Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Cor. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Cor. Mostrar tots els missatges

dijous, 19 de març del 2015

Fet a ma!

Aquest cap de setmana l'he fet servir per fer algunes coses que normalment no acostumo a fer i per cert que no m'han quedat gens malament.
La primera ha sigut un gerro utilitzant un pot de mongetes cuites.... he reciclat i li he donat una nova utilitat. Com m'agrada fer aquestes coses!


Després em vaig atrevir a fer unes flors i uns cors per posar a dintre d'aquest gerro. Tant les flors com els cors els vaig fer de feltre, amb silicona tant freda com calenta i per aguantar-les vaig utilitzar els pals que es fan servir per les broquetes...
Tot un repte!



Espero que us agradi!

També et pot interessar...