Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Dragó. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Dragó. Mostrar tots els missatges

dilluns, 6 d’octubre del 2014

El nostre petit dragó!!


Cada nit d'aquest estiu teníem un petit visitant, era aquest petit dragó (tot i que no sabem si era el mateix). Normalment solament el veiem a la nit i es col·locava d'una forma força característica, es quedava immòbil fins que una presa s'aprovava lo suficient com per capturar-la.

D'aquests animalons he tingut la sort de veure'n de petits de grans i encara de més grans tot i que durant el dia solament en veia de molt petits... Tenen una habilitat molt gran de perdre la cueta quan es troben en perill, d'aquesta manera pot ser que el seu depredador persegueixi la cua i ell es pugui salvar. La cua li tornarà a créixer sense problemes.



Els dragons (també anomenats dragolí, ragolí, menja-robes, talla-robes o trinxa-robes) són rèptils de la família dels gecònids (Gekkonidae).
Per més informació: Viquipèdia

També et pot interessar...