Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Llenç. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Llenç. Mostrar tots els missatges

divendres, 30 de novembre del 2018

Black challenge Paradise

Quan vaig llegir que The Paradise Corner tenia entre mans aquest repte em va fer força il·lusió, per fi el meu color preferit tenia tot un mar de possibilitats. Es cert que des de fa molt temps el color negre i jo sempre hem anat de la ma tot i que fa temps que a la meva vida també han entrat altres colors. 
Doncs si, el repte és la utilització del color negre com a base, ha de predominar sobre els altres i aquí us mostro el meu llenç.


Detalls:


Materials:
Llenç 15x15cm
Pintura negra Dylussion
Pintura daurada Cadence
Stencils
Troquel engranatges
Pasta textura 
Patines daurada i bronze de la marca Cadence
Tul negre
Paper Vegetal estrelletes daurades
Motllo per mix media d'stamperia
Cream paste d'stamperia

Primer de tot vaig fer els dos cors i el número amb la Cream paste d'stamperia i els motllos, em va agrada moltíssim!! No ho havia provat mai i em va encantar.
Després vaig pintar amb pintura acrílica negra el fons i vaig posar pasta de textura amb un stencil i un cop sec amb l'altre stencil i pintura daurada. Un bon punt vaig acabar, vaig troquelar les decoracions, i quan tot va estar enllestit ho vaig muntar i el resultat no ha quedat del tot malament....

Espero que us agradi! 

diumenge, 17 de setembre del 2017

Avui fa un mes...

Aquest és el meu petit detall per honrar la memòria d'aquells que van perdre la vida en un dels pitjors atemptats a la meva ciutat....
Van ser uns dies molt trists, crec que a tothom ens va fer replantejar algunes coses, som tant vulnerables, en una mil·lèsima de segon ens pot canviar tant la vida....

Per aquest fet vaig voler fer un petit detall, un llenç de 20x20cm , fent servir les tintes dylusions, un stencil de nombres i un stencil d'engranatges per simbolitzar lo complicat i a la vegada senzill que pot ser acabar amb la vida d'innocents. Després un cort trencat on van caure les peces que simbolitzaven les vides perdudes i per últim els monuments més significatius de la meva ciutat.
Se que el meu estil no esta ven be depurat però està fet amb tot el meu cor.





Detalls:














Pasta de textura, tinta dylusions, troquelats, corda,  stencils i dibuix....











Espero que us agradi!

dimecres, 9 d’agost del 2017

Nit de somnis

Aquest cop i seguint les meves ganes d'aprendre he fet un llenç utilitzant diferents tècniques i productes.

Per no deixar-me cap pas els aniré enumerant:

1. A la part dreta a dalt vaig enganxar un tros de diari sèpia per donar una textura rugosa.

2. Una vegada el vaig tenir enganxat vaig pintar amb pintura acrílica el fons amb diferents tonalitats de blau per emular el cel.

3. A dalt a la dreta vaig utilitzar un stencil d'una mandala amb pintura negre, per poder començar a treballar amb el que després seria la lluna. Una vegada ho vaig tenir sec vaig pintar amb pintura acrílica platejada una lluna plena, no la vaig pintar de manera uniforme si no que ho vaig fer amb una esponja i amb diferents tipus de pressió. La meva intenció inicial era fer una lluna poc uniforma i amb diferents gruixos i crec que ho vaig aconseguir.

4. A baix a l'esquerra vaig utilitzar un stencil de maons amb pasta de textura blanca, una vegada seca vaig pintar-ho amb dylusion paint granat i després amb negre, per fer referència a una paret. Per acabar amb patina de color daurat vaig ombrejar-la.

5. A baix a la dreta vaig jugar amb corda i silicona calenta per fer un mar en calma. Una vegada seca vaig fer servir pasta de textura glossi transparent i la vaig empolsar de diferents purpurines, amb tons blancs, blaus i platejats.

6. Una vegada vaig tenir tot sec vaig segellar diferents tipus d'estrelles amb tinta platejada i blau fosc. I amb un pinzell en forma de ventall vaig esquitxar amb pintura blanca per donar-li brillantor.

7. Per últim vaig "troquelar" unes estrelles de mar en dos mesures en cartolina negre i les vaig pintar amb la patina daurada i les vaig enganxar en el mar i a l'altre banda vaig enganxar dues petxines recollides a la platja l'any passat.

Aquest llenç per mi te molt significat és el primer que faig, el primer amb aquesta tècnica i el primer que penjaré a casa.....

Aquest és el resultat final:


Espero us agradi!

També et pot interessar...