Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Stencil. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Stencil. Mostrar tots els missatges

divendres, 30 de novembre del 2018

Black challenge Paradise

Quan vaig llegir que The Paradise Corner tenia entre mans aquest repte em va fer força il·lusió, per fi el meu color preferit tenia tot un mar de possibilitats. Es cert que des de fa molt temps el color negre i jo sempre hem anat de la ma tot i que fa temps que a la meva vida també han entrat altres colors. 
Doncs si, el repte és la utilització del color negre com a base, ha de predominar sobre els altres i aquí us mostro el meu llenç.


Detalls:


Materials:
Llenç 15x15cm
Pintura negra Dylussion
Pintura daurada Cadence
Stencils
Troquel engranatges
Pasta textura 
Patines daurada i bronze de la marca Cadence
Tul negre
Paper Vegetal estrelletes daurades
Motllo per mix media d'stamperia
Cream paste d'stamperia

Primer de tot vaig fer els dos cors i el número amb la Cream paste d'stamperia i els motllos, em va agrada moltíssim!! No ho havia provat mai i em va encantar.
Després vaig pintar amb pintura acrílica negra el fons i vaig posar pasta de textura amb un stencil i un cop sec amb l'altre stencil i pintura daurada. Un bon punt vaig acabar, vaig troquelar les decoracions, i quan tot va estar enllestit ho vaig muntar i el resultat no ha quedat del tot malament....

Espero que us agradi! 

Winter is coming...

Aquest mes de novembre el grup Mix Mediando un poquito ha posat un repte força complicat per a mi, les condicions eren utilitzar com a suport una fusta i no fer servir pas el color vermell. El tema era la tardor-hivern i la DT del grup qui ho ha proposat és la Diysil Art - Silvia SC.

Este mes de noviembre el grupo Mix Mediando un poquito ha propuesto un reto un tanto complicado para mi, las condiciones eran utilizar como soporte una madera y no utilizar el color rojo. El tema era el otoño - invierno y la DT del grupo quien lo propuso fue Diysil Art - Silvia SC.

I aquí esta la meva proposta:
Y aquí esta mi propuesta:



Detalls:
Detalles:



Materials:
La fusta és la base d'una caixa de maduixes
Gesso blanc
Paper de cuina
Pintures Cadence
Pasta de textura blanca
Stencil
Pasta de neu Cadence
Goma eva
Paper d'scrap
Troquels sizzix
Paper d'aquarel·la

Materiales:
La madera es la base de una caja de fresas
Gesso blanco
Papel de cocina
Pinturas Cadence
Pasta de textura blanca
Stencil
Pasta de nieve Cadence
Papel de scrap
Troqueles sizzix
Papel de acuarela


Vaig començar desmuntant la caixa de maduixes i quedant-me el fons de la caixa. Una vegada la vaig fregar tota, li vaig donar una capa de gesso blanc. Un cop sec vaig enganxar paper de cuina per donar textura, després amb l'stencil de totxanes i utilitzant pasta de textura blanca vaig construir una paret a la part dreta de la fusta. Un cop tot sec vaig pintar la paret amb les pintures acríliques hibrides Cadence de color marró i gris i amb gris i blanc la resta. Un cop tot sec vaig fer el cel amb color blau cel, gris i blanc. Després de tot això vaig enganxar els edificis (és un troquel de sizzix) que vaig troquelar amb un paper d'aquarel·la que jo mateixa havia pintat amb pintura mint i negra i uns tocs de daurada. Per altra banda amb goma eva vaig construir una barana on hi vaig enganxar paper d'scrap que simulava fusta i per últim amb un altre troquel de sizzix vaig fer les fulles i branques que vaig enganxar sobre la barana. Per últim i a tocs vaig posar pasta de textura de neu i gotetes blanques simulant la neu.

Empece desmontando la caja de fresas i quedándome el fondo de la misma. Una vez la tuve toda lijada le di una capa de gesso blanco. Una vez seca enganche papel de cocina para dar textura y con un stencil de tochos recree una pared con pasta de textura en el lado derecho. Cuando estubo seco pinté la pared con pinturas híbridas Cadence de color marron y gris y el resto en gris y blanco. Una vez estubo seco pinté el cielo con los colores gris, azul cielo y blanco. Después con un troquel de sizzix y papel de acuarela pintado de color mint y negro con toques de dorado troquelé los edificios y los enganché simulando una ciudad. A parte con goma eva construí una barandilla donde enganche papel de scrap que simulaba madera. Con otro troquel de sizzix troquelé hojas y ramitas que enganché encima de la baranda. Por último y a toques puse pasta de textura de nieve y gotitas blancas que simulaba la nieve.

Espero que us agradi!
Espero que os guste!



dimarts, 21 d’agost del 2018

Dark Angel

I aquest és el quart i últim tag XL proposat pel grup Mix Mediando un poquito. Aquest cop la paraula proposada és "Dark". 
Al principi no estava segura...que es el que havia de fer, no sabia per on havia de començar però la veritat és que aquest estil m'agrada molt. La obscuritat, el costat fosc, l'humor negre....són part de la meva vida.

Y este es el cuarto y último tag XL propuesto por el grupo Mix Mediando un poquito. La palabra que han propuesto es "Dark".
Al principio no estaba segura...no sabia que tenia que hacer, por donde tenia que empezar pero la verdad es que este estilo me gusta mucho. La oscuridad, el lado oscuro, el humor negro...son parte de mi vida.

1. Primer i com en els altres tags vaig agafar un paper d'aquarel·la i el vaig enganxar en un cartró per donar consistència. Vaig enganxar uns fulls de paper de llibre i una vegada sec vaig pintar-ho amb una barreja de gesso blanc i pintura negra, per això va quedar d'un color gris...
Una vegada sec amb un stencil i pasta de textura negra que també vaig posar per les vores vaig donar un aspecte a trencat. Per últim amb pintura granat vaig donar uns tocs per acabar donant-li aquest aspecte.


1. Primero y como en los otros tags utilicé papel de acuarela que pegué a un cartón para darle consistencia. Luego pegué trozos de hojas de un libro y una vez seco, lo pinté con una mezcla de gesso blanco y pintura negra, de ahí que quedara de un color gris... Una vez seco con stencil y pasta de textura negra que también puse por los lados para dar una apariencia de roto. Por último con pintura granate le di unos toques para terminar de darle este aspecto.



2. Per un altra banda vaig agafar dos trossos de vena i els vaig pintar de color negre. Vaig troquelar uns cors que vaig pintar amb pintura granat i negra i també vaig troquelar un enreixat tres vegades i el vaig pintar amb la mateixa pintura granat i negra, per últim vaig fer unes llàgrimes amb silicona calenta que també vaig pintar amb els mateixos colors.


2. Por otro lado cogí dos trozos de venda y los pinté de color negro. Luego troquelé unos corazones que pinté con pintura granate y negra y luego troquelé tres veces unos enrejados que pinté con la misma pintura granate y negra, por último hice unas lágrimas con silicona caliente que pinté con los mismos colores.



3. L'últim pas abans de la composició final va ser realitzar un ala i un cercle amb plomes negres. Va ser força entretingut però va valer la pena.
Una vegada tenia tots els elements vaig fer la composició final i per últim li vaig donar uns tocs amb la pàtina de color coure. I aquest és el resultat final.


3. El último paso antes de la composición final fue realizar un ala y un aro con plumas negras. Fue bastante entretenido pero valió la pena.
Una vez tube todos los elementos hice la composición final y por último le di unos toques con la pátina cobre. Y este es el resultado final.

                                            

Detalls:
Detalles:




































Espero que us agradi! 
Espero que os guste!

Una finestra oberta al món


I avui us porto el tercer tag XL, que correspon a la primera quinzena d'agost. Aquest cop el grup "Mix mediando un poquito" ha proposat la paraula "finestra".




Y hoy os traigo el tercer tag XL, que corresponde a la primera quincena de agosto. Esta vez el grupo Mix mediando un poquito ha propuesto la palabra "ventana".




Vaig començar posant gesso blanc en un full d'aquarel·la que anteriorment havia enganxat en un cartró per poder donar consistència. Després vaig pintar amb negra, blau i granat al fons. Una vegada seca vaig fer servir un stencil d'estrelles amb pintura plata per donar mes realitat a la nit (tot i que no es veu gaire ja que queda sota la cortina).
A part fent servir goma eva vaig construir la finestra, la vaig enganxar i la vaig pintar negra.
Mentrestant vaig troquelar tres cops els edificis amb diferents papers, negre, plata i vermell (era pintura sobre full de llibre).
Amb un llapis de grafit vaig fer les ombres dels edificis.

Empecé con gesso blanco poniéndola en una hoja de acuarela que anteriormente habia enganchado un cartón para darle consistencia. Después con pintura negra, azul y granate pinté el fondo. Una vez seco utilicé un stencil de estrellas con pintura plata para dar más realismo a la noche (aunque no se ve demasiado ya que queda escondido detras de la cortina).
A parte utilicé goma eva para construir la ventana, la enganche y la pinté en negro. Mientras se secaba troquele tres veces los edificios con distintos papeles, negro, plata y rojo (este último era pintado sobre una hoja de papel de un libro). Una vez enganchados en el fondo del tag, con un làpiz de grafito hice las sombras que proyectan los edificios.








Per últim vaig fer la composició, vaig posar una cortineta decorada amb una cinta negra, vaig segellar una de les nines de Prima Doll i ho vaig pintar amb pintura negra, simula que esta d'esquena mirant la gran ciutat!! Unes floretes i ja esta!
Ah! i la meva frase... Una finestra oberta al mon!

Por último acabe la composición, puse una cortina decorada con una cinta negra. Con un sello de las muñecas de Prima Doll y pintado de negro hice que pareciera  una figura de espaldas mirando la gran ciudad!. Unas fores y ya esta!
Ah! y mi frase....Una ventana abierta al mundo!










Detalls:





















Espero que us agradi!
Espero que os guste!

dilluns, 6 d’agost del 2018

Live is beautiful

Anem pel segon tag XL, segona quinzena de juliol i la paraula  que van proposar en el grup "Mix mediando un poquito" era "Bellesa". Quan vaig llegir aquesta paraula el que em va venir el cap va ser el títol d'una pel·lícula que em va agradar moltíssim, tant la música com la pel·lícula en sí. Aquest joc entre còmic i dramàtic em va encisar. 

Vamos por el segundo tag XL, segunda quincena de julio, y la palabra propuesta por el grupo Mix mediando un poquito es "Belleza". Cuando leí la palabra lo primero que me vino a la cabeza fué el título de una película que me gusto muchísimo, tanto la música como la película en sí. El juego entre lo cómico y lo dramático me encandiló.





Per fer el fons vaig utilitzar el paper d'aquarel·la blanc i vaig fer servir un stencil i pasta de textura, després ho vaig pintar amb acríliques, crema, negra i plata.
Per altra banda vaig utilitzar tres tipus de paper amb el toc romàntic dels roses, cremes i un d'una partitura. Vaig fer servir una malla pintada amb pintura acrílica plata i un troquelat. Per acabar vaig posar una foto del pòster de la peli, tres flors negres i el títol on hi podem trobar la paraula proposada.

Para hacer el fondo he utilizado papel de acuarela blanco y con un stencil y pasta de textura, después lo he pintado con pinturas acrílicas crema, negra y plata.
Por otro lado he utilizado tres tipos de papel con un aire romántico rosas, cremas y uno con una partitura. Utilicé una malla pintada con pintura acrílica plata y un troquelado. Para acabar utilicé una foto del póster de la peli, tres flores negras y el tílulo donde encontramos la palabra propuesta.





Espero que us agradi!
Espero que os guste!

diumenge, 22 de juliol del 2018

Summer



Aquest estiu el grup "Mix Mediando un poquito" ha organitzat un repte força entretingut i a la vegada molt divertit. Es tracte de la creació de quatre tags XL, un per quinzena. Ens donaran una paraula i haurem de crear un tag amb el que ens representi o el que ens transmeti la paraula. Aquesta primera quinzena la paraula és "Estiu".

Este verano el grupo Mix Mediando un poquito ha organizado un reto muy entretenido y a la vez muy divertido. Se trata de la creación de cuatro tags XL uno por quincena. Nos daran una palabra y tendremos que crear un tag con lo que nos represente o nos transmita la palabra. En esta primera quincena la palabra es Verano.



Vaig utilitzar paper d'aquarel·la i el vaig embossar en fred, després vaig crear un fons amb la gelli plate i les dylusions simulant el fons del mar...
Després amb les infusions vaig donar diferents tonalitats. Amb diferents stencils i pasta de textura negra i transparent vaig donar profunditat.

Utilicé papel de acuarela i lo embose en frio, después cree un fondo con la gelli plate y las dylusions simulando el fondo del mar...
Después con las infusions di distintas tonalidades. Con distintos stencils y pasta de textura negra y transparente le di profundidad.


Per últim, vaig utilitzar una gassa tintada de blau i vaig fer diferents troquelats de coralls, peixos, caragols i estrelles de mar per poder guarnir el tag, els troquelats els vaig fer amb paper d'aquarel·la i infusions.

Por último, utilice una gasa tintada en azul y realicé distintos troqueles de corales, peces, caracolas y estrellas de mar para poder adornar el tag, los troquelados los hice con papel de acuarela y infusions.



I aquest és el resultat final:

I aquest és el resultat final:



Espero que us agradi!

Espero que os guste!



dimarts, 17 d’abril del 2018

Infusion !!!

Ja fa un temps que tenia aquesta entrada pendent de fer i avui he pogut dedicar-li una estoneta i m'he decidit a fer-la.



Ja fa temps que llegia i veia vídeos sobre les infusion i veritablement trobava que aquests pigments havien de ser revolucionaris. Per fi va arribar el dia que em vaig decidir a entrar a la web de The paradise corner per fer una comanda de infusion. Vaig veure que tenien un kit de cinc colors que vaig pensar que per començar m'aniria bé i dit i fet, vaig fer la comanda i al cap d'un parell de dies ja les tenia a casa. He de dir que aquesta botiga on-line és molt recomenable tenen un equip bo i molt creatiu i si busqueu una botiga amb un nivell personal molt alt aquesta, és la vostra botiga.





Una vegada les vaig tenir en el meu poder, vaig començar la primera sessió de proves. Vaig agafar un full de paper d'aquarel·la i vaig començar....


He quedat totalment encantada, és un producte molt encertat, fàcil d'utilitzar i el resultats són increïbles, segons la quantitat de pigment o d'aigua que posis variarà el color, la intensitat i els reflexes que vulguis donar. 

Una vegada ho vaig tenir al meu gust (tot i que haig d'aprendre moltíssim), vaig començar la meva pàgina d'art journal.

Amb les infusion, les tintes versamàgic lila, blau i verd i un stencil vaig fer el fons.



Després en un full a part i els meus estimats segells de flors, els vaig segellar amb tinta distress i pólvores negres i els vaig embossar. I ho vaig pintar amb aquarel·les i per poder donar els reflexes ho vaig fer amb retoladors de purpurina. Per últim els hi vaig posar un vernís brillant en sprai per que els hi donés aquest toc glossi tant especial.

Un cop ho vaig tenir sec ho vaig retallar per poder fer la composició del llenç.


Quan ho vaig tenir tot enganxat vaig segellar amb tinta versafine negra en el mig un segell que m'agrada molt pel que hi diu: "Quan el teu mon s'enfonsi vine al meu", aquesta frase és molt encertada.

Per últim el vaig enquadrar amb una cinta whasi tape kraft amb topets que m'agrada força i el vaig donar per acabat.


I ja sabeu si el teu mon s'enfonsa vine al meu....

Espero que us hagi agradat!

divendres, 2 de març del 2018

Diari per Midori...

Aquest any un dels meus propòsits és aprendre a menjar d'una manera saludable, haig de dir que em costa força per que m'agraden totes les porcaries..... 
I per poder documentar aquesta gesta m'he fet un quadern per poder escriure tot allò que per qualsevol motiu necessiti deixar escrit.



Aquest quadern el faré servir a mode de diari, m'agrada poder documentar les coses...
El quadern esta fet amb pàgines d'aquarel·la per poder dibuixar o pintar i amb paper quadriculat per poder escriure... i esta cosit per si el volgués posar en un midori...(que quan pugui tinc pendent de fer). La tapa es paper d'scrap decorat.

La primera pàgina la he tractat com un art journal, la base és paper d'aquarel·la, pintat amb dylusion paint de color blau claret i amb un stencil i pasta de textura he fet estrelles, he afegit flocs de neu troquelats amb goma eva de porpurina platejada i un cartellet amb el nom del mes i de l'any amb les vores entintades amb tinta distress i amb tres lluentons a cada diagonal. Després he enganxat una xapa que hi diu "somniar" amb un fil negre darrera per decorar. 




Per acabar us diré que el significat d'aquesta pàgina per mi és el nou començament d'un projecte, que comença amb fred però amb moltes ganes... ja us diré quan s'acabi l'any, com ha anat....

Espero us agradi!


dimarts, 5 de desembre del 2017

Somnis

Aquest cop un art journal dedicat al mon dels somnis...i com no podia faltar amb aquest segell de gat de la casa Dylusions. Aquests segells m'encanten!!

Art journal
Projecte: "Lliure"
Títol: Somnis



El fons està fet amb tinta dylusions negra, blava i vermella, per últim amb tocs sotils de gotes blanques per mostrar un cel ennegrit del mon dels somnis, en aquest mateix full vaig segellar el meu gat i amb tinta distress negra i grisa vaig pintar-li la cara, després vaig utilitzar retolador blanc posca per pintar el cos del gat.

A part, vaig dibuixar aquestes xemeneies que vaig pintar amb tinta dylusions blava, lila i taronja, i utilitzant stencils els hi vaig dibuixar diferents motius....
Una vegada ho vaig tenir tot sec ho vaig enganxar a la negra nit i vaig fer aquest marc amb tinta dylusions blanca.
Per finalitzar vaig enganxar les lletres de fusta.

Detalls:
















Materials:
Paper d'aquarel·la
Tintes dylusion
Tintes distress
Retolador posca
Segells
Stencil
Lletres de fusta

Espero us agradi!

diumenge, 17 de setembre del 2017

Avui fa un mes...

Aquest és el meu petit detall per honrar la memòria d'aquells que van perdre la vida en un dels pitjors atemptats a la meva ciutat....
Van ser uns dies molt trists, crec que a tothom ens va fer replantejar algunes coses, som tant vulnerables, en una mil·lèsima de segon ens pot canviar tant la vida....

Per aquest fet vaig voler fer un petit detall, un llenç de 20x20cm , fent servir les tintes dylusions, un stencil de nombres i un stencil d'engranatges per simbolitzar lo complicat i a la vegada senzill que pot ser acabar amb la vida d'innocents. Després un cort trencat on van caure les peces que simbolitzaven les vides perdudes i per últim els monuments més significatius de la meva ciutat.
Se que el meu estil no esta ven be depurat però està fet amb tot el meu cor.





Detalls:














Pasta de textura, tinta dylusions, troquelats, corda,  stencils i dibuix....











Espero que us agradi!

dimecres, 9 d’agost del 2017

Nit de somnis

Aquest cop i seguint les meves ganes d'aprendre he fet un llenç utilitzant diferents tècniques i productes.

Per no deixar-me cap pas els aniré enumerant:

1. A la part dreta a dalt vaig enganxar un tros de diari sèpia per donar una textura rugosa.

2. Una vegada el vaig tenir enganxat vaig pintar amb pintura acrílica el fons amb diferents tonalitats de blau per emular el cel.

3. A dalt a la dreta vaig utilitzar un stencil d'una mandala amb pintura negre, per poder començar a treballar amb el que després seria la lluna. Una vegada ho vaig tenir sec vaig pintar amb pintura acrílica platejada una lluna plena, no la vaig pintar de manera uniforme si no que ho vaig fer amb una esponja i amb diferents tipus de pressió. La meva intenció inicial era fer una lluna poc uniforma i amb diferents gruixos i crec que ho vaig aconseguir.

4. A baix a l'esquerra vaig utilitzar un stencil de maons amb pasta de textura blanca, una vegada seca vaig pintar-ho amb dylusion paint granat i després amb negre, per fer referència a una paret. Per acabar amb patina de color daurat vaig ombrejar-la.

5. A baix a la dreta vaig jugar amb corda i silicona calenta per fer un mar en calma. Una vegada seca vaig fer servir pasta de textura glossi transparent i la vaig empolsar de diferents purpurines, amb tons blancs, blaus i platejats.

6. Una vegada vaig tenir tot sec vaig segellar diferents tipus d'estrelles amb tinta platejada i blau fosc. I amb un pinzell en forma de ventall vaig esquitxar amb pintura blanca per donar-li brillantor.

7. Per últim vaig "troquelar" unes estrelles de mar en dos mesures en cartolina negre i les vaig pintar amb la patina daurada i les vaig enganxar en el mar i a l'altre banda vaig enganxar dues petxines recollides a la platja l'any passat.

Aquest llenç per mi te molt significat és el primer que faig, el primer amb aquesta tècnica i el primer que penjaré a casa.....

Aquest és el resultat final:


Espero us agradi!

dimarts, 8 d’agost del 2017

Llibreta lettering

Feia temps que buscava una llibreta per poder-me iniciar en el lettering i per fi en vaig trobar una on les seves pàgines eren d'alt gramatge i era ratllada tal i com jo la volia.

Ara l'havia de posar al meu gust, i per fer-ho la vaig desmuntar completament, era una llibreta que anava grapada i això no m'agradava així que vaig decidir que la faria cosida. 

Vaig escollir un paper de piquets blaus amb fons blau, d'scrap d'alt gramatge per poder fer les tapes. Després de tenir-ho tallat, vaig cosir la llibreta aprofitant els forats que ja hi havia amb fil de coto blanc. 

Una vegada fet havia de pensar en com decorar-la.... i per fer-ho vaig fer servir la tècnica del Mix media i m'ho he passat pipa. Poder fer servir diferents tècniques en un espai tant reduït ha sigut tot un repte però el resultat m'agrada força.

Primer vaig posar una sanefa amb un to blau fort, després vaig fer servir un stencil d'engranatges i números amb pasta de textura de color rosa. Una vegada seca, el següent pas va ser fer servir les aquarel·les per fer un ratllat amb diferents tonalitats, la idea era crear uns colors transparents.... Una vegada seca vaig voler seguir amb les transparències posant paper vegetal blau de piquets  com el fons de les tapes i abans d'enganxar-ho sobre part del fons fet amb aquarel·les vaig grapar fil negre formant cercles.

Per últim vaig segellar un dels ocells del Tim Holtz en paper d'aquarel·la amb tinta negra stazon i el vaig pintar amb retoladors. Una vegada fet el vaig enganxar sobre el fil. Per tancar-la vaig fer servir una pinça de color lila.

I aquest és el resultat.


Espero que us agradi!!
Ara la llibreta ja la tinc....a veure quan m'animo i començo....

També et pot interessar...