Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Postals. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Postals. Mostrar tots els missatges

dilluns, 5 de març del 2018

50 primaveres...

Avui una postal per felicitar a algú molt especial i que fa un número molt rodó. Un pot pensar que 50 són molts anys i vist així ho pot semblar però els anys no estan en el número sinó en la persona que els fa..

Aquests 50 he de dir que els porta molt ben posats i ningú diria que els té.


És una postal molt senzilla però feta amb molt d'amor. He fet servir segells, troquels i per fer els números he fet servir l' "Alphabet Punch Board de We R Memory Keepers ".



Aquests segells de cautxú "Bird Crazy de Tim Holtz" em tornen boja, la veritat és que tot el que acostuma a fer el Tim Holtz m'agrada molt.
Com s'aprecia solament vaig pintar el bec i l'ala ho vaig fer per que ressaltés l'ocell en sí.


Per altra banda la maquineta de We R Memory Keepers està força bé, però s'ha de tenir molta pràctica o al menys és el que a mi em sembla per que els números et surtin bé.


Senzilla però el resultat m'ha agradat molt i a la persona que anava dirigida també i això és l'important.




Espero us agradi!

dimarts, 27 de febrer del 2018

Postals de Nadal 2017

Tot i ser una entrada de les postal de Nadal del 2017, volia ensenyar-vos-les com cada any. Estan fetes amb molt d'amor.

Troquels i segells omplen les meves postals que com cada any entrego a amics i familiars.





Espero us agradi!

dilluns, 17 de juliol del 2017

Postals d'agraïment per final de curs

Com cada any, quan arriba el final de curs acostumo a fer unes postals d'agraïment cap als profes. Anaven acompanyant el regal que tots els pares els hi vam fer. 



La postal de l'esquerra estava feta en acordió per que tots els infants poguessin posar la seva dedicatòria.


Tant una com l'altre estaven decorades amb segells i troquelats.

Per l'altre curs vaig decorar un pot (reciclat) per que tots els infants poguessin posar una frase dedicada al seu mestre. El vaig pintar amb pintura chalk paint de color blau, una corda, un llaç, uns troquels i uns die cuts van ser suficients per que quedes prou be.


A vegades amb poca cosa pots demostrar l'agraïment sense necessitat de gastar massa...
Espero que us agradi!

També et pot interessar...