Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Escola. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Escola. Mostrar tots els missatges

dijous, 27 de juny del 2013

Final de curs!

Com cada any ha acabat un curs lectiu ple d'esperances i anhels i com cada any els infants s'ho han passat d'allò mes bé.

Un final de curs ben remullat amb escuma, rialles, jocs i diversió.












Petits i grans han gaudit d'aquest bany tant blanc.













Aquest final de curs ha sigut molt especial, durant tres anys he gaudit de l'amistat d'unes mestres molt especials, d'uns pares encantadors i uns infants molt encisadors.

Gràcies a tots!

Gràcies Joan Pelegrí!


També et pot interessar...