gemelos i fue MarFer Dei quien lo propuso. Nos dió una serie de requisitos que creo que he cumplido.


Les mesures del tag havien de ser 7" x 4" i havia de tenir un suport de cartró per que no es doblegués quan utilitzéssim tècniques de mix media.

Las medidas del tag habian de ser 7" x 4" y habia de tener un soporte de cartón para que no se doblase cuando se utilizaran técnicas de mix media.


Una vegada escollit el paper decorat pel fons vaig envellir les vores i les vaig entintar amb distress, després el vaig enganxar sobre el suport de cartró.
El fons dels tags el vaig fer amb un segell de text i tinta versafine negre, també amb un stencil i pasta de textura blanca amb pintura daurada i purpurina vaig fer un rellotges.

Una vez escogido el papel decorado para el fondo, envejecí los bordes y los entinté con distress, después lo enganche sobre el soporte de cartón.
El fondo de los tag's lo hice con un sello de texto y tinta versafine negra, también con un stencil y pasta textura blanca, con pintura dorada y purpurina hice unos relojes.


El següent pas era preparar les decoracions, vaig fer servir cartró coarrugat, corda, una gassa, vellum, un tros de paper decorat del mateix del fons del tag i diferents troquelats amb cartolina negra. 


El siguiente paso era preparar las decoraciones. utilizé cartón coarrugado, cuerda, gasa, vellum, un trozo del papel decorado y diferentes troquelados en cartulina negra.

El cartró coarrugat kraft el vaig empastifar de pasta de textura blanca, un cop seca amb patina daurada i lila o bronze i lila segons els tag els vaig donar el toc final. Els troquelats de cartolina negra i les gasses, els vaig embossar amb pólvores or o bronze segons on havien d'anar col·locats. Vaig troquelar el vellum. Amb les patines daurada i bronze vaig pintar les cordes.

El cartón coarrugado kraft lo embadurné de pasta de textura blanca, una vez seco con patina dorada y lila o bronce y lila según el tag les dí el toque final. Los troquelados de cartulina negra y las gasas, los embosé con polvos oro o bronce según donde tenian que ir colocados. Troquelé el vellum. Con las patinas dorada y bronce pinté las cuerdas.

Una vegada tot això havia de troquelar les paraules que havien d'anar a cada tag. Vaig decidir que serien Love (Amor) i Forever (Sempre), pel seu significat. 
Les vaig embossar amb les pólvores or o bronze segons havien d'anar.

Una vez todo esto tenia que troquelar las palabras que tenian que ir en cada tag. Decidí que serian Love (Amor) y Forever (Siempre), por su significado.
Las embosé con los polvos oro o bronze según donde iban colocadas.

Per últim vaig enganxar-ho tot i per acabar vaig col·locar una etiqueta de rellotge a cada tag i una frase que anava relacionada. Un: Love what you do - Do what you love (Estima el que fas - Fes el que estimes) i l'altre: Charm more than beauty (L'encant és més que la bellesa). 

Por último lo enganché todo y para acabarlo coloqué, una etiqueta con un reloj en cada tag y una frase que iba relacionada. En uno: Love what you do - Do what you love (Ama lo que haces - Haz lo que ames) y el otro: Charm more than beauty (El encanto es más que la belleza)

I aquí teniu el resultat final. No deixis escapar l'amor, estima sempre, tot el que facis que sigui amb amor, gaudeix sempre de tot el que facis......

Y aquí esta el resultado final. No dejes escapar el amor, ama siempre, todo lo que hagas que sea con amor, disfruta siempre de todo lo que hagas.
  
M'ha agradat molt participar en aquest repte i segur que hi participaré més sovint.

Me ha gustado mucho participar en este reto y seguro que participaré mas a menudo.

Per primer cop m'he atrevit a fer un vídeo de tot el procés de realització dels tag's, M'ha costat força però espero que tot i que té moltes errades serveixi per veure tots els passos.
Por primera vez me he atrevido a realizar un vídeo de todo el proceso de realización de los tag's. Me ha costado mucho pero espero que aún todos los errores, sirva para ver todos los pasos.


Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dijous, 30 de març del 2017

Reciclem: Cosetes!













Avui us porto una caixa de cireres alterada. Feia temps que la tenia i volia alterar-la però no trobava pas el moment per a fer-ho. Vaig veure el repte de DK scrap collection i vaig pensar que havia arribat el moment de fer-ho.


Primer de tot vaig fregar tota la caixa amb un paper de vidre de gra fi per a fusta. Després d'això vaig fer servir la tècnica del paper "mâché" per tapar totes les grapes que porten aquestes caixes i vaig deixar-la secar. Una vegada vaig tenir seca la caixa vaig tornar a fregar-la amb el paper de vidre.


Després de tot això vaig pintar-la amb pintura "chalk paint" de color blau clar. Una vegada la vaig tenir seca, va venir la part de la decoració pròpiament.


Per decorar-la vaig fer servir primer paper "decoupage" de flors, fent servir la tècnica del "decoupage". Una vegada vaig tenir-ho sec, vaig col·locar "washi tape" de roba rosa amb estrelletes a les cantonades i vaig col·locar corda al voltant de la caixa, a la part inferior vaig donar tres voltes i al part superior dues. Una vegada fet tot això per donar-li un millor acabat vaig donar-li una capa de gel-medium. 
Quan estava sec vaig pintar-la amb pintura acrílica daurada per donar-li un aire antic.


Després amb silicona calenta vaig fer la paraula "Cosetes" i algunes de les flors i ho vaig pintar amb pinta-ungles de colors, quan ho vaig tenir sec vaig enganxar-ho a la caixa amb silicona calenta i vaig posar unes perles al centre. També vaig posar dues flors de roba a cada punta i una al centre aproximadament posant les mateixes perles.
Per últim amb una patina daurada vaig fer aquest acabament "vintage".

I aquest és el resultat final: 



Una caixa per poder guardar totes les "xuxes" d'scrap que tinc per sobre la taula i que moltes vegades no faig servir per que no recordo que les tinc.
Espero us agradi!

dilluns, 30 de maig del 2016

Mini Àlbum : Amistat

Ja fa dies vaig assabentar-me del repte d'Scrap Collection i em va sembla molt interessant. No estic massa acostumada a fer minis d'aquest tipus i al veure-ho vaig pensar que en algun moment m'havia de decidir a provar de fer aquesta mida.

Em vaig decidir per fer un mini àlbum una mica diferent.., diferent per que no vaig fer servir cap fotografia si no que vaig fer servir dites o frases que signifiquessin alguna cosa per a mi. I com l'amistat i els amics són molt importants a les nostres vides vaig voler dedicar un mini a tots aquells amics, ja fossin antics, presents o futurs.



Vaig agafar un full de la col·lecció DK 2500067 com a base i el vaig combinar amb whasi tape de color lila. Aquesta col·lecció te un aire oriental... que m'anava molt be pel que tenia pensat.


Una vegada ja tenia la base li vaig donar la volta i vaig decorar les pàgines amb papers de la mateixa col·lecció i amb el mateix whasi tape.
Després vaig arrodonir les cantonades tant de la portada com de la contraportada i vaig entintar tots el perfils amb tinta distress de color lila.


Una vegada fet això havia de pensar com decorar-ho i com havia de posar les frases que havia escollit i que reflectien el sentiment d'amistat que m'agradava tant. 
Primer vaig voler escriure a ma totes les frases, volia que fos lo  més personal possible, una vegada fet, vaig entintar els perfils per donar-li un aire antic amb tinta distress. I vaig decidir on havia de col·locar cada una de les frases i amb quin ordre. 
Després vaig decidir quines coses volia fer servir per decorar cada una de les pàgines del meu mini. . I abans d'enganxar tot i cada una de les coses que havia escollit per cada pàgina vaig agafar un eyelette de cor de color lila i el vaig posar a la portada per poder posar una goma de color lila per poder tancar-ho. 
Un cop vaig tenir això fet vaig segellar cada una de les pàgines de darrera amb segells de paraules que m'agrada compartir amb els meus amics.


Una vegada fet tot això vaig passar a enganxar tant les frases com les decoracions de cada una de les pàgines.


                     
I aquest és el resultat.


Per a mi és tan important el contingut, com les decoracions, com el format, com el que vull transmetre amb el que estic fent, per tant intento escollir els materials molt acuradament per poder transmetre de la millor manera possible les meves emocions
Espero que us agradi!

dilluns, 6 d’abril del 2015

El millor repte del mon

Ja fa uns dies que vaig descobrir aquest repte i vaig pensar que seria una bona idea participar-hi. És un repte solidari, un repte increïblement dolç i ple d'amor i de fet és un honor poder ajudar d'alguna manera a totes aquestes personetes que són tant importants en les nostres vides.

Gràcies a 3flowers per organitzar aquest repte i ensenyar-nos la importància que poden tenir els nostres actes.


Aquí us deixo les postals i el punt de llibre que he fet, espero que us agradi tant a vosaltres com a les persones que van dirigides.








Espero que us agradi!

També et pot interessar...