Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barret. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barret. Mostrar tots els missatges

divendres, 14 de setembre del 2018

Steampunkhat

Aquest cop a "Mix Mediando un poquito" la Hadry DC ha decidit el primer repte de la temporada 2018-2019 i ha posat el llistó molt alt, la veritat! 
Repte 1 - Temporada 2018-2019 – Steampunkhat 


Esta vez en Mix Mediando un poquito Hadry DC ha decidido el primer reto de la temporada 2018-2019 y ha puesto el listón muy alto, la verdad! 
Reto 1 – Temporada 2018-2019 - Steampunkhat 


Primer de tot com no estava familiaritzada amb aquesta temàtica vaig decidir investigar una mica a veure que era exactament i la veritat vaig quedar força sorpresa. 


Primero de todo como no estaba familiarizada con esta temática dicidí investigar un poco para ver exactamente que era y la verdad es que me sorprendio mucho. 


Vaig trobar força informació però em vaig quedar amb una definició que em va agradar: 
Steampunk és un subgènere de fantasia i ciència ficció ambientat en una època o món on l’energia originada amb les màquines de vapor és usada de manera preponderant, usualment ambientada al segle XIX i amb freqüència a l’Anglaterra victoriana, però amb elements que provenen de la ciència ficció o de la fantasia, invents tecnològics ficticis o tecnologia posterior com els ordinadors. 


Encontre mucha información al respecto però me quedé con una definición que me gusto: 
Steampunk es un subgénero de fantasia y ciencia ficción ambientado en una época o mundo donde la energia originada con las máquinas de vapor es la usada predominantemente, usualmente esta ambientada en el siglo XIX y con frecuencia en la Inglaterra victoriana, però con elementos que provienen de la ciencia ficción o de la fantasia, inventos tecnológicos ficticios o tecnologia posterior como los ordenadores.


Després de llegir tota la informació i veure fotos diferents sobre aquest gènere em vaig decantar pel color negre predominant en aquest estil tot i que vaig veure coses en quasi tots els color, tot i que no hi ha un color determinat per l’estil. 


Después de leer toda la información y ver fotos distintas sobre este género me decante por el color negro que era el predominante aunque vi fotos en todos los colores y leí que no hay un color marcada por este estilo 


I aquest és el resultat: 

Y este es el resultado: 



Si vols veure tot el procés ho tens en aquest vídeo: 


Si quieres ver todo el proceso lo tienes en este vídeo:



Espero que us agradi!
Espero que os guste!

divendres, 5 de maig del 2017

Alícia al país de les meravelles

Un post diferent dels d'scrap, però tenia ganes d'ensenyar-vos els dos objectes que vaig fer per la representació d'Alícia en el país de les meravelles.

Vaig poder fer el barret del Barreter boig i el rellotge del Conill, va ser un bon repte per a mi, em va agradar molt fer-ho i el resultat va ser força bo.

El barret el vaig fer amb cartró i feltre. Per decorar-ho vaig fer servir troquels, lluentons, cintes...






El rellotge el vaig fer amb cartró, cartolina i pintat en daurat.


Tant pel barret com pel rellotge vaig fer servir silicona calenta per enganxar les parts.
La representació va ser un èxit!!
Espero us agradi!

També et pot interessar...