Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bombonera. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bombonera. Mostrar tots els missatges

dimarts, 27 de febrer del 2018

Reciclem...

Seguim amb entrades de l'any passat.
Havia de fer un petit present i se'm va acudir reciclar un pot de vidre que tenia i transformar-lo en una bombonera.

Vaig agafar un pot de vidre i el vaig transformar mitjançant goma eva i feltre. Vaig fer servir feltre per folrar el pot de vermell simulant el vestit vermell del pare Noel, amb feltre també vaig fer el barret i el vaig enganxar a la tapa per poder tancar i obrir el pot, la goma eva la vaig utilitzar per fer la barba i per acabar-lo de decorar i donar els últims tocs vaig fer servir roba de pel blanc i boletes negres, simulant els botons del vestit i la bola del barret.

Una vegada ho vaig tenir tot fet vaig omplir el pot de bombons i va quedar força curiós.



Espero us agradi!

També et pot interessar...